NOWOŚCI HONDA NA EICMA 2020

NOWOŚCI HONDA NA EICMA 2020

07 LISTOPAD 2019 09:30

EICMA 2020 | CBR1000RR-R Fireblade i CBR1000RR Fireblade SP to najnowsza atrakcja stoiska Hondy na EICMA w 2020 roku. Zaprezentowane na targach nowe motocykle zaprojektowano ze zdecydowanym naciskiem na osiągi i wykorzystanie do jazdy torowej.

Honda zaprezentowała na targach EICMA w Mediolanie pełną europejską gamę swoich motocykli na rok 2020. Oferta Hondy na 2020 rok rozciąga się od motocykli ze świata wyścigów, poprzez modele adventure i roadstery, po pojazdy idealne do codziennych dojazdów do pracy.

-

CBR1000RR-R FIREBLADE I CBR1000RR-R FIREBLADE SP

Przez 28 lat słowa „Honda Fireblade” były synonimem doskonałego prowadzenia, równowagi i czystej przyjemności z jazdy. W 2020 roku Honda rozpocznie nowy rozdział wspaniałej historii Fireblade, wprowadzając nową maszynę stworzoną do ścigania - „Born to Race”.

-

-

Mocna inspiracja wyścigowym RC213V MotoGP i jego drogową odmianą RC213V-S spowodowała, że, Fireblade CBR1000RR-R model 2020 jest napędzany najmocniejszym czterocylindrowym silnikiem rzędowym, jaki Honda kiedykolwiek stworzyła. Dzielący średnicę cylindra i skok tłoka z RC213V-S, Fireblade CBR1000RR-R na rok 2020 zapewnia maksymalną moc 160 kW przy 14500 obr/min i maksymalny moment obrotowy 113 Nm przy 12500 obr/min., przy czym waga maszyny to tylko 201 kg.

-

-

Model CBR1000RR-R będzie również dostępny w wariancie SP. W komplecie z półaktywnym elektronicznym układem sterowania Öhlins drugiej generacji z widelcem NPX 43 mm i tylnym amortyzatorem Öhlins TTX36 Smart-EC zastosowano nowy czterotłoczkowy przedni zacisk Brembo Stylema i ten sam tylny zacisk Brembo, jaki zastosowano w modelu RC213V-S

W obu wariantach najnowocześniejszy pakiet aerodynamiczny, także wzorowany na rozwiązaniach, które pomogły motocyklom HRC RC213V wygrać wiele wyścigów, współpracuje z nowym sześcioosiowym modułem pomiarowym IMU firmy Bosch. Zastępuje on pięcioosiowy moduł pomiarowy używany w poprzednim modelu, zapewniając wyjątkowo precyzyjne obliczenia geometrii ruchu motocykla i jeszcze dokładniejszą kontrolę jego zachowania, co pozwala na uzyskanie niespotykanego wcześniej poziomu precyzji prowadzenia i doskonałych osiągów.

Zgodnie z preferowaną przez Hondę zasadą maksymalnej centralizacji masy, zarówno CRB1000RR-R Fireblade, jak i CBR1000RR-R Fireblade SP są wyposażone w lekki tytanowy tłumik końcowy firmy Akrapovic. Obie odmiany motocykla będą dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych: inspirowanej HRC Grand Prix Red i Matte Pearl Black.

-

HONDA SH125i

Niezwykle popularny skuter SH125i model 2020, to praktycznie nowa konstrukcja. Bazuje na tradycji i doświadczeniach zdobytych po sprzedaniu miliona egzemplarzy tej serii, poczynając od SH50 wprowadzonego na rynek w 1984 roku. Model SH125i na rok 2020 wyposażono w mocniejszy i bardziej wydajny silnik, który połączono z eleganckim, na nowo wystylizowanym nadwoziem, które dzięki przeprojektowanej ramie oferuje ponad 50% więcej miejsca w schowkach.

-

-

Model 2020 skutera SH125i napędza nowy czterozaworowy silnik „eSP+”, zapewniający emisję spalin zgodną z wymogami Euro5. Silnik ten, zapewniając większą moc i lepsze przyspieszenia, zużywa przy tym mniej paliwa, niż silnik poprzedniego modelu. System kontroli momentu obrotowego Honda Selectable Torque Control (HSTC) dołącza teraz  jako wyposażenie standardowe do systemu start stop (Idling Stop).

Przeprojektowana rama nie tylko poprawia prowadzenie się skutera, ale także uwalnia dodatkową i zawsze przydatną przestrzeń do wykorzystania w charakterze schowków, dzięki czemu w SH znajdziemy teraz aż 28 litrów przestrzeni bagażowej pod siedzeniem. Dodanie ładowarki USB, system inteligentnego kluczyka Honda Smart Key, który teraz współpracuje z nowym kufrem Smart top box, a także optymalizacja geometrii tylnego zawieszenia zwiększają zarówno praktyczność pojazdu, jak i komfort jazdy.

-

CRF1100L AFRICA TWIN ORAZ CRF1100L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS

Zaprezentowane niedawno modele CRF1100L Africa Twin i CRF1100L Africa Twin Adventure Sports zadebiutują w Europie na targach jednośladów EICMA.

Napędzany lżejszym, mocniejszym rzędowym dwucylindrowym silnikiem o pojemności 1100 cm3, zwiększającym zarówno moc, jak i moment obrotowy przy jednoczesnym spełnieniu wymagań normy Euro5 - model Africa Twin w obu wersjach wykorzystuje lżejszą, węższą ramę, poprawiającą zarówno zwinność motocykla, jak i komfort jazdy.  Po raz pierwszy model Africa Twin jest wyposażony w kolorowy ekran dotykowy TFT o przekątnej 6,5 cala.

-

-

Sercem motocykla jest najnowocześniejszy pakiet elektroniki wraz z nowym sześcioosiowym modułem pomiarowym IMU, który kieruje systemem kontroli momentu obrotowego (HSTC), kontrolą unoszenia przedniego koła, kontrolą unoszenia tylnego koła oraz ABS z funkcją pokonywania zakrętów, jednocześnie umożliwiając bardziej intuicyjne automatyczne przełączanie biegów przez przekładnię DCT (dwusprzęgłową).

CRF1100L Africa Twin dostępny w kolorach Grand Prix Red i Matte Ballistic Black jest solidnie przygotowany do przygody w terenie, czemu sprzyja wykończenie w stylu rajdowym, smukły zbiornik paliwa o pojemności 18,8 l, nisko umieszczona szybą i opony dętkowe w standardzie.

CRF1100L Africa Twin Adventure Sports odróżnia się od podstawowej wersji Africa Twin pełnym wyposażeniem na długie podróże, z pięciostopniową regulacją położenia szyby, trzystopniowym doświetleniem zakrętów, oponami bezdętkowymi i zbiornikiem paliwa o pojemności 24,8 l. W 2020 roku Adventure Sports będzie mógł być wyposażony w opcjonalne zawieszenie z regulacją elektroniczną (Showa Electronic Equipped Rider Adjustment), zapewniające idealną jazdę bez względu na warunki drogowe. Motocykl będzie dostępny w malowaniu Pearl Glare White Tricolor i Darkness Black Metallic.

-

HONDA CMX500 REBEL

Wymagający prawa jazdy A2, dwucylindrowy kompaktowy cruiser Hondy o pojemności 500 cm3 otrzymał szereg aktualizacji na rok 2020. Korzystający ze zmodernizowanego zawieszenia, pełnego oświetlenia LED, w tym wyraźnie przeprojektowanego okrągłego reflektora, z nowym wskaźnikiem załączonego biegu, sprzęgła antyhoppingowego, wygodniejszego siedzenia i nowego układu wydechowego. CMX500 Rebel spełnia także normę czystości spalin Euro5. CMX500 Rebel S Edition jest dostępny w kolorze Matte Axis Grey Metallic z nowym zestawem fabrycznie montowanych akcesoriów, w tym osłoną reflektora, całkowicie czarnymi osłonami goleni górnych i dolnych, a także siedziskiem z przeszyciami w kształcie diamentu.

-

-

HONDA CB1000R

Flagowa maszyna Hondy Neo Sports Café - CB1000R - łączy klasyczne linie z nowoczesnym charakterem i ekscytującymi osiągami. Od wprowadzenia na rynek w 2018 roku motocykl inspirował klientów do korzystania z całej gamy przeróbek i indywidualizacji, a model roku 2020, wnoszący subtelne zmiany w detalach, dodatkowo zyskuje wygląd klasy premium i wzmacnia swoją dominację na drogach.

-

-

Zastępując srebrne akcenty całkowicie czarnym malowaniem półek kierownicy, wprowadzono też nowe obramowanie reflektora w kolorze Metallic Matte Ballistic Black. Zmianom kolorów tylnej sprężyny i przednich tarcz hamulcowych towarzyszy efektowny srebrny wyścigowy pas biegnący wzdłuż górnej osi zbiornika paliwa.


___

źródło: Honda Motocykle Polska

Zapisz się do newslettera

Szanujemy Twoje dane.

Wszelkie informacje dotyczące praw przysługujących osobom fizycznym, w tym prawa dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych (prawa do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, a także inne informacje wymagane prawem zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.

Twoja zgoda na otrzymywanie Newslettera: