NOWA HONDA GL1800 GOLD WING 2020 - DANE TECHNICZNE
-
SILNIK
| Typ |
Bokser, chłodzony cieczą, 6-cylindrowy, 4-suwowy, 24-zawory, SOHC |
| Pojemność |
1833 cm³ |
| Ilość zaworów na cylinder |
4 |
| Skok i średnica tłoka |
73 mm x 73 mm |
| Kompresja |
10,5:1 |
| Moc maksymalna |
126,5 KM (93kW) / 5500 obr./min. |
| Maksymalny moment obrotowy |
170 Nm / 4500 obr./min. |
| Pojemność miski olejowej |
4,4 litra (manualny) / 5,6 litra (DCT) |
| Emisja CO2 |
Gold Wing i Gold Wing ‘Tour’ manual: 128 g/km |
| Gold Wing ‘Tour’ z DCT i poduszką powietrzną: 131 g/km |
-
SYSTEM PALIWOWY
| Wtrysk |
PGM-FI elektroniczny wtrysk paliwa |
| Przepustnica |
50 mm |
| Filtr powietrza |
Papierowy filtr kartridżowy |
| Pojemność zbiornika paliwa |
21,1 litra |
| Zużycie paliwa |
5,6 litra/100km |
-
SYSTEM ELEKTRYCZNY
| Zapłon |
Zintegrowany rozrusznik/alternator (ISG) |
| Pojemność akumulatora |
12V/20AH |
| Napięcie i natężenie |
12V/120A |
-
UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
| Sprzęgło |
Wersja manualna: hydrauliczne, mokre, wielotarczowe, z antyhoppingiem |
| Wersja DCT: hydrauliczne, mokre, wielotarczowe |
| Skrzynia biegów |
Wersja manualna: 6 przełożeń (z nadbiegiem) i elektrycznym wstecznym |
| Wersja DCT: 7-biegowe DCT z biegiem wstecznym |
| Przełożenie wstępne |
1,795 (79/44) |
| Przełożenia biegów |
DCT: 1 bieg: 2,167; 2 bieg: 1,696; 3 bieg: 1,304; 4 bieg: 1,038; 5 bieg: 0,821; 6 bieg: 0,667; 7 bieg: 0,522; wsteczny: 1,190 |
| Manual: 1 bieg: 2,200; 2 bieg: 1,417; 3 bieg: 1,036; 4 bieg: 0,821; 5 bieg: 0,667; 6 bieg: 0,522 |
| Przełożenie końcowe |
Od strony silnika 0,972 |
| Od strony tylnego koła 2,615 |
| Przeniesienie napędu |
Wał Kardana |
-
RAMA
| Typ |
Aluminiowa, podwójna, kołyskowa |
-
PODWOZIE
| Wymiary (dł*szer*wys) |
Gold Wing |
| dł: 2475 mm |
| szer: 925 mm |
| wys: 1340 mm |
| Gold Wing ‘Tour’ |
| dł: 2575 mm |
| szer: DCT 905 mm / Manual 925 mm |
| wys: 1430 mm |
| Rozstaw osi |
1695 mm |
| Kąt główki ramy |
30,5° |
| Wyprzedzenie |
109 mm |
| Promień skrętu |
3,4 m |
| Wysokość siedziska |
745 mm |
| Prześwit |
130 mm |
| Masa własna (z płynami i paliwem) |
Gold Wing: Manual 365 kg / DCT 364 kg |
| |
| Gold Wing ‘Tour’: Manual 380 kg |
| DCT z poduszką powietrzną 383 kg |
-
ZAWIESZENIE
| Przód |
Podwójny wahacz |
| Tył |
Pro Link |
-
KOŁA
| Przód |
Podwójny wahacz |
| Tył |
Pro Link |
-
HAMULCE
| System |
D-CBS zintegrowany z ABS |
| Przód |
Podwójne pływające tarcze 320mm x 4.5mm z 6-tłoczkowymi zaciskami |
| Tył |
Tarcza wentylowana 316mm x 11mm z 3-tłoczkowym zaciskiem |
-
* Powyższe dane zostały osiągnięte podczas standardowych testów WMTC. Testy zostały przeprowadzone w oparciu o wersję standardową pojazdu z jedną osobą i bez dodatkowego wyposażenia. Wielkość spalania zależy od stylu i warunków jazdy, obsługi pojazdu, warunków pogodowych i drogowych, ciśnienia w kołach, zainstalowanych akcesoriów, ładunku, wagi kierowcy i pasażera i wielu innych czynników.
ZOBACZ RÓWNIEŻ ➪ NOWA HONDA GL1800 GOLD WING 2020
___
źródło: Honda Motocykle Polska