NOWY OPEL VIVARO-E 2020 - CENA W POLSCE

NOWY OPEL VIVARO-E 2020 - CENA W POLSCE

04 WRZESIEŃ 2020 13:30

CENNIK | Opel rozpoczyna sprzedaż nowego, w pełni elektrycznego Opla Vivaro‑e. Klienci Vivaro-e mogą ubiegać się o dofinansowanie z programu "e-VAN" Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

NOWY OPEL VIVARO-E 2020 OD 139 350 PLN NETTO

Firma Opel rozpoczęła przyjmowanie na polskim rynku zamówień na nowego, w pełni elektrycznego Vivaro‑e, oferowanego w cenie już za 139 350 zł netto (wszystkie ceny dotyczą rynku polskiego i nie zawierają VAT). Ponadto klienci Vivaro-e będą mogli ubiegać się o dofinansowanie ze skierowanego do przedsiębiorców programu Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej - „e-VAN”. Program ten zakłada dofinansowanie zakupu elektrycznych samochodów dostawczych z homologacją N1, a maksymalna dotacja przy zakupie lub leasingu elektrycznego vana wynosi do 30% kosztów kwalifikowanych, jednak nie więcej niż 70 000 zł.

-

-

ELEKTRYCZNY OPEL VIVARO - CENNIK W POLSCE

CENY KATALOGOWE* (NETTO) Wersja wyposażenia: ENJOY
Wersja długości nadwozia: COMPACT LONG EXTRA LONG
e 136 KM 50 kWh 139 350 PLN (1) 141 850 PLN (1,2,3) 146 350 PLN (1,2,3)
e 136 KM 75 kWh - 163 350 PLN (2,3) 167 850 PLN (2,3)

Dostępne długości nadwozia: Compact = krótka, Long = długa, Extra Long = wydłużona
1. Podwyższona ładowność, dopłata 2 000 zł netto (niedostępna w wersji z zespołem akumulatorów 75 kWh)
2. Kabina załogowa 6-osobowa dla wersji Long i Extra Long, dopłata 12 300 zł netto (niedostępna w wersji Compact)
3. Kabina załogowa Flex 6-osobowa (drugi rząd składany) dla wersji Long i Extra Long, dopłata 14 100 zł netto (niedostępna w wersji Compact)
* Wszystkie ceny zawarte w niniejszym cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi netto (do cen należy doliczyć podatek VAT). Oferta dotyczy przedsiębiorców. Dokładny opis całej oferty dostępny jest u Dealerów marki Opel. Ceny promocyjne (rekomendowane ceny detaliczne pomniejszone o rabaty wymienione w cenniku) dotyczą klientów indywidualnych (detalicznych). Klientów flotowych (firmy i przedsiębiorstwa prowadzące działalność gospodarczą bądź instytucje prowadzące działalność społeczną, zarejestrowane w Polsce i rejestrujące auto na terenie Polski) w sprawie zapytań ofertowych prosimy o kontakt z wybranym Dealerem marki Opel.

CENNIK DO POBRANIA:

-

Dostawy bezemisyjnego furgonu Vivaro-e rozpoczną się już w tym roku. Nabywcy Opla Vivaro-e mają do wyboru dwie pojemności akumulatora litowo-jonowego: 75 kWh dla potrzebujących zasięgu do 330 km lub 50 kWh dla użytkowników, którym wystarczy zasięg do 230 km, gdyż korzystają z pojazdu mniej intensywnie. W obu przypadkach zasięg zmierzono według cyklu WLTP. Niezależnie od wielkości baterii Vivaro‑e świetnie sprawdzi się jako samochód w firmie świadczącej usługi przewozu „door-to-door”, czyli „od drzwi do drzwi”, nie tylko na ostatnim odcinku takiej trasy.

-

-

„Vivaro‑e to pierwszy zelektryfikowany lekki pojazd użytkowy marki Opel” - powiedział Jacek Górski, dyrektor marki Opel w Polsce. „Dwie pojemności baterii do wyboru oraz wszechstronność tego modelu pozwalają na przewożenie ładunków od nadawcy do odbiorcy bez emisji - na całej trasie, a nie tylko na ostatnim odcinku dostaw, bez uszczerbku dla praktyczności. Dzięki tym cechom Vivaro‑e to jeden z najbardziej konkurencyjnych modeli na rozwijającym się w Polsce rynku elektrycznych lekkich pojazdów użytkowych”.

Vivaro‑e może przewieźć do 1275 kg, czyli prawie tyle samo, co wersja Furgon Compact z 2‑litrowym dieslem (maksymalna ładowność 1405 kg). Elektryczny furgon jest również jedynym zelektryfikowanym samochodem z możliwością wyposażenia w hak holowniczy. Dopuszczalna masa przyczepy wynosi 1000 kg.

Opel oferuje Vivaro‑e w trzech długościach - 4,6 m (Compact), 4,95 m, (Long) i 5,3 m (Extra Long) - oraz w kilku wersjach nadwozia, w tym jako furgon (także z kabiną załogową) oraz platformę z kabiną. Większość wersji Vivaro‑e ma tylko 1,90 m wysokości, co pozwala wjeżdżać na podziemne parkingi. Lista opcji obejmuje szereg systemów wspomagających kierowcę oraz zaawansowanych technologii, takich jak kamera cofania o kącie widzenia 180 stopni i systemy multimedialne z nawigacją. Inne przydatne rozwiązania to między innymi przesuwane drzwi sterowane czujnikami oraz system FlexCargo ułatwiający przewożenie dłuższych przedmiotów.

-

-

Moc 100 kW (136 KM) i maksymalny moment obrotowy 260 Nm generowane przez elektryczny napęd sprawiają, że pod względem osiągów Vivaro‑e przewyższa większość elektrycznych samochodów użytkowych. Prędkość maksymalna ograniczona elektronicznie do 130 km/h pozwala na sprawne poruszanie się autostradami bez drastycznego zmniejszania zasięgu. W celu dalszej poprawy efektywności w modelu zastosowano układ hamowania regeneracyjnego, który odzyskuje energię wytwarzaną w czasie hamowania lub wytracania prędkości.

Akumulator ulokowany pod przedziałem ładunkowym dodatkowo obniża środek ciężkości, co korzystnie wpływa na właściwości jezdne na zakrętach oraz stabilność przy bocznym wietrze nawet przy maksymalnie wykorzystanej ładowności, a także przyczynia się do zwiększenia przyjemności z jazdy.

Vivaro-e perfekcyjnie wywiązuje się z roli niezawodnego partnera w małych i większych flotach oraz środka transportu dla rzemieślników i firm. Procedura ładowania akumulatora trakcyjnego jest równie łatwa jak wszystkie inne czynności związane z użytkowaniem pojazdu. Każdy Vivaro‑e może być ładowany na kilka sposobów - za pomocą ładowarki naściennej, na stacji szybkiego ładowania, a nawet po podłączeniu samochodu do domowego gniazdka elektrycznego.

Uzupełnienie zapasu energii do 80 procent pojemności akumulatora 50 kWh na stałoprądowej publicznej stacji ładowania o mocy 100 kW zajmuje tylko 30 minut (około 45 min w przypadku akumulatora 75 kWh). Opel oferuje ładowarki pokładowe, aby kierowca mógł jak najszybciej naładować pojazd, a akumulator (objęty gwarancją przez 8 lat/160 000 km) jak najdłużej zachował sprawność.

Oferta kabli i ładowarek ściennych różni się w zależności od specyfiki infrastruktury energetycznej na poszczególnych rynkach, dzięki czemu użytkownik Vivaro‑e znajdzie odpowiednią stację ładowania niemal wszędzie. Na polskim rynku Vivaro‑e jest standardowo wyposażony w jednofazową ładowarkę 7,2 kW. Opcjonalnie samochód można wyposażyć w mocną trójfazową ładowarkę pokładową o mocy 11 kW.

W ramach „OpelConnect” i aplikacji „myOpel” oferowane są specjalne rozwiązania dla pojazdów elektrycznych, które dodatkowo zwiększają funkcjonalność Vivaro‑e. Usługi te są dostępne za pośrednictwem aplikacji. Dzięki funkcjom zdalnego sterowania „OpelConnect” klient może sprawdzić stan naładowania akumulatora oraz zdalnie zaprogramować włączenie klimatyzacji i czas ładowania na ekranie własnego smartfona. Pakiet „OpelConnect” obejmuje także funkcję wzywania pomocy w przypadku awarii (eCall) oraz wiele innych usług dostarczających informacji o stanie i parametrach pojazdu. Nawigacja Online w czasie rzeczywistym informuje o sytuacji w ruchu drogowym.

-

-

Opel dostosował Vivaro‑e do różnych potrzeb klientów. Samochodem można przewieźć do 1275 kg ładunku, a dopuszczalna masa całkowita wynosi od 2800 do 3100 kg. Najkrótsza wersja Compact o długości 4,60 m wypełnia lukę między najmniejszymi i większymi samochodami dostawczymi. Przy średnicy zawracania wynoszącej tylko 11,8 m Vivaro‑e jest też bardzo zwrotny.

W egzemplarzach z praktycznym otworem na długie przedmioty FlexCargo, umieszczonym w przegrodzie za kabiną, dostępna przestrzeń ładunkowa w wersji Compact wzrasta z 4,6 do 5,1 m3. Samochodem można wówczas przewozić przedmioty o długości do 3,23 m. Pojemność przestrzeni ładunkowej w wersjach o długości 4,95 m (Long) i 5,30 m (Extra Long) wynosi odpowiednio 5,8 oraz 6,6 m3. Bez problemu zmieszczą się tam drabiny lub płyty o długości 3,58 lub 3,93 m, a w licznych schowkach w kabinie (standardowo z przyciskiem elektrycznie sterowanego hamulca postojowego) nie zabraknie miejsca na mnóstwo drobnych przedmiotów.

Szerokie drzwi tylne oraz przesuwane drzwi boczne w Vivaro‑e zapewniają łatwy dostęp do przedziału towarowego i pasażerskiego. Szczególnie praktycznym rozwiązaniem są elektrycznie przesuwane drzwi boczne, które można otworzyć z zewnątrz, wykonując odpowiedni ruch stopą.

Podobnie jak wersje z silnikami spalinowymi Vivaro‑e oferuje wyjątkowo szeroki zestaw systemów wspomagających kierowcę, które podnoszą poziom bezpieczeństwa profesjonalnych użytkowników auta. Dostępne są między innymi: wyświetlacz projekcyjny (head-up), asystent pasa ruchu, rozszerzony system rozpoznawania znaków drogowych, system wykrywający zmęczenie kierowcy, system ostrzegający przed najechaniem na pojazd poprzedzający oraz system automatycznego hamowania awaryjnego.

Zadaniem ultradźwiękowych czujników w przednim i tylnym zderzaku jest wykrywanie przeszkód przy parkowaniu oraz monitorowanie martwego pola. W zależności od wersji samochód może być wyposażony w kamerę cofania obejmującą kąt 180 stopni, z której obraz jest wyświetlany na 7‑calowym ekranie dotykowym. Ten sam ekran współpracuje z systemami Multimedia i Multimedia Navi. Obydwa systemy można zintegrować z telefonem przez Apple CarPlay i Android Auto.

-

___
źródło: Opel Polska

Zapisz się do newslettera

Szanujemy Twoje dane.

Wszelkie informacje dotyczące praw przysługujących osobom fizycznym, w tym prawa dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych (prawa do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, a także inne informacje wymagane prawem zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.

Twoja zgoda na otrzymywanie Newslettera: