Samochód porusza się na specjalnie opracowanym zawieszeniu, które zostało podniesione o 20 milimetrów w stosunku do podwozia Mustanga Mach-E GT i jest wyposażone w specjalnie dostrojone sprężyny, amortyzatory MagneRide®, * i 385-milimetrowe przednie tarcze hamulcowe z lakierowanymi w kolorze czerwonym zaciskami Brembo®.*Mustang Mach-E Rally jest odpowiednio wyposażony do ścigania się na odcinkach szutrowych, na wytrzymałe, błyszczące, 19-calowe felgi aluminiowe w stylu rajdowym, nawiązujące do długiej historii modeli rajdowych Forda, założono opony Michelin CrossClimate2 w rozmiarze 235/55 R19, zapewniające większą przyczepność boczną oraz lepsze parametry na luźnych nawierzchniach.
Ze względu na szuter i piach, który będzie wyrzucany spod kół, model został wyposażony w osłony ochronne silników przedniego i tylnego, folię ochronną na listwach drzwi i nadkolach, aby ograniczyć ryzyko uszkodzenia lakieru. U dealerów dostępne są również stylizowane chlapacze, które chronią przed kamieniami rozrzucanymi spod opon. Z przodu znajduje się również punkt z wbudowanym zaczepem do haka wyciągarki, gdyby przygody w terenie okazały się zbyt intensywne.
Mustang Mach-E Rally dysponuje pierwszym w historii Forda trybem jazdy RallySport Drive* , który stworzono z myślą o jeździe terenowej. Dostosowuje on parametry elektronicznych systemy sterowania, pozwalając na jazdę większym poślizgiem, utrzymując liniową reakcję przepustnicy dla lepszej kontroli i bardziej ostre tłumienie amortyzatorów dla lepszego prowadzenia w zakrętach na luźnej nawierzchni. Kierowcy z pewnością docenią, że nowy tryb jazdy oraz nowe opony ułatwiają Mustangowi Mach-E Rally radzenie sobie na śniegu i innych śliskich nawierzchniach.