OPEL ROZPOCZĄŁ KAMPANIĘ REKLAMOWĄ NOWEJ CORSY Z UDZIAŁEM JÜRGENA KLOPPA

OPEL ROZPOCZĄŁ KAMPANIĘ REKLAMOWĄ NOWEJ CORSY Z UDZIAŁEM JÜRGENA KLOPPA

03 GRUDZIEŃ 2019 10:00

OPEL | Kampania 360 stopni: reklamy telewizyjne w stylu kinowego hitu, zintegrowana komunikacja internetowa, reklama w prasie, reklama zewnętrzna i posty w mediach społecznościowych o Corsie i Corsie‑e.

Nowy Opel Corsa i Corsa‑e były już główną atrakcją tegorocznego Międzynarodowego Salonu Motoryzacyjnego IAA we Frankfurcie. Teraz wyruszają w drogę z ambasadorem marki Opel Jürgenem Kloppem. Dobrze się rozmawia o zaletach pionierskiej technologii, takiej jak elektryczna mobilność — ale jeszcze więcej frajdy sprawia korzystanie z niej, na przykład za kierownicą nowej Corsy. Któż mógłby skuteczniej przekazać ten komunikat niż odnoszący sukcesy piłkarski trener? W nowej reklamie telewizyjnej sprawdza on, jak niemiecka marka wywiązuje się ze swoich obietnic dotyczących elektrycznej motoryzacji.

-

-

Charyzmatyczny, lubiany i świetnie odnajdujący się w rozrywkowym formacie Jürgen Klopp kształtuje wizerunek marki Opel już od siedmiu lat. Trener zagrał pierwszoplanowe role w ponad 20 niemieckich i międzynarodowych telewizyjnych kampaniach reklamowych Opla. Wygłasza on również prelekcje motywacyjne dla pracowników i dealerów oraz udziela wywiadów na wydarzeniach promujących markę. Producent samochodów i zwycięzca Ligi Mistrzów z 2019 roku przedłużają współpracę.

„Nowa Corsa jest najlepiej przygotowanym do przyszłości niemieckim samochodem” — mówi Tobias Gubitz, dyrektor ds. marketingu firmy Opel. „Oferuje liczne zaawansowane technologie, w tym w pełni elektryczny napęd w wersji Corsa‑e. Jednocześnie jazda nią sprawia po prostu mnóstwo frajdy. Taki właśnie jasny komunikat staramy się przekazać”.

-

NOWY OPEL CORSA I CORSA E: WSIADAJ I BAW SIĘ DOBRZE

Narracja kampanii — rozpoczynającej się od Corsy‑e — jest skoncentrowana wokół e‑mobilności, przyszłości motoryzacji i obniżania emisji spalin. Dla Jürgena Kloppa to jednak za mało. Można długo mówić na ten temat, ale ważniejsza jest przyjemność z jazdy. W nowych reklamach telewizyjnych można zobaczyć, jak bardzo jazda Corsą‑e przypadła do gustu trenerowi Liverpoolu.

„Zdecydowanie jestem w grupie potencjalnych nabywców Corsy‑e” — deklaruje Jürgen Klopp. Elektryczna Corsa idealnie nadaje się do codziennych dojazdów z domu na trening, stadion Anfield czy na lotnisko. „To wspaniały samochód pod każdym względem — Opel wykonał naprawdę dobrą robotę”. Pięciodrzwiowa Corsa‑e z silnikiem o mocy 100 kW (136 KM) i akumulatorem o pojemności 50 kW może przejechać do 337 kilometrów na jednym ładowaniu. Dla Kloppa oznacza to tylko jedno ładowanie na tydzień.

-

-

Kampanię wprowadzającą nową Corsę rozpoczął spot reklamowy Corsy‑e. Pierwszego grudnia pojawiły się także spoty poświęcone Corsie ze żwawymi i oszczędnymi silnikami spalinowymi. Każdy wariant tego modelu, niezależnie od zastosowanego napędu, jest bogato wyposażony w nowoczesne technologie. Dzięki zaawansowanym efektom komputerowym i technikom filmowania mocno rozrywkowe spoty są równie nowatorskie co będąca ich bohaterką nowa Corsa. Kompleksowa kampania promująca zarówno odpowiedzialność za kierownicą, jak i przyjemność z jazdy została zrealizowana przez agencję „Velocity McCann” z Frankfurtu nad Menem. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

W relacjach zza kulis można także zobaczyć, że praca na planie sprawiła wiele radości Jürgenowi Kloppowi i całej ekipie filmowej. Uzupełnieniem reklam telewizyjnych są reklamy na konstrukcjach wielkoformatowych umieszczonych przy trasach szybkiego ruchu, zintegrowane działania w Internecie, social mediach, prasie oraz kinie. Nowa Corsa zadebiutuje u dealerów marki Opel w Polsce w czasie Dni Otwartych odbywających się 6-7 grudnia (wersje z oszczędnymi silnikami spalinowymi).

-

-

ELEKTRYFIKACYJNA OFENSYWA OPLA: E‑WARIANTY WSZYSTKICH MODELI DO 2024 ROKU

Wszystkie wersje Opla Corsy zarówno z silnikami spalinowymi, jak i napędem elektrycznym można zamawiać od lata. To samo dotyczy Grandlanda X w wersji hybrydowej z opcją ładowania z zewnętrznego źródła prądu. Flagowa odmiana tego modelu jest gwiazdą innej niedawnej niekonwencjonalnej kampanii reklamowej podkreślającej wiele możliwości związanych z e‑mobilnością.

Corsa‑e oraz Grandland X Hybrid4 z napędem na wszystkie koła (zużycie paliwa wg WLTP: 1,4–1,3 l/100 km, 32–29 g/km CO2; NEDC: 1,6–1,5 l/100 km, 36–34 g/km CO2; wartości ważone, w cyklu mieszanym) są elementami trwającej ofensywy elektryfikacyjnej Opla. Do 2024 roku wszystkie modele tej marki będą dostępne w wersji zelektryfikowanej. Lekkie pojazdy użytkowe z napędem elektrycznym będą miały szczególne znaczenie na ostatnim odcinku dostaw w strefach miejskich. W przyszłym roku na rynku pojawi się dostawczy Vivaro‑e. W 2021 roku Opel zaoferuje zelektryfikowane wersje Combo Life, Combo Cargo i Zafiry Life.


___

źródło: Opel Polska

Zapisz się do newslettera

Szanujemy Twoje dane.

Wszelkie informacje dotyczące praw przysługujących osobom fizycznym, w tym prawa dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych (prawa do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, a także inne informacje wymagane prawem zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.

Twoja zgoda na otrzymywanie Newslettera: