DWA NIEZWYKŁE CUSTOMY NA BAZIE HONDY CMX1100 REBEL

Honda Motor Europe może zaprezentować podwójną osobowość CMX1100 Rebel, nowego i większego brata motocykla CMX500 (drugiego najlepiej sprzedającego się motocykla customowego w Europie w 2020 roku), dzięki dwóm ekstremalnym modyfikacjom wykonanym przez francuską firmę FCR Original. Według wcześniejszych planów, oba projekty miały pojawić się wraz z dziesięcioma, zbudowanymi przez dealerów, customami CB650R na tegorocznym festiwalu Wheels and Waves w Biarritz. Modele CMX „Sport” i CMX „Bobber” zostały zaprojektowane tak, by budzić emocje klientów o różnych gustach, ale oba wyraźnie dowodzą customowego potencjału CMX1100 Rebel, który aż prosi się o wykorzystanie.

-

-

HONDA CMX1100 SPORT

"Sportowa maszyneria do codziennej jazdy ". Modyfikacje dokonane przez FCR Original podkreślają praktyczność i radosny charakter Rebela, jednocześnie wzmacniając jego sportowe, muskularne i agresywne rysy. Do takiego spojrzenia na Rebela inspiruje jego mechaniczne piękno i sprawność działania przekładni DCT, której zalety w codziennej eksploatacji doceniają użytkownicy w każdym wieku. Po wykonaniu wstępnych szkiców swojej wizji, zespół zabrał się do pracy. Modyfikacja tylnego wahacza pozwoliła na zamontowanie pary czarnych amortyzatorów Öhlins, jak również 17-calowego tylnego koła z modelu CB500F z oponą Dunlop D212 190/55-ZR17. Przedni błotnik został całkowicie zmieniony, jego położenie obniżono o 25 mm; zastosowano powiększoną kierownicę wymagającą mniejszej siły ze strony kierowcy, a prędkościomierz przeniesiono na górną półkę.

Zachwycające w swojej prostocie nadwozie wiele zawdzięcza pełnemu wykorzystaniu potencjału skanowania 3D. Wzrok przyciąga specjalnie wykonany poliestrowo-węglowy zbiornik paliwa (z aluminiowym wlewem) oraz zespół tylnego siedzenia z oświetleniem LED i siedziskiem pokrytym alkantarą. Ręcznie wykonane podnóżki dodają wyścigowego charakteru, a czerwono-czarny lakier i detale subtelnie nawiązują do klasycznego wizerunku Hondy. Silnik jest fabryczny, ale odprowadzeniem spalin zajmuje się wykonany ze stali nierdzewnej wydech FCR Original.

-

-

HONDA CMX1100 BOBBER

„Wzmocnienie customowego ducha, przy jednoczesnym zachowaniu zabawnego, rozrywkowego charakteru…” Nowa interpretacja, inspirowana eksponującym detale designem modelu CMX1100 Rebel, ma silniejszy customowy charakter, przesuwając motocykl jeszcze dalej w stronę stylu bobber. Mimo obniżenia przodu o 25 mm, zawieszenia obu kół i tylny wahacz są fabryczne. Wykonane specjalnie dla tego motocykla czarne szprychowe koła ubrano w grube opony Bridgestone.

W bobberowym klimacie utrzymana jest aluminiowa kierownica, skórzane siedzenie z perforowanymi skórzanymi profilami, prosty aluminiowy przedni błotnik (z wykończeniem Mirrachrome) oraz malowane obramowanie reflektora. Specjalistom z FCR Original udało się wyjątkowo sprytnie rozmieścić kierunkowskazy LED w klasycznym stylu Mini-Bates, a podobnie jak w CMX Sport, skan 3D pozwolił na stworzenie customowego poliestrowo-węglowego zbiornika paliwa z satynowym wykończeniem Mirrachrome/blue oraz aluminiowego wlewu paliwa. Wydech FCR Original z powłoką ceramiczną jest ważnym elementem wykończenia, podkreślając mechaniczne piękno motocykla.

-

-

CMX1100 Rebel zaprojektowano do spokojnej, relaksującej jazdy, ale także do wyzwalania adrenaliny, gdy w zasięgu wzroku pojawi się wystarczająco kręta droga. Dzięki dużej mocy i wyraźnemu charakterowi, narzuconemu przez istotnie zmodyfikowany dwucylindrowy silnik modelu Africa Twin o pojemności 1084 cm3, w połączeniu ze sztywną ramą z rur stalowych, z wysokiej jakości zawieszeniem i mocnymi hamulcami, powstała bezowiewkowa maszyna typu naked oferująca fantastyczną mieszankę możliwości. Pomyślany od początku jako bobber XXI wieku, pozbawiony wszystkiego, co nie było konieczne, CMX1100 przemawia mocno swoim oszczędnym wyglądem. Stalowe błotniki, przedni i tylny, umieszczono tuż nad grubymi oponami, a okrągły reflektor łączy w sobie wygląd starej motocyklowej szkoły z nowoczesnością oświetlenia LED.

___
źródło: Honda Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Zastrzegamy sobie prawo do jej zmiany bez uprzedzenia, bez podania przyczyny. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Czytaj więcej o marce Honda

Jak przygotować motocykl do wyprawy?
Jak przygotować motocykl do wyprawy?

PORADNIK | Początek sezonu to czas planowania pierwszych dłuższych wycieczek przez miłośników jednośladów. Jeśli zaliczasz się do nich, musisz mieć świadomość tego, że przed wyruszeniem w dalszą trasę powinieneś wykonać przegląd swojego pojazdu i zająć się jego konserwacją.

Honda MSX125 Grom na rok modelowy 2025
Honda MSX125 Grom na rok modelowy 2025

HONDA MOTOZmodernizowany model MSX125 Grom 2025 jest gotowy do wejścia na rynek europejski z przeprojektowanym nadwoziem i nowymi opcjami kolorystycznymi. 

Najnowsze oferty

Honda EM1 e - skuter elektryczny
  • Model: EM1
  • Przebieg: 2 km
  • Napęd: Pas napędowy
  • Rodzaj paliwa: Elektryczny
  • Rok produkcji: 2023
Honda SH 125i ABS, Nowy
Honda SH 125i ABS, Nowy
Dodaj do schowka
  • Model: SH
  • Przebieg: 5 km
  • Napęd: Pas napędowy
  • Rodzaj paliwa: Benzyna
  • Rok produkcji: 2024
Honda EM1 e - skuter elektryczny
  • Model: EM1
  • Przebieg: 200 km
  • Napęd: Pas napędowy
  • Rodzaj paliwa: Elektryczny
  • Rok produkcji: 2023

Odwiedź nasze salony