Stworzony przeszło 60 lat temu w Turynie i produkowany dziś w Polsce, Fiat 500 zachwyca kolejne pokolenia kierowców wyrafinowanym połączeniem włoskiego Dolce Vita z lat 60. i zaawansowanych rozwiązań technicznych podnoszących komfort i wygodę jazdy. Ten światowy lider aut miejskich, kochany od Nowego Jorku przez Londyn i Paryż po Rzym, gwiazda filmowa, posiadacz własnego wirtualnego muzeum i inspiracja dla artystów również w Polsce od lat plasuje się na podium rankingów sprzedaży (w tym roku na drugim miejscu w segmencie A). Prezentowany i sprzedawany w dziesiątkach edycji specjalnych, przygotowywanych we współpracy m.in. z Ferrari, domem mody Gucci czy stocznią Riva obecnie jest dostępny w salonach dealerskich w dwóch wersjach modelowych – hybrydowych 500 Hatchback i 500 Cabrio oraz najmłodszej, w pełni elektrycznej 500e. Wersje hybrydowe są dostępne w sześciu nasyconych opcjach kolorystycznych, z radiem z Bluetooth®, klimatyzacją, 7 poduszkami powietrznymi i tempomatem, które można uzupełnić o pakiety wyposażenia opcjonalnego Komfort lub Styl. Auto jest też dostępne w eleganckiej wersji Dolcevita m.in. ze szklanym, panoramicznym dachem, aluminiowymi, 15-calowymi felgami, przyciemnianymi tylnymi szybami i chromowanymi detalami. Wersje hybrydowe napędza nowoczesna jednostka benzynowa 1.0 Hybrid o mocy 70 KM, współpracująca z 6-biegową przekładnią. Cena nowej kultowej 500 zaczyna się od 67 000 zł i. Jak dowodzi „Auto Świat”, samochód mimo lat eksploatacji utrzymuje swoją wartość na wysokim poziomie. Elektryczny Fiat 500e to z kolei odpowiedź koncernu na rosnące zapotrzebowanie rynku na bezemisyjne pojazdy miejskie, występujące w trzech wersjach (Hatchback, Cabrio i 3+1), pod maską których kryje się wydajny silnik elektryczny o mocy 95 lub nawet 118 KM, z akumulatorem oferującym zasięg nawet do 460 km w cyklu miejskim.