-
Nowy model hulajnogi, w przeciwieństwie do prototypu, ma napęd na tylne koła. Przeniesienie napędu z przednich kół na tylne zwiększa zarówno stabilność hulajnogi, jak i bezpieczeństwo jazdy. Zawieszenie przedniego koła zapewnia bardziej komfortową jazdę nawet na nierównych nawierzchniach.
DongJin Hyun, szef zespołu robotyki w Hyundai Motor Group, powiedział: „Elektryczna hulajnoga sprawia, że dojazd do pracy może być bezproblemowy, bo pozwala ominąć i zmniejszyć korki, a co za tym idzie ograniczyć emisję spalin w centrach miast”.
Najnowsza wersja elektrycznej hulajnogi jest wyposażona w akumulator litowy o pojemności 10,5 Ah. Umożliwia on osiągnięcie maksymalnej prędkości 20 km/h i wystarcza do przejechania około 20 km na jednym ładowaniu.
-
-
Hulajnoga waży tylko 7,7 kg. Unikalna i kompaktowa konstrukcja pozwala ją szybko złożyć na trzy elementy, co sprawia, że hulajnoga Hyundai Motor Group jest bardziej kompaktowa niż podobne produkty. Elektryczna hulajnoga jest wyposażona w cyfrowy wyświetlacz, który informuje o stanie naładowania akumulatora i o prędkości jazdy. Jazdę nocą ułatwiają przednie i tylne światła LED. Aby zwiększyć zasięg hulajnogi o 7%, koncern planuje zainstalować w niej system hamowania regeneracyjnego.
-
-
Z badań firmy konsultingowej McKinsey & Company wynika, że do 2030 roku rynek urządzeń, które zapewniają bezproblemowy transport w centrach miast wzrośnie w Chinach, Stanach Zjednoczonych i Europie do 500 miliardów USD.
___
źródło: Kia Motors Poland