NOWE MITSUBISHI OUTLANDER PHEV 2020 JUŻ W SPRZEDAŻY

NOWE MITSUBISHI OUTLANDER PHEV 2020 JUŻ W SPRZEDAŻY

20 MARZEC 2020 11:00

NOWOŚĆ | W salonach Mitsubishi Grupy Gezet można już składać zamówienia na najnowszy model Mitsubishi Outlander PHEV 2020 - pierwszy i obecnie najpopularniejszy na świecie i w Europie samochód SUV z elektrycznym napędem hybrydowym i zasilaniem z gniazdka (plug-in).

Tak cenione przez klientów cechy, które dają Outlanderowi PHEV przewagę nad konkurencją to przede wszystkim praktyczność dużego SUV-a w połączeniu z dynamicznym, elektrycznym napędem na 4 koła,  znakomicie wyciszone wnętrze wysokiej jakości, duży zasięg I łatwe ładowanie baterii (także z gniazdka 230 V) w połączeniu z rekordowo niską emisją CO2 na poziomie 46 g/km mierzoną w systemie WLTP. Warto podkreślić wyjątkową wszechstronność Outlandera PHEV – kiedy chcemy, pojazd jest napędzany wyłącznie silnikami elektrycznymi – np. w strefie bezemisyjnej zaś napęd hybrydowy umożliwi nam dłuższą podróż.

-

NOWE MITSUBISHI OUTLANDER PHEV 2020

Opracowany na bazie pojazdu w pełni elektrycznego Mitsubishi Outlander PHEV, dysponuje wyjątkowym, nie wymagającym skrzyni biegów, zespołem napędowym, składającym się z silnika elektrycznego napędzającego przednią oś i silnika elektrycznego dla osi tylnej. Takie rozwiązanie gwarantuje energetyczną wydajność, płynność jazdy i oszczędność paliwa. Mitsubishi Outlander PHEV 2020 wykorzystuje innowacyjny, usprawniony mechanicznie układ napędowy o mocy 224 KM, wspierany przez nowy, wysokowydajny silnik benzynowy o pojemności 2,4 litra. Inne ulepszenia obejmują między innymi akumulator o zwiększonej o 15% pojemności i o 10% większej mocy, wzmocniony o 17% tylny silnik, co skutkuje lepszą dynamiką jazdy. Samochód otrzymał również dwa dodatkowe tryby jazdy: sportowy i jazdy po śniegu. Najnowszy model Mitsubishi Outlander PHEV to jedyny pojazd PHEV w klasie SUV, który może być ładowany ze stacji szybkiego ładowania. To także jedyny samochód PHEV na rynku, który oferuje 2 gniazda 1500W, dające możliwość podłączenia dowolnego odbiornika energii o napięciu 230 V. Wydajność instalacji samochodu jest wystarczająca, aby wykorzystać go do zasilania typowego gospodarstwa domowego przez 10 dni - szczególny atut, którego wartość docenili mieszkańcy pozbawieni dostępu do prądu podczas klęsk żywiołowych. 

-

-

Nowe Mitsubishi Outlander PHEV 2020 jest dostępne w 3 wersjach a na liście wyposażenia znalazły się między innymi światła mijania i drogowe LED, system kamer 360 stopni z kamerą cofania, skórzana tapicerka z ozdobnymi przeszyciami, podgrzewana kierownica I szyba czołowa, elektryczne ogrzewanie kabiny, elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika, system łączności Mitsubishi Remote Control, stacja multimedialna SDA z 8-calowym ekranem dotykowym I interfejsem Android Auto/Apple Car Play, nagłośnienie Mitsubishi Power Sound System, przyłącze do szybkiego ładowania oraz pakiet najnowocześniejszych systemów bezpieczeństwa – BSW, RCTA, FCM, LDW z tempomatem adaptacyjnym ACC.

Nabywcy modelu Mitsubishi Outlander PHEV 2020 otrzymują od producenta aż 8 lat gwarancji (do przebiegu 160 000 km) na elektryczny układ napędowy wraz z akumulatorami. Cały pojazd jest objęty 5-letnią gwarancją z limitem 100 000 km wraz z 5-letnim, nielimitowanym przebiegiem pakietem Mitsubishi Assistance Package. 

Miesięczne raty przy zakupie nowego modelu Mitsubishi Outlander PHEV 2020 startują już od 1 908 PLN netto w przypadku leasingu i 1 996 PLN brutto dla kredytu. Więcej informacji można znaleźć tutaj

-

NOWE MITSUBISHI OUTLANDER PHEV - ZMIANY W MODELU 2020

Zmodernizowany układ napędowy “PHEV 2.0”:

  • Nowy silnik benzynowy 2,4-litra, pracujący w obiegu Atkinsona
  • Wyższa o 10% moc generatora
  • Moc tylnego silnika zwiększona o 10% do 70 kW (95 KM)
  • Pojemność akumulatora napędowego podniesiona o 15% do 13,8 kWh
  • Moc wyjściowa akumulatora wzrosła o 10%
  • Zaktualizowany system operacyjny PHEV

Zmodernizowany układ jezdny:

  • System dystrybucji napędu „Super-All Wheel Control” (S-AWC) z Lancera Evolution z dwoma nowymi trybami jazdy: „SPORT” i „SNOW”
  • Większa sztywność nadwozia dzięki zastosowaniu spoiwa strukturalnego
  • Nowe zestrojenie zawieszenia
  • Szybciej reagujący układ kierowniczy
  • Zwiększona średnica tarcz hamulcowych (dla wersji z 18-calowymi obręczami kół) 

Nowa stylistyka:

  • Nowa osłona chłodnicy, zderzak, system oświetlenia,
  • Nowy tylny spoiler, przedłużenie zderzaka…
  • Nowe, 18-calowe wieloramienne felgi aluminiowe
  • Nowe przeprofilowane przednie fotele
  • Nowa skórzana pikowana tapicerka wysokiej jakości (dostępna z najwyższą opcją wykończenia)
  • Nowe materiały

Nowe wyposażenie:

  • Poprawione parametry redukcji drgań i hałasu
  • Zmieniony wybierak biegów (nowy przełącznik trybu jazdy)
  • Nowy panel zegarów
  • Tylne nawiewy klimatyzacji
  • Większa kompatybilność z zewnętrznymi gniazdami zasilania 1500 W (230 V)

-

-

TRZY TRYBY JAZDY

Nowe Mitsubishi Outlander PHEV oferuje trzy tryby jazdy, wszystkie automatycznie aktywowane przez system operacyjny PHEV i wszystkie oferujące stały elektryczny napęd na 4 koła:

«Tryb całkowicie elektryczny» (do 135 km/h - tam, gdzie jest to dozwolone)

  • Samochód napędzany przednim i tylnym silnikiem elektrycznym
  • Energia pozyskiwana z akumulatora napędowego

«Szeregowy tryb hybrydowy»

  • Samochód napędzany nadal przednim i tylnym silnikiem elektrycznym
  • Silnik spalinowy napędza generator, aby ładować akumulator napędowy podczas jazdy
  • Tryb aktywowany automatycznie - na maks. 3-10 min - do nagłego przyspieszenia lub jazdy pod górę. Również, gdy zbyt niski jest stan naładowania akumulatora.
  • System dąży do jak najszybszego i najczęstszego powrotu do trybu całkowicie elektrycznego (Pure EV)
  • Silnik jest również uruchamiany automatycznie w określonych odstępach, aby utrzymać w optymalnym stanie, a także po 89 dniach jazdy wyłącznie elektrycznej w celu konserwacji układu paliwowego.

«Równoległy tryb hybrydowy»

  • Silnik napędza przednie koła
  • Przedni silnik elektryczny wspomaga pracę silnika spalinowego + tylny silnik elektryczny napędza tylne koła
  • Tryb aktywowany automatycznie przy dużej prędkości (tam, gdzie jest to dozwolone)
  • System dąży do jak najszybszego i najczęstszego powrotu do szeregowego trybu hybrydowego (lub trybu całkowicie elektrycznego poniżej 135 km/h)
  • Silnik spalinowy, wykorzystując nadwyżkę momentu obrotowego, używany jest także do ładowania akumulatora napędowego przez generator

-

-

UKŁAD NAPĘDOWY PHEV 2.0

Cały zespół napędowy PHEV, zachowując swój podstawowy układ, przeszedł kompleksową aktualizację „2.0”, aby spełnić oczekiwania klientów - niektóre z nich dość radykalne:

Nowy silnik benzynowy 2,4-litra, pracujący w obiegu Atkinsona

  • Rzadko stosowany w branży samochodowej - głównie w pojazdach hybrydowych lub hybrydowych typu plug-in - cykl Atkinsona (suw pracy dłuższy niż suw sprężania) ma zasadniczo lepszą wydajność i sprawność energetyczną, niż tradycyjne silniki spalinowe z wewnętrznym spalaniem w cyklu Otto.
  • Zwiększenie pojemności skokowej w nowym Outlanderze PHEV (MY19 MY20) z 2,0 l do 2,4 l daje możliwość ogólnego obniżenia przebiegu krzywej mocy, gdzie cykl Atkinsona można zastosować z systemem zmiennych faz MIVEC, de facto zwiększając osiągi silnika.
  • Efektem wyższej pojemności skokowej silnika benzynowego 2,4 jest wyższy moment obrotowy (szczególnie w niskim zakresie obrotów), niższe parametry drgań i hałasu, lepsze przyspieszenie (szczególnie przy niskich i średnich prędkościach) oraz ogólnie niższe zużycie paliwa i niższa emisja CO2.

Wyższa wydajność komponentów elektrycznych i nowe funkcje:

  • Generator: moc wyższa o 10%
  • Tylny silnik: moc zwiększona o 10%, do 70 kW (95 KM)
  • Akumulator napędowy: moc wyjściowa wzrosła o 10% + wyższa pojemność - 13,8 kWh (nowe ogniwa)
  • System podgrzewania akumulatora - podtrzymujący pracę akumulatora trakcyjnego w niskich temperaturach, kiedy pojazd jest podłączony do punktu ładowania. Działa również podczas jazdy
  • Funkcja równoważenia napięcia ogniwa - do rozładowywania za pomocą systemu V2H („Vehicle to Home”) przez gniazdo szybkiego ładowania.
  • Bezpośrednie zasilanie z punktu ładowania: klimatyzacji, akcesoriów itp. podczas ładowania akumulatora
  • Nowe mapowanie logiczne systemu operacyjnego PHEV
  • W trybie EV podniosła się maksymalna prędkość ze 125 km/h do 135 km/h (tam, gdzie jest to dozwolone)
  • Nowe, bardziej intuicyjne wskaźniki i zegary (moc silnika w kW, odzyskiwanie energii)

Bardziej dynamiczny

Zgodnie z misją „Quality All-Rounder”, MMC Engineering wprowadziło dalsze ulepszenia w podwoziu najnowszego Outlandera PHEV:

  • Większa sztywność nadwozia, na czym zyskuje dynamika, dzięki zastosowaniu spoiwa strukturalnego (skutkuje zwiększeniem sztywności nadwozia i tym samym wpływa na poprawę precyzji prowadzenia)
  • Udoskonalony Super-All Wheel Control – dwa nowe tryby jazdy: SPORT i SNOW

Sprawdzony w WRC, wywodzący się z modelu Lancer Evolution system napędu na 4 koła Super-All Wheel Control (S-AWC) zwiększa osiągi i zapewniając jeszcze większą wszechstronność napędu na 4 koła:

  • Nowy tryb SPORT: lepsza reakcja na pedał przyspieszenia i poprawa trakcji podczas dynamicznego pokonywania zakrętów.
  • Nowy tryb ŚNIEG: poprawia trakcję podczas ruszania z miejsca i pokonywania zakrętów na śliskich nawierzchniach

Modernizacja układu jezdnego:

Układ kierowniczy - zwiększenie reaktywności i poczucia kontroli:

  • Zwiększono przełożenie* i dostosowano mapowanie jednostki pomiarowej dla elektrycznego wspomagania kierownicy

Amortyzatory - nastawy dla nowych parametrów układu kierowniczego i poprawy komfortu jazdy przy zachowaniu optymalnej zdolności tłumienia:

  • Lepiej dostosowana siła tłumienia amortyzatorów i tylnych kolumn
  • Zwiększenie średnicy cylindra tylnych amortyzatorów, aby przy niskiej prędkości generować odpowiednie siły tłumienia

Zmiana oprogramowania kontroli trakcji - poprawa osiągów podczas pokonywania wzniesień bez pogorszenia stabilności, dzięki zastosowaniu wystarczającego momentu obrotowego na tylną oś

* zmiana skoku zębnika przekładni kierowniczej 

Hamulce –  17-calowy układ hamulcowy zwiększa odporność na fading (wcześniej 16”)

-

NOWE MITSUBISHI OUTLANDER PHEV 2020 - STYLISTYKA

Cztery lata po bardzo udanym liftingu rocznika modelowego 2016, który zmienił charakter Outlandera PHEV, obecna generacja podąża bardziej subtelną drogą - korzystając z dającej pewność silnej obecności na rynku, a nawet pewnego zaniżenia potencjału rynkowego, z nowej tożsamości i nowego statusu modelu uznanego za sztandarowy produkt marki

  • nowy przód – przeprojektowany grill i zderzak, ramki świateł przeciwmgielnych i światła drogowe LED w estetyce „technicznej ”
  • nowy tył - przeprojektowane przedłużenie tylnego zderzaka, duży spojler dachowy
  • nowe 18-calowe felgi w kontrastowym dwukolorowym wzorze
  • nowe przednie fotele – o wyprofilowanych kształtach ze wzmocnionymi miejscami podparcia, w wyposażeniu opcjonalnym poszyte wysokiej jakości pikowaną, czarną skórą, harmonizującą z pikowanym poszyciem paneli drzwi (wyłącznie dla najwyższej opcji wyposażeniowej).

-

-

Dodatkowe udogodnienia:

Echem opinii europejskich klientów są kolejne zmiany i dodatki wyposażeniowe w Outlanderze PHEV, które mogą poprawić codzienne podróże za kierownicą, uczynić samochód bardziej drapieżnym i sprawić, że jego jakość będzie jeszcze lepiej oceniana:

  • przełącznik zmiany ustawień Super-All-Wheel-Control
  • 8-calowy ekran SDA
  • nowy panel centralny ekranu i nawiewów
  • przełącznik trybu sport
  • przeniesiony przełącznik trybów (tryb EV, tryb Charge, tryb Save, lampki ostrzegawcze,…)
  • lepsza ergonomia zegarów i wskaźników
  • bardziej dogodna lokalizacja gniazd USB
  • nowe sterowanie podnośnika szyb
  • tylne nawiewy klimatyzacji
  • większa kompatybilność z zewnętrznymi gniazdami zasilania 1500 W (230 V)
  • nowe materiały
  • i wiele innych.

-

NOWE MITSIBISHI OUTLANDER PHEV 2020 JUŻ OD 1908 PLN/MIES.

Mitsubishi Outlander PHEV 2020 jest oferowany w Polsce w 3 wersjach wyposażenia. W podstawowej opcji Intense, dostępnej z ratą leasingu w wysokości 1908 PLN netto lub racie kredytowej w wysokości 1996 PLN, otrzymamy między innymi światła do jazdy dziennej w technologii LED, kamerę cofania, tempomat, dwustrefową, automatyczną klimatyzację, elektryczny hamulec postojowy z funkcją Auto Hold, elektryczną regulację podparcia odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy, podgrzewane przednie fotele, system dostępu bezkluczykowego a także chromowane wykończenie atrapy chłodnicy i srebrne relingi dachowe. W wersji Instyle, przy miesięcznej racie leasingu wysokości 2114 PLN netto lub racie kredytu na poziomie 2212 PLN brutto, znajdą się także 18-calowe obręcze kół, światła mijania i drogowe w technologii LED, elektrycznie regulowany fotel kierowcy, elektryczne ogrzewanie kabiny, stacja multimedialna SDA z 8-calowym ekranem dotykowym i interfejsem Android Auto/Apple Car Play, przednie i tylne czujniki parkowania, system monitorowania martwego pola w lusterkach zewnętrznych (BSW) i system monitorowania ruchu poprzecznego podczas jazdy do tyłu (RCTA). Na liście wyposażenia najbogatszej wersji Instyle Plus, przy miesięcznej racie leasingowej na poziomie 2277 PLN netto lub racie kredytu w wysokości 2382 PLN  brutto znajdziemy dodatkowo system kamer 360 stopni z kamerą cofania, czarną, skórzaną tapicerkę z ozdobnymi przeszyciami, podgrzewaną kierownicę i szybę czołową, elektrycznie sterowaną pokrywę bagażnika, system łączności „Mitsubishi Remote Control”, multimedialną stację SDA z wbudowanym systemem nawigacji a także system ograniczający skutki kolizji czołowej FCM, układ ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa ruchu LDW, tempomat adaptacyjny ACC i automatyczne światła drogowe AHB.

SPRAWDŹ NOWE MITSUBISHI OUTLANDER PHEV 2020 - CENA W POLSCE

-

AŻ 8 LAT GWARANCJI,  NISKI KOSZT EKSPLOATACJI

Koszt ładowania do pełnej pojemności całkowicie rozładowanego akumulatora wynosi około 6 złotych. Całkowite koszty eksploatacji nowego Outlandera PHEV są dodatkowo obniżone za sprawą braku skrzyni biegów i mniejszym obciążeniom części mechanicznych (szczególnie silnika spalinowego), podczas, gdy części napędu elektrycznego oraz komponenty elektroniczne są niemal bezobsługowe. Zużycie paliwa jest znacznie niższe, niż w porównywalnym samochodzie z klasycznym układem napędowym. Zalety samochodu uzupełnia poszerzona gwarancja producenta. Na wszystkie komponenty napędu elektrycznego i akumulatory MMC oferuje gwarancję aż na 8 lat do 160.000 km, jako dodatek do standardowej, 5-letniej gwarancji na wszystkie elementy, jaką Mitsubishi Motors udziela na swoje samochody.

-

NAGRODY

W ciągu ostatnich sześciu lat Mitsubishi Outlander PHEV zdobył na całym świecie kilkadziesiąt nagród i wyróżnień, w tym m.in.: nagrodę „Najlepszy pojazd typu plug-in 2019 roku” przyznaną przez pismo „Company Car and Van” w Wielkiej Brytanii, nagrodę „Zielony SUV roku 2019” od Green Car Journal w USA i tytuł „Najbardziej Innowacyjny Samochód w Japonii w latach 2013-2014” oraz nagrodę „Technologia RJC 2014 roku”.

___

źródło: Mitsubishi Polska 

Zapisz się do newslettera

Szanujemy Twoje dane.

Wszelkie informacje dotyczące praw przysługujących osobom fizycznym, w tym prawa dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych (prawa do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, a także inne informacje wymagane prawem zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.

Twoja zgoda na otrzymywanie Newslettera: