SERWIS HONDA DOOR TO DOOR

SERWIS HONDA DOOR TO DOOR

16 KWIECIEŃ 2020 08:00

VIDEO | Jak wygląda serwis door-2-door? Zobacz przykładową wizytę w serwisie Honda w trybie door-to-door i poznaj środki bezpieczeństwa podejmowane w okresie pandemii koronawirusa (COVID-19).

SERWIS HONDA W OKRESIE COVID-19

Nasze serwisy w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo wprowadziły szereg rozwiązań ograniczających ryzyko infekcji:

  • rękawiczki oraz płyny dezynfekujące dostępne na miejscu,
  • dezynfekcja samochodów oraz kluczyków przy przyjęciu i wydaniu,
  • usługa ozonowania,
  • nowe procedury w recepcjach i poczekalniach (linie wyznaczające strefy bezpieczeństwa oraz ekrany)

Prosimy o stosowanie się do zaleceń personelu naszych serwisów.

-

CZYM JEST SERWIS DOOR 2 DOOR

Czym jest serwis door to door? Oznacza on odbiór samochodu z domu Klienta. Należy dzień wcześniej przygotować samochód i książeczkę serwisową. Prosimy, jeżeli to możliwe, aby samochód tego dnia nie był użytkowany. Zakres przeglądu lub naprawy jest omawiany telefonicznie przed odbiorem samochodu. Przy odbiorze samochodu przez pracownika dealera Hondy, przekazywane są tylko i wyłącznie kluczyki. Z usługą może wiązać się limit kilometrów (np. 25 km), w ramach którego jest wykonywana. O szczegóły zapytaj naszych doradców serwisów Honda Gorzów Wlkp. oraz Honda Szczecin.

-

-

ZAMÓW WIZYTĘ W SERWISIE

Szanujemy Twoje dane.

Wszelkie informacje dotyczące praw przysługujących osobom fizycznym, w tym prawa dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych (prawa do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, a także inne informacje wymagane prawem zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.

Twoja zgoda na otrzymywanie informacji o naszych produktach i usługach:

___
źródło: Honda Polska

Zapisz się do newslettera

Szanujemy Twoje dane.

Wszelkie informacje dotyczące praw przysługujących osobom fizycznym, w tym prawa dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych (prawa do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, a także inne informacje wymagane prawem zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.

Twoja zgoda na otrzymywanie Newslettera: