FORD KUGA PHEV - WSZECHSTRONNA I RODZINNA HYBRYDA PLUG IN

Oferta modelu Kuga jest niezwykle elastyczna, dzięki czemu każdy klient jest w stanie dobrać konfigurację do własnych upodobań. Mowa nie tylko o wersjach wyposażenia, które mogą odzwierciedlać luksus i komfort w odmianie Vignale lub sportowe emocje w ST-Line, ale przede wszystkim o szerokim wyborze jednostek napędowych. Jedną z najbardziej zaawansowanych jest hybryda plug-in. Co oferuje i kto będzie z niej najbardziej zadowolony?

-

Hybryda ładowana z gniazdka PHEV: Świetna dynamika i nawet 56 km jazdy bezemisyjnej

Ford Kuga w odmianie hybrydowej plug-in to idealne auto dla tych, którzy chcą częściej korzystać z napędu elektrycznego w trakcie jazdy miejskiej lub podmiejskiej, ale nie chcą być ograniczeni zasięgiem auta przy dłuższych wakacyjnych wojażach. Kuga w wersji hybrydowej plug-in łączy w sobie te dwa światy i daje użytkownikowi nieograniczone możliwości. Napęd hybrydowy typu plug-in docenią przede wszystkim ci użytkownicy, którzy pokonują codziennie kilkadziesiąt kilometrów do pracy, po zakupy, by odwieźć dzieci do szkoły bądź przedszkola. Posiadacze własnych garażów z punktem ładowania np. typu Wallbox, którzy dodatkowo mają instalację fotowoltaiczną na dachu, mogą korzystać z auta przy powyższym założeniu niemal za darmo. Regularne doładowywanie pojazdu pozwoli w pełni docenić jego największe zalety – w tym nawet 56 kilometrów zasięgu na w pełni naładowanych akumulatorach (pojemność – 14,4 kWh). Co potem? Po rozładowaniu akumulatorów auto przechodzi w tryb jazdy hybrydowej i do napędu wykorzystuje silnik spalinowy. Nie ma więc obawy o zasięg, dostępność stacji ładowania itp. Hybryda plug-in pozwala z jednej strony jeździć oszczędnie, bezemisyjnie i bezszelestnie, z drugiej zaś bezstresowo planować dalsze wycieczki.

-

-

Dynamika, oszczędność i możliwość wyboru

Do napędu hybrydowej Kugi służy połączenie 2,5-litrowego silnika spalinowego, który pracuje w oszczędnym trybie Atkinsona, z silnikiem elektrycznym, zapewniając łącznie moc systemową 225 KM oraz niezwykle niskie zużycie paliwa (1,4 l/100km w cyklu WLTP) i emisję CO2 wynoszącą zaledwie 32 g CO2/km (w cyklu WLTP). Kolejną zaletą napędu hybrydowego plug-in jest możliwość wyboru preferowanego trybu jazdy. Kierowca sam może zdecydować kiedy i jak korzystać z zasilania elektrycznego, dokonując wyboru jednego z trybów jazdy: silnik elektryczny (EV Teraz), silnik benzynowy (EV Później), połączyć pracę obydwu (EV Auto) lub użyć silnika spalinowego do naładowania akumulatora podczas jazdy (Ładowanie).

Niezaprzeczalną zaletą hybryd plug-in jest również płynna i dynamiczna jazda w mieście. Samochód poruszając się z niewielką prędkością np. w miejskim korku, zazwyczaj korzysta tylko z napędu elektrycznego. Ma to wiele zalet m.in. ograniczone do niezbędnego minimum zużycie paliwa, cisza oraz płynne i dynamiczne ruszanie z miejsca. Napęd hybrydowy plug-in to w przypadku Forda Kugi również świetna dynamika – auto w tej wersji dysponuje mocą systemową 225 KM, co pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w czasie 9,2 sekundy oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 225 km/h.

-

-

Hybrydowe wersji Forda Kugi w elastycznej ofercie

Aby dać klientom wybór i możliwość doboru napędu hybrydowego do własnych preferencji, Ford postanowił zaoferować najnowszą generację modelu Kuga z całym przekrojem napędów hybrydowych. Każdy z nich ma swoje zalety, dzięki czemu klient będzie w stanie dobrać napęd do własnych potrzeb. Bez znaczenia, czy komuś zależy na możliwości pokonania znacznego odcinka drogi na napędzie czysto elektrycznym, woli bezobsługowy system hybrydowy, czy też chciałby się zapoznać z tym rodzajem napędu i wolałby zacząć od czegoś „miękkiego”, oferta Forda Kugi da mu to, czego potrzebuje od swojego nowego SUVa.

"- Projektując ofertę nowego Forda Kugi staraliśmy się, aby każdy znalazł tam to, czego poszukuje. Mamy więc auta napędzane miękką hybrydą, hybrydą, jak i hybrydą typu plug-in. Ten ostatni wariant jest najbardziej uniwersalny i czerpie najlepsze cechy z samochodów o napędzie konwencjonalnym i elektrycznym, czyli możliwość jazdy bezemisyjnej oraz brak ograniczeń jeśli chodzi o zasięg podróży" – powiedział Piotr Pawlak, prezes i dyrektor generalny Ford Polska.

-

FORD KUGA HYBRID I PLUG IN HYBRID (PHEV) - CENA W POLSCE

Napędy hybrydowe Napęd TITANIUM ST-LINE VIGNALE
2.5 Hybrid - 190 KM Ecvt FWD 127 800 PLN 135 400 PLN 151 800 PLN
AWD 136 800 PLN 144 400 PLN 160 800 PLN
2.5 Plug-In Hybrid - 225 KM FWD 155 900 PLN 163 500 PLN 179 900 PLN

Ceny promocyjne (rekomendowane ceny detaliczne brutto pomniejszone o rabat Ford Polska i sugerowany rabat Dealera Forda) dotyczą klientów indywidualnych (detalicznych). Klientów flotowych w sprawie zapytań ofertowych prosimy o kontakt z naszym doradcą salonu Ford.

DO POBRANIA:

-

___
źródło: Ford Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Czytaj więcej o marce Ford

Elektryczny Ford Capri to nowy rozdział w historii legendarnego modelu
Elektryczny Ford Capri to nowy rozdział w historii legendarnego modelu

FordHistoria Forda Capri to opowieść o samochodzie, który na zawsze odmienił europejski rynek motoryzacyjny. To eleganckie coupe, wprowadzone do produkcji w 1969 roku, szybko zyskało miano europejskiej odpowiedzi na amerykańskiego Mustanga.

Elektryfikacja jednostek samorządu terytorialnego z Fordem
Elektryfikacja jednostek samorządu terytorialnego z Fordem

FORDW związku z nadchodzącym terminem, do którego co najmniej 30% floty pojazdów użytkowanych przez jednostki samorządu terytorialnego powinno być elektrycznych albo napędzanych gazem ziemnym, Ford ogłasza gotowość do wsparcia w tej transformacji.

Nowy Ford Raptor T1+ gotów do startów w rajdach terenowych – również w Dakarze
Nowy Ford Raptor T1+ gotów do startów w rajdach terenowych – również w Dakarze

Ford | Ford Performance i najlepsi specjaliści, zajmujący się przygotowywaniem pojazdów ścigających się po bezdrożach, zaprojektowali i skonstruowali nowego Forda Raptora T1+, który będzie w stanie zmierzyć się z odcinkami specjalnymi najbardziej wyczerpującej terenowej imprezy sportowej – Rajdu Dakar.

Najnowsze oferty

Ford Tourneo Courier Titanium 1.0 EcoBoost 125KM M6
  • Model: Tourneo Courier
  • Typ nadwozia: Minivan
  • Przebieg: 10 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Ford Kuga ST-Line X 2.5 FHEV 180 KM eCVT FWD - dostępny od ręki
  • Model: Kuga
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 6 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2024
Ford Focus Titanium 1.0 EcoBoost HYBRID 125 KMM6
  • Model: Focus
  • Typ nadwozia: Kombi
  • Przebieg: 7 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony