FORD KUGA PHEV - WSZECHSTRONNA I RODZINNA HYBRYDA PLUG IN

Oferta modelu Kuga jest niezwykle elastyczna, dzięki czemu każdy klient jest w stanie dobrać konfigurację do własnych upodobań. Mowa nie tylko o wersjach wyposażenia, które mogą odzwierciedlać luksus i komfort w odmianie Vignale lub sportowe emocje w ST-Line, ale przede wszystkim o szerokim wyborze jednostek napędowych. Jedną z najbardziej zaawansowanych jest hybryda plug-in. Co oferuje i kto będzie z niej najbardziej zadowolony?

-

Hybryda ładowana z gniazdka PHEV: Świetna dynamika i nawet 56 km jazdy bezemisyjnej

Ford Kuga w odmianie hybrydowej plug-in to idealne auto dla tych, którzy chcą częściej korzystać z napędu elektrycznego w trakcie jazdy miejskiej lub podmiejskiej, ale nie chcą być ograniczeni zasięgiem auta przy dłuższych wakacyjnych wojażach. Kuga w wersji hybrydowej plug-in łączy w sobie te dwa światy i daje użytkownikowi nieograniczone możliwości. Napęd hybrydowy typu plug-in docenią przede wszystkim ci użytkownicy, którzy pokonują codziennie kilkadziesiąt kilometrów do pracy, po zakupy, by odwieźć dzieci do szkoły bądź przedszkola. Posiadacze własnych garażów z punktem ładowania np. typu Wallbox, którzy dodatkowo mają instalację fotowoltaiczną na dachu, mogą korzystać z auta przy powyższym założeniu niemal za darmo. Regularne doładowywanie pojazdu pozwoli w pełni docenić jego największe zalety – w tym nawet 56 kilometrów zasięgu na w pełni naładowanych akumulatorach (pojemność – 14,4 kWh). Co potem? Po rozładowaniu akumulatorów auto przechodzi w tryb jazdy hybrydowej i do napędu wykorzystuje silnik spalinowy. Nie ma więc obawy o zasięg, dostępność stacji ładowania itp. Hybryda plug-in pozwala z jednej strony jeździć oszczędnie, bezemisyjnie i bezszelestnie, z drugiej zaś bezstresowo planować dalsze wycieczki.

-

-

Dynamika, oszczędność i możliwość wyboru

Do napędu hybrydowej Kugi służy połączenie 2,5-litrowego silnika spalinowego, który pracuje w oszczędnym trybie Atkinsona, z silnikiem elektrycznym, zapewniając łącznie moc systemową 225 KM oraz niezwykle niskie zużycie paliwa (1,4 l/100km w cyklu WLTP) i emisję CO2 wynoszącą zaledwie 32 g CO2/km (w cyklu WLTP). Kolejną zaletą napędu hybrydowego plug-in jest możliwość wyboru preferowanego trybu jazdy. Kierowca sam może zdecydować kiedy i jak korzystać z zasilania elektrycznego, dokonując wyboru jednego z trybów jazdy: silnik elektryczny (EV Teraz), silnik benzynowy (EV Później), połączyć pracę obydwu (EV Auto) lub użyć silnika spalinowego do naładowania akumulatora podczas jazdy (Ładowanie).

Niezaprzeczalną zaletą hybryd plug-in jest również płynna i dynamiczna jazda w mieście. Samochód poruszając się z niewielką prędkością np. w miejskim korku, zazwyczaj korzysta tylko z napędu elektrycznego. Ma to wiele zalet m.in. ograniczone do niezbędnego minimum zużycie paliwa, cisza oraz płynne i dynamiczne ruszanie z miejsca. Napęd hybrydowy plug-in to w przypadku Forda Kugi również świetna dynamika – auto w tej wersji dysponuje mocą systemową 225 KM, co pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w czasie 9,2 sekundy oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 225 km/h.

-

-

Hybrydowe wersji Forda Kugi w elastycznej ofercie

Aby dać klientom wybór i możliwość doboru napędu hybrydowego do własnych preferencji, Ford postanowił zaoferować najnowszą generację modelu Kuga z całym przekrojem napędów hybrydowych. Każdy z nich ma swoje zalety, dzięki czemu klient będzie w stanie dobrać napęd do własnych potrzeb. Bez znaczenia, czy komuś zależy na możliwości pokonania znacznego odcinka drogi na napędzie czysto elektrycznym, woli bezobsługowy system hybrydowy, czy też chciałby się zapoznać z tym rodzajem napędu i wolałby zacząć od czegoś „miękkiego”, oferta Forda Kugi da mu to, czego potrzebuje od swojego nowego SUVa.

"- Projektując ofertę nowego Forda Kugi staraliśmy się, aby każdy znalazł tam to, czego poszukuje. Mamy więc auta napędzane miękką hybrydą, hybrydą, jak i hybrydą typu plug-in. Ten ostatni wariant jest najbardziej uniwersalny i czerpie najlepsze cechy z samochodów o napędzie konwencjonalnym i elektrycznym, czyli możliwość jazdy bezemisyjnej oraz brak ograniczeń jeśli chodzi o zasięg podróży" – powiedział Piotr Pawlak, prezes i dyrektor generalny Ford Polska.

-

FORD KUGA HYBRID I PLUG IN HYBRID (PHEV) - CENA W POLSCE

Napędy hybrydowe Napęd TITANIUM ST-LINE VIGNALE
2.5 Hybrid - 190 KM Ecvt FWD 127 800 PLN 135 400 PLN 151 800 PLN
AWD 136 800 PLN 144 400 PLN 160 800 PLN
2.5 Plug-In Hybrid - 225 KM FWD 155 900 PLN 163 500 PLN 179 900 PLN

Ceny promocyjne (rekomendowane ceny detaliczne brutto pomniejszone o rabat Ford Polska i sugerowany rabat Dealera Forda) dotyczą klientów indywidualnych (detalicznych). Klientów flotowych w sprawie zapytań ofertowych prosimy o kontakt z naszym doradcą salonu Ford.

DO POBRANIA:

-

___
źródło: Ford Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Czytaj więcej o marce Ford

Nowy Ford Kuga – co czyni go wyjątkowym SUV-em na rynku?
Nowy Ford Kuga – co czyni go wyjątkowym SUV-em na rynku?

FORD | Kuga nowy model to nie tylko gruntownie zmieniony design, który czyni go jeszcze bardziej atrakcyjnym

Odeta Moro – AutentycznE rozmowy w E-Transicie
Odeta Moro – AutentycznE rozmowy w E-Transicie

FORD Odeta Moro swoją przygodę z radiem i telewizją zaczęła ponad dwie dekady temu i do dzisiaj jest wierna swojemu dziennikarskiemu powołaniu

Droga do Dakaru. Seria filmów Ford Performance pokazuje przygotowania do najtrudniejszego rajdu na świecie
Droga do Dakaru. Seria filmów Ford Performance pokazuje przygotowania do najtrudniejszego rajdu na świecie

FORD | przedstawia rozwój Raptora T1+ w specjalnie przygotowanych przez Ford Performance filmowych reportażach

Najnowsze oferty

Ford Puma ST-Line 1.0 EcoBoost 125 KM A7
  • Model: Puma
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Ford Puma ST-Line 1.0 EcoBoost 125 KM A7 dostępny od ręki
  • Model: Puma
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Ford Focus ST-Line X 1.0 EcoBoost HYBRID 155KM A7 Kombi
  • Model: Focus
  • Typ nadwozia: Kombi
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2024

Odwiedź nasze salony