-
Usportowona wersja ST-Line oferuje m.in. 18-calowe obręcze kół z lekkich stopów, sportowe zawieszenie, pakiet stylizacyjny nadwozia ST-Line, fotele sportowe z tapicerką materiałową, aluminiowe nakładki na pedały oraz dwie chromowane końcówki układu wydechowego. Ponadto podróż umilą radioodtwarzacz z nawigacją satelitarną oraz 12,3-calowy cyfrowy, konfigurowalny wyświetlacz zestawu wskaźników.
Zaś najbogatsza wersja Forda Kugi z silnikiem benzynowym 1,5 l EcoBoost – ST-Line X – oferuje w standardzie dodatkowo m.in. częściowo skórzaną tapicerkę, fotel kierowcy z elektryczną regulacją w 10 kierunkach oraz dodatkowo przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia, wycieraczki przedniej szyby sterowane automatycznie z czujnikiem deszczu oraz elektrycznie i bezdotykowo sterowaną pokrywę bagażnika.
Oprócz odmiany z silnikiem 1,5 l EcoBoost Ford Kuga jest dostępny, do wyboru, z sinikiem wysokoprężnym 2.0 EcoBlue o mocy 120 KM, który współpracuje z 8-stopniową przekładnią automatyczną oraz z napędem hybrydowym – z silnikiem 2,5 l o mocy 190 KM i 2,5 l o mocy 225 KM (Plug-in). Co ciekawe w pierwszym półroczu bieżącego roku Ford Kuga z silnikiem hybrydowym Plug-in był najlepiej sprzedającym się w Europie samochodem z tego typu napędem. Wszystkie te silniki zapewniają oszczędną jazdę oraz są przyjazne środowisku.
-