SPORT I PRZYGODA W KOBIECYM WYDANIU: MISTRZYNIE JUVENTUSU W JEEPACH NA TORZE W BALOCCO.

SPORT I PRZYGODA W KOBIECYM WYDANIU: MISTRZYNIE JUVENTUSU W JEEPACH NA TORZE W BALOCCO.

04 LISTOPAD 2019 14:10

JEEP | Wyjątkowy dzień dla damskiej drużyny Bianconeri, która na Proving Ground Grupy FCA w Balocco testowała samochody z gamy Jeepa.

Jeep jest marką cenioną przez kobiety: 20% Klientów stanowią kobiety, które identyfikują się z wartościami marki. Kolejne potwierdzenie wyjątkowego związku marki ze światem kobiet, od 2020 roku legendarny Jeep Wrangler wystąpi w znanym włoskim serialu telewizyjnym „Donnavventura".

-

JEEP - CORAZ WIĘKSZA POPULARNOŚĆ WŚRÓD KOBIET

Jeep to marka, która zdobywa coraz większą popularność wśród kobiet. Jako kolejne potwierdzenie tego wyjątkowego związku, 30 października Mistrzynie Juventusu zawitały do Balocco na legendarny tor Grupy FCA, aby przetestować samochody z  najbardziej utytułowanej w historii gamy SUV-ów. Dla żeńskiej drużyny Juventusu był to dzień pełen wrażeń, podczas którego zawodniczki w towarzystwie włoskich dziennikarek z branży motoryzacyjnej, miały okazję przetestować na zwykłych drogach i w terenie Jeepa Renegade'a, Compassa, Jeepa CherokeeGrand Cherokee oraz Wranglera, w tym mocne wersje Trackhawk i SRT. a kierownicą SUV-ów Jeepa, trenerka Rita Guarino i zawodniczki Bianconeri zamieniły buty na obcasach na obuwie sportowe, by z dużą prędkością stawić czoła wyzwanim na wyasfaltowanym torze i zmierzyć się z wymagającymi przeszkodami na trudnej trasie off-roadowej, przygotowanej specjalnie do przetestowania legendarnych osiągów samochodów 4x4 marki.

-

-

Po debiucie w Mistrzostwach Piłki Nożnej Serie A w 2017 roku, żeńska drużyna Juventusu wygrała już dwa razy Mistrzostwo Serie A, jeden Puchar Włoch oraz jeden Superpuchar Włoch. Konsekwencja i wytrwałość w podążaniu ścieżką sukcesu i pokonywaniu wszelkich przeszkód zbliża drużynę do filozofii marki Jeep: w ciągu zaledwie dwóch sezonów od debiutu w Serie A, zawodniczki Juventusu zdobyły cztery krajowe trofea, wyznaczając nową drogę do sukcesu.

Sukcesy są także udziałem Jeepa: w ubiegłym miesiącu, z prawie 12 000 sprzedanych egzemplarzy, marka odnotowała najlepszy wrzesień w swojej historii w Europie, kontynuując tym samym pozytywną passę zapoczątkowaną w 2018 roku, w którym Jeep był najszybciej rozwijającą się marką na rynku europejskim. Jest to widoczny pozytywny trend, który pozwolił marce zwiększyć sprzedaż o 330% w ciągu ostatnich pięciu lat.

-

JEEP WRANGLER GWIAZDĄ SERIALU „DONNAVVENTURA"

Jeep to marka bardzo ceniona przez kobiety, które obecnie przekraczają 20% wszystkich kupujących, a w niektórych krajach, jak na przykład Francja, osiąga jeszcze wyższy procent, gdyż tam kobiety stanowią 30% wszystkich nabywców Jeepa. Wśród kobiet w całej Europie największym zainteresowaniem cieszą się przede wszystkim modele Renegade i Compass. Jest to kolejny dowód na to, w jaki sposób wartości marki zyskują przychylność kobiet-kierowców, które postrzegają Jeepy, jako odzwierciedlenie swojej osobowości i wyjątkowości oraz jako samochody, z którymymi można się identyfikować i skutecznie stawiać czoła wielu codziennym obowiązkom. SUV Jeepa jest również towarzyszem podróży podczas przygód poza utartymi ścieżkami, gwarantującym maksymalne bezpieczeństwo. Nieprzypadkowo zatem, legendarny Wrangler zagra główną rolę w nowym sezonie „Donnavventura": kultowy Jeep pojawi się w znanym włoskim programie telewizyjnym, którego pierwsze odcinki są obecnie kręcone.

-

JEEP I SPORT: WSPÓLNE WARTOŚCI W WIELU DYSCYPLINACH

Od zawsze marka Jeep jest mocno związana ze światem sportu. Przełożyło się to na udaną współpracę z Juventusem już ósmy sezon i siedem kolejnych mistrzowskich tytułów w Serie A męskiej drużyny Bianconeri z logo Jeepa na koszulce oraz cztery trofea zdobyte przez żeńską drużynę Juventusu w ciągu zaledwie dwóch lat. Markę łączą również wspólne wartości ze światem surfingu i od pięciu lat jest ona jedynym partnerem motoryzacyjnym World Surf League (WSL), jako pierwszy w historii wyłączny partner motoryzacyjny WSL Championship Tour i trasy, w której biorą udział najwięksi „mistrzowie fal". Ponadto Jeep współpracuje ostatnio z Wanderlust 108, Mindful Triathlon, który poświęcony jest fitnessowi i zdrowemu trybowi życia. W ciągu ostatnich dwóch lat w ramach tego partnerstwa marka uczestniczyła w kilku ważnych europejskich wydarzeniach związanych z jogą, w tym w imprezie poświęconej nowej dyscyplinie fitnessu zwanej Surfset Yoga.


___

źródło: Jeep Polska

Zapisz się do newslettera

Szanujemy Twoje dane.

Wszelkie informacje dotyczące praw przysługujących osobom fizycznym, w tym prawa dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych (prawa do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, a także inne informacje wymagane prawem zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.

Twoja zgoda na otrzymywanie Newslettera: