NOWY FORD PUMA 2020 - DANE TECHNICZNE

NOWY FORD PUMA 2020 - DANE TECHNICZNE

ZUŻYCIE PALIWA

     

CO2 od

(g/km wg NEDC)

Zużycia paliwa od

(l/100 km wg NEDC)

Zużycie paliwa od (l/100 km WLTP)  CO2 od (g/km WLTP)
Silniki benzynowe Moc KM Rozmiar koła Zużycie średnie Cykl miejski Cykl pozamiejski Zużycie średnie Całkowite Całkowite

1.0-litra EcoBoost

6-biegowa manualna

95 16 102 5,4 4 4,5 5,7 129
17 102 5,4 4 4,5 5,7 130
18 102 5,5 4 4,5 5,7 130
19 104 5,5 4,1 4,6 6,1 139

1.0-litra EcoBoost 

6-biegowa manualna

125 16 103 5,4 4 4,5 5,7 131
17 103 5,4 4 4,5 5,8 132
18 103 5,4 4 4,5 5,8 131
19 106 5,5 4,1 4,6 6,2 141

1.0-litra EcoBoost Hybrid       

6-biegowa skrzynia manualna

125 16 96 4,9 3,9 4,2 5,4 124
17 96 4,9 3,9 4,2 5,5 124
18 96 4,9 3,9 4,2 5,4 124
19 99 5.0  4 4,3 5,8 132

1.0-litra EcoBoost Hybrid       

6-biegowa skrzynia manualna

155 16 99 5,1 3,9 4,4 5,5 126
17 99 5,1 3,9 4,4 5,6 127
18 99 5,1 3,9 4,4 5,6 127
19 101 5,1 4,1 4,5 5,9 133

-

OSIĄGI

Silniki benzynowe Moc KM Prędkość maksymalna km/h 0-100 km/h sek. 50-100 km/h  sek.*

1.0-litra EcoBoost

6-biegowa manualna

95 175 (109) 11,9 13,3

1.0-litra EcoBoost

6-biegowa manualna

125 191 (119) 10 9,7

1.0-litra EcoBoost Hybrid

6-biegowa manualna

125 191 (119) 9,8 9,6

1.0-litra EcoBoost Hybrid

6-biegowa manualna

155 205 (127) 9 8,4

* Na 4. biegu

-

MASY 

  Masa własna (kg)* Masa całkowita pojazdu (kg) Masa całkowita z przyczepą (kg) Moc  Max. masa przyczepy (z hamulcami) (kg) Moc  Max. masa przyczepy (bez hamulca) (kg) Nacisk na hak (kg) Dopuszczalne obciążenie dachu (kg)

1.0 EcoBoost 95 KM

6-biegowa manualna

1269 1765 2665 900 640 75 50

1.0 EcoBoost 125 KM

6-biegowa manualna

1280 1760 2860 1100 640 75 50

1.0 EcoBoost 125 KM EcoBoost Hybrid

6-biegowa manualna

1280 1760 2860 1100 640 75 50

1.0 EcoBoost 155 KM EcoBoost Hybrid

6-biegowa manualna

1280 1760 2860 1100 640 75 50

Dotyczy najmniejszej masy własnej z kierowcą o wadze 75 kg, przy pełnym poziomie płynów i 90% poziomu paliwa, z zastrzeżeniem tolerancji produkcyjnych, zainstalowanych opcji wyposażenia itp. Specyfikacja mas dotyczy modelu podstawowego bez panoramicznego dachu szklanego.

-

WYMIARY

Wymiary (w mm, o ile nie podano inaczej) Trend/Titanium Trend/Titanium EcoBoost Hybrid ST-Line/ST-Line X Vignale ST-Line/ ST-Line X Vignale EcoBoost Hybrid
Nadwozie
Całkowita długość bez haka holowniczego 4186 4186 4207 4207
Szerokość z lusterkami rozłożonymi/złożonymi 1930/1805 1930/1805 1930/1805 1930/1805
Wysokość całkowita (z anteną w kształcie płetwy rekina, bez obciążenia) 1550 1554 1548 1552
Rozstaw osi 2588 2588 2588 2588
Rozstaw kół przednich 1567 1567 1562 1562
Rozstaw kół tylnych 1526 1526 1521 1521
Zwis przedni 850 850 856 856
Zwis tylny 748 748 763 763
Prześwit (obciążone do masy całkowitej) 140 143 139 142
Prześwit (przy masie własnej)  166 166 164 164
Kąt natarcia (st.) 17,5 17,4 16,8 16,9
Kąt zejścia (st.) 26,6 27 26,2 26,6
Wnętrze
Odległość od siedziska do dachu z przodu (bez panoramicznego okna dachowego) 1000 1000 1000 1000
Odległość od siedziska do dachu z przodu (panoramiczne okno dachowe) 983 983 983 983
Przestrzeń na nogi z przodu (maks. przy odsuniętym siedzeniu z uniesionym do połowy oparciem) 1127 1127 1127 1127
Szerokość na wysokości ramion z przodu 1348 1348 1348 1348
Szerokość na wysokości bioder z przodu 1311 1311 1311 1311
Odległość od siedziska do dachu z tyłu (bez panoramicznego okna dachowego) 965 965 965 965
Przestrzeń na nogi z tyłu (maks. przy odsuniętym siedzeniu z uniesionym do połowy oparciem) 877 877 877 877
Szerokość na wysokości ramion z tyłu 1320 1320 1320 1320
Szerokość na wysokości bioder z tyłu 1278 1278 1278 1278
Pojemność bagażnika (l)*
Wariant z rozłożonymi 5 siedzeniami, do krawędzi okien (z zestawem naprawczym opon) 456 401 456 401
Dwumiejscowy wariant ustawienia foteli, do poziomu dachu (z zestawem naprawczym opon) 1216 1161 1216 1161
Wymiary przedziału bagażowego
Wysokość przestrzeni bagażowej 865 810 865 810
Długość do drugiego rzędu foteli (z zestawem naprawczym opon)  1472 1472 1472 1472
Długość bagażnika na wysokości podłogi do 2. rzędu siedzeń foteli  725 725 725 725
Szerokość bagażnika pomiędzy nadkolami 1000 1000 1000 1000
Szerokość otworu bagażnika przy podłodze 982 982 982 982
Wysokość krawędzi załadunku 771 776 769 774
Pojemność zbiornika paliwa (l)
Benzyna 42 42 42 42

* Pomiar zgodnie z ISO 3832. Wymiary mogą się różnić w zależności od modelu i wyposażenia.

-

SYSTEMY WSPIERAJĄCE KIEROWCĘ

  • Adaptacyjny tempomat (ACC) z systemem Stop & Go, system rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości (SSR) i System utrzymania na pasie ruchu (LC) (dostępny tylko z 7-stopniową przekładnią automatyczną)
  • Regulowany ogranicznik prędkości
  • Inteligentny system oświetlenia
  • Wycieraczki z czujnikiem deszczu i czujnik zmierzchowy świateł
  • System monitorowania martwego pola widzenia w lusterku
  • System ostrzegający przed pojazdami na drodze poprzecznej z aktywnym wspomaganiem hamowania
  • Wykrywanie odległości do pojazdu poprzedzającego
  • System monitorowania koncentracji kierowcy
  • Asystent parkowania
  • System aktywnego uniknania zderzenia poprzez ominięcie przeszkody
  • System ostrzegający o kolizji czołowej
  • Czujniki parkowania przednie i tylne
  • Wspomaganie ruszania pod górę
  • Inteligentny tempomat
  • System wczesnego informowania o niebezpieczeństwie na drodze
  • System utrzymania auta na pasie ruchu z funkcją wykrywaniem skraju jezdni
  • Ostrzeganie o opuszczaniu pasa ruchu
  • Awaryjne wspomaganie hamowania
  • Układ aktywnego wspomagania hamowania
  • Szerokokątna kamera cofania
  • Możliwości wyboru trybu jazdy
  • System rozpoznawania znaków drogowych
  • System ostrzegania przed jazdą pod prąd

-

KOMFORT

  • System audio B&O
  • Ford MegaBox
  • Wbudowany modem Wi-Fi FordPass Connect
  • Otwieranie drzwi bagażnika gestem
  • Fotele z funkcją masażu lędźwiowego
  • Panoramiczny otwierany dach szklany
  • Zdejmowane poszycie foteli
  • SYNC3 z 8-calowym wyświetlaczem dotykowym
  • Ładowanie indukcyjne smartfonu

-

UKŁAD KIEROWNICZY

System Przekładnia zębatkowa z elektrycznym wspomaganiem (EPAS)
Przełożenie 15,1:1
Średnica zawracania (m) między krawężnikami 10,5

-

PODWOZIE

Zawieszenie przednie Niezależne. Kolumny MacPherson, z dolnym wahaczem „L”, przekładnią kierowniczą i rurowym stabilizatorem przechyłów mocowanymi do ramy pomocniczej.
Zawieszenie tylne Belka skrętna z korekcją zbieżności na tulejach, sprężynami umieszczonymi pod podłogą i oddzielnymi dwururowymi amortyzatorami

-

HAMULCE

  Przednie Tylne
Hamowania Układ dwuobwodowy, krzyżowy, sterowany hydraulicznie. Hamulce tarczowe z wentylowanymi tarczami z przodu.  Pełne tarcze lub hamulce bębnowe z tyłu. Czterokanałowy elektronicznie sterowany układ przeciwdziałający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS) z elektronicznym układem rozdziału siły hamowania (EBS), elektroniczny system kontroli stabilności (ESP) i wspomaganie hamowania awaryjnego (EBA). Opcjonalny układ awaryjnego hamowania (AEB) jako część systemu aktywnego wspomagania hamowania z funkcją wykrywania pieszych i motocyklistów oraz System ostrzegający przed pojazdami na drodze poprzecznej z aktywnym wspomaganiem hamowania
Wymiary tarcz/bębnów (mm) Ø278 x 25

Ø271 x 11 disc

Ø 228 x 40 drum

Średnice tłoczków hamulcowych (mm)  Ø54 Ø36

KOŁA I OPONY

6,0 x 16 cali z oponami 205/65 R16
6,5 x 16 cali z oponami 205/65 R16
7,0 x 17 cali z oponami 215/55 R17
7,0 x 18 cali z oponami 215/50 R18
7,5 x 19 cali z oponami 225/40 R19

-

SILNIKI BENZYNOWE

1.0-litra EcoBoost (95, 125 KM) 
Typ   Rzędowy, trzycylindrowy, benzynowy, montowany poprzecznie Ti-VCT
Pojemność skokowa cm3 999
Średnica cylindra mm 71,9
Skok tłoka mm 82
Stopień sprężenia   11,5:1 10,5:1
Maks moc KM (kW) 95 (70) 125 (92)
przy obr./min. 4000-6000 6000
Maksymalny moment obrotowy w stanie ustabilizowanym Nm 170 170
przy obr./min. 1750-3900 1400-4500
Maksymalny moment obrotowy - overboost Nm Nie dot. 200
przy obr./min. Nie dot. 1750
Układ rozrządu   DOHC, 4 zawory na cylinder, 2 wałki z niezależną regulacją faz rozrządu
Cylindry   3 w rzędzie, z systemem odłączania cylindra
Głowica cylindra   Aluminiowe, odlewane
Blok   Żeliwny, odlewany
Napęd rozrządu   Łańcuch z napinaczem hydraulicznym
Wał korbowy   Żeliwny, odlewany, 6 przeciwciężarów, 4 łożyska główne
Sterowanie pracą silnika   Bosch MED17 z magistralą CAN i indywidualną kontrolą spalania stukowego każdego cylindra. Oprogramowanie FGEC
Wtrysk paliwa   Bezpośredni wtrysk paliwa z 5-dyszowymi wtryskiwaczami
Czystość spalin   Euro 6d-TEMP
Redukcja emisji   Katalizator gwałtownego utleniania, filtr cząstek stałych
Turbosprężarka   Turbosprężarka o stałej geometrii
Układ olejowy   Elektronicznie sterowana pompa olejowa o zmiennym wydatku
System chłodzenia   Dzielony układ chłodzenia, 2 termostaty Napędzana z rozrządu pompa płynu chłodzącego
Przekładnia   6-biegowa manualna
Przełożenia    06:00,6
05:00,8
04:00,9
03:01,3
02:02,0
01:03,4
Wsteczny: 3,83
Przeł. główne: 4,35

-

1.0-litra EcoBoost Hybrid (125, 155 KM) 
Typ   Rzędowy, trzycylindrowy, benzynowy,   montowany poprzecznie Ti-VCT
Pojemność skokowa cm3 999
Średnica cylindra mm 71,9
Skok tłoka mm 82
Stopień sprężenia   10,5:1 10,0:1
Maks moc KM (kW) 125 (92) 155 (114)
przy obr./min. 6000 6000
Maksymalny moment obrotowy w stanie ustabilizowanym Nm 170 190
przy obr./min. 1400-4500 1900-5500
Maksymalny moment obrotowy - overboost Nm 200 220
przy obr./min. 1750 3000
Maksymalny moment w trybie e-assist SPORT Nm 210 240
przy obr./min. 1750 2500
Układ rozrządu   DOHC, 4 zawory na cylinder, 2 wałki z niezależną regulacją faz rozrządu
Cylindry   3 w rzędzie, z systemem odłączania cylindra
Głowica cylindra   Aluminiowe, odlewane
Blok   Żeliwny, odlewany
Napęd rozrządu   Łańcuch z napinaczem hydraulicznym
Wał korbowy   Żeliwny, odlewany, 6 przeciwciężarów, 4 łożyska główne
Sterowanie pracą silnika   Bosch MED17 z magistralą CAN i indywidualną kontrolą spalania stukowego każdego cylindra. Oprogramowanie FGEC
Wtrysk paliwa   Bezpośredni wtrysk paliwa z 5-dyszowymi wtryskiwaczami
Czystość spalin   Euro 6d-TEMP
Redukcja emisji   Katalizator gwałtownego utleniania, filtr cząstek stałych
Turbosprężarka   Turbosprężarka o stałej geometrii
Silnik elektryczny   BISG - napędzany paskiem rozrusznik-generator o mocy 11,5 kW
Akumulator   Zestaw chłodzonych powietrzem akumulatorów Li-ion 48V 10Ah 
Układ olejowy   Elektronicznie sterowana pompa olejowa o zmiennym wydatku
System chłodzenia   Dzielony układ chłodzenia, 2 termostaty Napędzana z rozrządu pompa płynu chłodzącego
Przekładnia   6-biegowa manualna
Przełożenia    06:00,6 06:00,6
05:00,8 05:00,8
04:00,9 04:00,9
03:01,3 03:01,3
02:02,0 02:02,0
01:03,4 01:03,4
Wsteczny: 3,83 Wsteczny: 3,83
Przeł. główne: 4,35 Przeł. główne: 4,58

-

Zobacz więcej ➩  NOWY FORD PUMA 2020 - INNOWACYJNY CROSSOVER Z MIĘKKĄ HYBRYDĄ

___

źródło: Ford Polska

Czytaj więcej o marce Ford

Ford E-Transit z funkcją Pro Power Onboard – zasili betoniarkę, naładuje laptopa i zapewni prąd na koncercie
Ford E-Transit z funkcją Pro Power Onboard – zasili betoniarkę, naładuje laptopa i zapewni prąd na koncercie

FORD | Ford E-Transit, pierwszy w historii marki w pełni elektryczny samochód dostawczy, oferuje 22 możliwości konfiguracji oraz dostęp do nowoczesnych rozwiązań i technologii. Jedną z nich jest system Pro Power Onboard – pierwsze takie rozwiązanie w branży pojazdów dostawczych w Europie.

Rock Crawl – wyjątkowo ekstremalny tryb jazdy w nowym Fordzie Bronco
Rock Crawl – wyjątkowo ekstremalny tryb jazdy w nowym Fordzie Bronco

FORD Ford Bronco Badlands dzięki swojej konstrukcji zdolny jest do pokonywania najtrudniejszych terenów. Na liście systemów i rozwiązań zapewniających mu niezwykłe właściwości terenowe jest tryb jazdy „Rock Crawl”. Ma on swoje korzenie w wydarzeniu z 1911 roku.

Elektryczny Ford Capri to nowy rozdział w historii legendarnego modelu
Elektryczny Ford Capri to nowy rozdział w historii legendarnego modelu

FordHistoria Forda Capri to opowieść o samochodzie, który na zawsze odmienił europejski rynek motoryzacyjny. To eleganckie coupe, wprowadzone do produkcji w 1969 roku, szybko zyskało miano europejskiej odpowiedzi na amerykańskiego Mustanga.

Najnowsze oferty

Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost 288KM A10 4x4 - cesja leasingu
  • Model: Ranger Raptor
  • Typ nadwozia: Pick-up
  • Przebieg: 24256 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2022
Ford Tourneo Courier Titanium 1.0 EcoBoost 125KM M6
  • Model: Tourneo Courier
  • Typ nadwozia: Minivan
  • Przebieg: 10 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Ford Focus Titanium 1.0 EcoBoost HYBRID 125 KMM6
  • Model: Focus
  • Typ nadwozia: Kombi
  • Przebieg: 7 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony