Rozpoczyna sprzedaż oczekiwanego przez klientów, flagowego modelu Mitsubishi Outlander PHEV
MITSUBISHI | wystartowało z nową kampanią wizerunkową zatytułowaną „The Wedding”
MITSUBISHI | Colt wersja dwupaliwowa w promocyjnej cenie
Amsterdam, 18 lipca 2024 – Mitsubishi Motors kontynuuje ofensywę produktową i inwestycje na rynku europejskim, wprowadzając Outlandera PHEV – nowego SUV-a segmentu D, będącego flagowym modelem marki.
Nowe Mitsubishi Outlander PHEV, opracowane specjalnie na rynek europejski, dostarcza pasażerom zarówno pozytywnych wrażeń – zarówno dzięki wysokiej dynamice, jak i kulturze jazdy. Filozofię projektową modelu oparto na koncepcji "I-Fu-Do-Do", co w języku japońskim oznacza autentyczny i majestatyczny. Pojazd oferuje układ hybrydowy PHEV, zapewniający długi zasięg i wykorzystujący dwa silniki do obsługi napędu 4x4. Wyróżnia go śmiały design, wysoki stopień bezpieczeństwa i komfortu oraz nowe standardy jakości, dzięki czemu marka wkracza w Europie na wyższy rynkowy poziom.
Nowy Outlander PHEV to autentyczny SUV, który został stworzony na fundamencie międzynarodowego sukcesu modelu i mocnej pozycji poprzednich generacji. Jego poprzednik w segmencie D-SUV-ów, będący pionierem formuły łączącej technologię PHEV z cechami SUV-a, trafił od momentu wprowadzenia w 2013 roku do 200 000 europejskich klientów, zyskując uznanie za doskonałą jakość i zdobywając na świecie liczne nagrody.
Najnowsza generacja jest ponownie gotowa dostarczać europejskiemu klientowi wielu innowacyjnych rozwiązań.
Premiera Outlandera PHEV odbędzie się 1 października, podczas imprezy transmitowanej na żywo z Madrytu.
Produkcja nowego Mitsubishi Outlandera rozpoczyna się pod koniec 2024 roku, a model trafia do klientów po wcześniejszym wprowadzeniu na rynek nowego ASX-a i COLT-a.
Astara Poland – polski dystrybutor Mitsubishi Motors – zaprezentuje nowy model Mitsubishi Outlander PHEV pod koniec bieżącego roku.
źródło: Mitsubishi Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.
Rozpoczyna sprzedaż oczekiwanego przez klientów, flagowego modelu Mitsubishi Outlander PHEV
MITSUBISHI | wystartowało z nową kampanią wizerunkową zatytułowaną „The Wedding”
MITSUBISHI | Colt wersja dwupaliwowa w promocyjnej cenie