DWA NIEZWYKŁE CUSTOMY NA BAZIE HONDY CMX1100 REBEL

Honda Motor Europe może zaprezentować podwójną osobowość CMX1100 Rebel, nowego i większego brata motocykla CMX500 (drugiego najlepiej sprzedającego się motocykla customowego w Europie w 2020 roku), dzięki dwóm ekstremalnym modyfikacjom wykonanym przez francuską firmę FCR Original. Według wcześniejszych planów, oba projekty miały pojawić się wraz z dziesięcioma, zbudowanymi przez dealerów, customami CB650R na tegorocznym festiwalu Wheels and Waves w Biarritz. Modele CMX „Sport” i CMX „Bobber” zostały zaprojektowane tak, by budzić emocje klientów o różnych gustach, ale oba wyraźnie dowodzą customowego potencjału CMX1100 Rebel, który aż prosi się o wykorzystanie.

-

-

HONDA CMX1100 SPORT

"Sportowa maszyneria do codziennej jazdy ". Modyfikacje dokonane przez FCR Original podkreślają praktyczność i radosny charakter Rebela, jednocześnie wzmacniając jego sportowe, muskularne i agresywne rysy. Do takiego spojrzenia na Rebela inspiruje jego mechaniczne piękno i sprawność działania przekładni DCT, której zalety w codziennej eksploatacji doceniają użytkownicy w każdym wieku. Po wykonaniu wstępnych szkiców swojej wizji, zespół zabrał się do pracy. Modyfikacja tylnego wahacza pozwoliła na zamontowanie pary czarnych amortyzatorów Öhlins, jak również 17-calowego tylnego koła z modelu CB500F z oponą Dunlop D212 190/55-ZR17. Przedni błotnik został całkowicie zmieniony, jego położenie obniżono o 25 mm; zastosowano powiększoną kierownicę wymagającą mniejszej siły ze strony kierowcy, a prędkościomierz przeniesiono na górną półkę.

Zachwycające w swojej prostocie nadwozie wiele zawdzięcza pełnemu wykorzystaniu potencjału skanowania 3D. Wzrok przyciąga specjalnie wykonany poliestrowo-węglowy zbiornik paliwa (z aluminiowym wlewem) oraz zespół tylnego siedzenia z oświetleniem LED i siedziskiem pokrytym alkantarą. Ręcznie wykonane podnóżki dodają wyścigowego charakteru, a czerwono-czarny lakier i detale subtelnie nawiązują do klasycznego wizerunku Hondy. Silnik jest fabryczny, ale odprowadzeniem spalin zajmuje się wykonany ze stali nierdzewnej wydech FCR Original.

-

-

HONDA CMX1100 BOBBER

„Wzmocnienie customowego ducha, przy jednoczesnym zachowaniu zabawnego, rozrywkowego charakteru…” Nowa interpretacja, inspirowana eksponującym detale designem modelu CMX1100 Rebel, ma silniejszy customowy charakter, przesuwając motocykl jeszcze dalej w stronę stylu bobber. Mimo obniżenia przodu o 25 mm, zawieszenia obu kół i tylny wahacz są fabryczne. Wykonane specjalnie dla tego motocykla czarne szprychowe koła ubrano w grube opony Bridgestone.

W bobberowym klimacie utrzymana jest aluminiowa kierownica, skórzane siedzenie z perforowanymi skórzanymi profilami, prosty aluminiowy przedni błotnik (z wykończeniem Mirrachrome) oraz malowane obramowanie reflektora. Specjalistom z FCR Original udało się wyjątkowo sprytnie rozmieścić kierunkowskazy LED w klasycznym stylu Mini-Bates, a podobnie jak w CMX Sport, skan 3D pozwolił na stworzenie customowego poliestrowo-węglowego zbiornika paliwa z satynowym wykończeniem Mirrachrome/blue oraz aluminiowego wlewu paliwa. Wydech FCR Original z powłoką ceramiczną jest ważnym elementem wykończenia, podkreślając mechaniczne piękno motocykla.

-

-

CMX1100 Rebel zaprojektowano do spokojnej, relaksującej jazdy, ale także do wyzwalania adrenaliny, gdy w zasięgu wzroku pojawi się wystarczająco kręta droga. Dzięki dużej mocy i wyraźnemu charakterowi, narzuconemu przez istotnie zmodyfikowany dwucylindrowy silnik modelu Africa Twin o pojemności 1084 cm3, w połączeniu ze sztywną ramą z rur stalowych, z wysokiej jakości zawieszeniem i mocnymi hamulcami, powstała bezowiewkowa maszyna typu naked oferująca fantastyczną mieszankę możliwości. Pomyślany od początku jako bobber XXI wieku, pozbawiony wszystkiego, co nie było konieczne, CMX1100 przemawia mocno swoim oszczędnym wyglądem. Stalowe błotniki, przedni i tylny, umieszczono tuż nad grubymi oponami, a okrągły reflektor łączy w sobie wygląd starej motocyklowej szkoły z nowoczesnością oświetlenia LED.

___
źródło: Honda Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Zastrzegamy sobie prawo do jej zmiany bez uprzedzenia, bez podania przyczyny. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Czytaj więcej o marce Honda

Honda CB1000GT na rok 2026 w Polsce
Honda CB1000GT na rok 2026 w Polsce

Honda wprowadza nowy rodzaj sportowego motocykla turystycznego, który będzie liderem w swojej klasie. CB1000GT bazuje na modelu Hornet

Honda prezentuje prototyp motocykla V3R 900 E-Compressor napędzany nowym silnikiem V3 ze sprężarką sterowaną elektronicznie
Honda prezentuje prototyp motocykla V3R 900 E-Compressor napędzany nowym silnikiem V3 ze sprężarką sterowaną elektronicznie

Podczas targów EICMA 2025 w Mediolanie we Włoszech Honda zaprezentowała prototyp motocykla V3R 900 E-Compressor wyposażony w silnik V3 z elektronicznie sterowaną sprężarką.

Honda WN7 na rok 2026
Honda WN7 na rok 2026

Honda wprowadza na rynek swój pierwszy seryjny motocykl elektryczny – smukły, futurystyczny model WN7.

Najnowsze oferty

Honda Inny CUV e: EVP4S 2025 NOWOŚĆ *dostępne inne kolory*
  • Model: Inny
  • Przebieg: 2 km
  • Napęd: Pas napędowy
  • Rodzaj paliwa: Elektryczny
  • Rok produkcji: 2025
Honda NT 1100 DCT,  HSTC, Tryby jazdy, Nowy *dostępne* WYPRZEDAŻ
  • Model: NT
  • Przebieg: 2 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2025
Honda CB 750 Hornet, Model 2025 *do zamówienia
  • Model: CB
  • Przebieg: 2 km
  • Napęd: Łańcuch
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2025

Odwiedź nasze salony