Kobiecy, inspirujący nowy Fiat 500 został partnerem akcji „More is More. Życiowe maksymalistki 45+”. Projekt ten podkreśla siłę i wyjątkowość dojrzałych kobiet, które czerpią z życia pełnymi garściami, inspirują pasjami, podejmują odważne decyzje i zarażają radością innych. Autorki akcji Barbara Pokora i Patrycja Toczyńska zaprosiły do akcji 15 ambasadorek: projektantek, pisarek, modelek, restauratorek i influencerek, których historie mogą stanowić materiał na niejedną książkę i inspirację dla wielu innych kobiet. Nowy Fiat 500 będzie im towarzyszył w realizacji projektu, zapewniając nowoczesną mobilność w mieście.
„More is More. Życiowe maksymalistki 45+” to kontynuacja trzech wcześniejszych akcji skupionych wokół projektu „Less is more”- Naturalnie Pięknych Kobiet, Raw Man oraz Prawdziwej Pasji. Poprzednie działania odbiły się szerokim echem w przestrzeni publicznej, niosąc przesłania dotyczące akceptacji kobiecej naturalności i jej zmienności, odrzucenia utartych stereotypów na temat mężczyzn i wydobycia ich autentyczności oraz szczerości. W ramach pierwszych akcji powstały piękne sesje fotograficzne kilkudziesięciu ambasadorów projektu stworzone przez fotograf Patrycję Toczyńską i producentkę Barbarę Pokorę.
„Nowy Fiat 500 – mówi Barbara Pokora - będzie nam towarzyszył w podróżach do naszych bohaterek, podczas których będziemy nagrywać materiały wideo pokazujące, jak nasze ambasadorki dochodziły do tego kim są dzisiaj. Projekt „More is More” jest od kobiet dla kobiet, dlatego zdecydowałyśmy się wybrać w tę podróż najbardziej kobiecym samochodem”.
Dziś autorki projektu na nowo chcą poruszyć świadomość publiczną akcją o znamiennej nazwie „More is More” – więcej znaczy więcej. Tym razem skupiają się na dojrzałych kobietach, które w Polsce w miarę upływu lat często stają się coraz bardziej niewidzialne dla otoczenia. Barbara Pokora i Patrycja Toczyńska pokażą, że w dojrzałym wieku można czerpać z życia pełnymi garściami, realizować swoje pasje, zmieniać życie i zarażać radością innych. Pomysłodawczynie projektu wyrażają w ten sposób swój sprzeciw wobec obrazu, który przebija dziś z kolorowych magazynów – społeczeństwo to nie tylko młode twarze.
Prawdziwe piękno może istnieć w wieku dojrzałym i bohaterki akcji „More is More” są tego najlepszym przykładem. Barbara i Patrycja zaprosiły do akcji życiowe maksymalistki: Katarzynę Bondę, Grażynę Plebanek, Jolę Lewicką, Martę Kucińską, Jagę Hupało, Asię Dyrkacz, Monikę Tomaszewską, Ewę Wajnert Machulę, a także Monikę Grędę, Lidia Popiel, Izę Naczk, Tamarę Malcolm, Lianę Gamcemlidze oraz Monikę Szmidt. Kobiety te często zaczęły kariery w późniejszym wieku, podjęły ważne decyzje, przeszły metamorfozy psychiczne i fizyczne, dostrzegły, że ich piękno nie znika z upływem lat i żyją dziś w zgodzie ze sobą. Bohaterki zostaną przedstawione w kolorowym kadrze, który podkreśli ich indywidualność, pozytywne szaleństwo i inspirujące decyzje, dzięki którym osiągnęły sukces.
-