FORD Z NOWYM HASŁEM „BRING ON TOMORROW”

Ford zobowiązuje się do przecierania szlaków w epoce transformacji przemysłu motoryzacyjnego i dostarczy klientom  do końca 2020 roku 14 zelektryfikowanych pojazdów. Obiecuje także elektryczne napędy dla gamy wszystkich pojazdów osobowych, które będą wchodzić na rynek. 

-

-

– Ten nowy kierunek to dla marki znacznie więcej, niż kampania marketingowa. Dla pracowników Forda to nowe, pionierskie podejście, będące odzwierciedleniem szybkiego tempa naszych czasów i pokazujące pozycję Forda na czele przemian – powiedział Anthony Ireson, dyrektor ds. komunikacji marketingowej, Ford Europe. – Mamy gamę bardzo wyrazistych produktów, bogatych w innowacje i nowe rozwiązania techniczne, które pokochają nasi klienci. Przewodzi pod tym względem znakomity Mustang Mach-E. 

Dostępny w przedsprzedaży na wybranych Europejskich rynkach, stworzony od podstaw, w pełni elektryczny Mustang Mach-E został zaprezentowany w pierwszej telewizyjnej reklamie serii „Bring on Tomorrow” – zmieniając wyobrażenie na temat Mustanga, jako symbolu wolności, postępu, wysokich osiągów i odrobiny buntu, a teraz będącego uosobieniem elektrycznej przyszłości Forda. 

-

-

Druga reklama telewizyjna zadebiutowała niedawno we Włoszech, a następnie w całej Europie, będzie emitowana w pierwszym kwartale tego roku i przedstawia crossovera Ford Puma, oferującego zaawansowany, oszczędny układ miękkiej hybrydy i przyciągające spojrzenia nadwozie. 

-

-

Trzecia reklama telewizyjna, która pojawi się w kwietniu, będzie skupiona na zupełnie nowym SUV-ie, Kuga – najbardziej zelektryfikowanym pojeździe Forda, oferowanym w 2020 roku w wersjach: z miękką hybrydą, pełną hybrydą oraz w hybrydowej plug-in. We wszystkich trzech reklamach wykorzystano utwór „Power” Kanye’go Westa, wybrany ze względu na swoją energię i prostotę, a także liryczne motywy na temat pewności siebie, determinacji i nowoczesności. 

-

-

Podkreślające postępowego ducha Forda i zaangażowanie firmy w rozwijanie napędów elektrycznych, wszystkie telewizyjne reklamy zostały wyprodukowane przez AMV BBDO i wyreżyserowane przez Nicolaia Fuglsiga, który zdobył ponad 175 wyróżnień za komercyjną pracę reżyserską, w tym 4 nominacje do nagrody Emmy oraz nagrodę za całokształt twórczości w 2013 roku. Jest autorem takich reklamowych produkcji jak: „Balls” dla Sony, „Sapeurs” dla Guinnessa i „Possibilities” dla Nike.

___

źródło: Ford Polska 

Czytaj więcej o marce Ford

Ford E-Transit Custom w Polsce - niezliczone możliwości konfiguracji
Ford E-Transit Custom w Polsce - niezliczone możliwości konfiguracji

Ford E-Transit Custom jest drugim w pełni elektrycznym samochodem dostawczym Forda, który pojawił się na rynku

Innowacyjne systemy zagospodarowania wnętrza w modelach Ford Pro
Innowacyjne systemy zagospodarowania wnętrza w modelach Ford Pro

Ford Pro od lat pokazuje coraz to nowe, autorskie rozwiązania ułatwiające obsługę i podnoszące jakość pracy

Ford Protect - program ochrony pogwarancyjnej
Ford Protect - program ochrony pogwarancyjnej

Ford Protect oferuje ochronę kluczowych podzespołów samochodu aż do 6 lat użytkowania lub przebiegu 180 tys. km

Najnowsze oferty

Ford Puma ST-Line 1.0 EcoBoost 125 KM M6 dostępny od ręki
  • Model: Puma
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2025
Ford Puma ST-Line 1.0 EcoBoost 125 KM M6
  • Model: Puma
  • Typ nadwozia: SUV
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2025
Ford Focus ST-Line X 1.0 EcoBoost HYBRID 155KM A7 Kombi
  • Model: Focus
  • Typ nadwozia: Kombi
  • Przebieg: 5 km
  • Skrzynia biegów: Automatyczna
  • Rodzaj paliwa: Hybryda
  • Rok produkcji: 2025

Odwiedź nasze salony