Opel postanowił, że proces wyboru nowej Mokki będzie równie przejrzysty jak jej design: nowość w gamie będzie dostępna w wersjach wyposażenia „Edition” i „GS” i będzie można ją dodatkowo wzbogacić za pomocą dwóch pakietów personalizacji.
Jeśli chodzi o napęd, to klienci Mokki mają wybór w postaci wydajnych silników benzynowych, a także dwóch zelektryfikowanych jednostek: nowoczesnej hybrydy z technologią 48 V, a także zasilanej akumulatorem, lokalnie bezemisyjnej wersji elektrycznej - Mokka Electric. W pełni elektryczna, nowa Mokka jest teraz dostępna z silnikiem elektrycznym o mocy 115 kW (156 KM) i akumulatorem 54 kWh. Inżynierowie przywiązywali dużą wagę do wydajnego pakowania i byli w stanie zapewnić wzorowy zasięg przy kompaktowych rozmiarach akumulatora. Oznacza to, że Mokka może przejechać nawet 403 kilometry (WLTP2) bez lokalnej emisji spalin. Dzięki temu, że akumulator został umieszczony pod podłogą obniżony został środek ciężkości pojazdu, co powoduje, że nowa Mokka Electric pewnie trzyma się drogi. A dzięki dostępnym natychmiast 260 niutonometrom momentu obrotowego, Mokka Electric zapewnia szybkie przyspieszenie już od momentu startu i mnóstwo przyjemności z jazdy.
Klienci, którzy wolą alternatywny napęd mogą wybrać nową Mokkę Hybrid z technologią 48 V. Łączy on turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 1,2 litra i mocy 100 kW (136 KM) z silnikiem elektrycznym o mocy 21 kW (28 KM) oraz nową zelektryfikowaną sześciobiegową, dwusprzęgłową skrzynią biegów. Zoptymalizowany system pomaga znacznie zmniejszyć zużycie paliwa i emisję CO2 w porównaniu z analogicznym samochodem z konwencjonalnym napędem. Przy niskich prędkościach kierowcy Mokki Hybrid mogą prowadzić swojego SUV-a w ruchu miejskim wyłącznie w trybie elektrycznym, a tym samym bez lokalnej emisji spalin.
Dzięki nowej Mokce oraz dostępnym już do zamówienia nowym modelom Frontera i Grandland, Opel oferuje najnowocześniejsze, przyszłościowe trio SUV-ów, które spełnia praktycznie wszystkie potrzeby klientów.