NOWA HONDA JAZZ 2020 Z NAPĘDEM HYBRYDOWYM

NOWA HONDA JAZZ 2020 Z NAPĘDEM HYBRYDOWYM

23 PAŹDZIERNIK 2019 11:10

NOWOŚĆ | Honda zaprezentowała nową generację modelu Jazz. Po raz pierwszy Hond Jazz 2020 oferowana będzie z zaawansowanym, dwusilnikowym, hybrydowym układem napędowym. Nowa generacja popularnego hatchbacka segmentu B łączy wiodące w tej klasie komfort i przestrzeń, z której słynie Jazz, z wyjątkową dynamiką typową dla aut elektrycznych oraz zaawansowanymi systemami i wyposażeniem dbającym o bezpieczeństwo pasażerów.

Nowa Honda Jazz 2020 wprowadza na masowy rynek korzyści związane z oszczędnością eksploatacji oraz osiągami hybrydowego układu napędowego. Przyspieszy też realizację ambicji Hondy, która założyła, że do 2022 roku wszystkie oferowane w Europie modele tej marki będą wyposażone w napędy zelektryfikowane. 

Jazz nowej generacji będzie pierwszym modelem w europejskiej ofercie Hondy, oznaczonym emblematem „e: HEV”. To pierwszy przykład użycia przez Hondę emblematu z serii „e:Technology”, którym będą oznaczane w przyszłości wszystkie modele Hondy wyposażone w zelektryfikowane układy napędowe.

-

NOWA HONDA JAZZ 2020 CROSSTAR

Kolejną nowością w ofercie modelu Jazz jest nowa jego odmiana – „Crosstar”, zaprojektowana z myślą o tych, którzy szukają stylowego miejskiego crossovera. Crosstar, dostępny z tym samym hybrydowym układem napędowym oraz funkcjonalnym wnętrzem, dysponuje wyższym prześwitem, unikalną konstrukcją przedniej osłony chłodnicy, wodoodporną tapicerką siedzeń i zintegrowanymi relingami dachowymi.

-

-

NOWA HONDA JAZZ 2020 - CENNIK W POLSCE

Cena nowej Hondy Jazz 2020 nie została jeszcze ustalona. Sprzedaż Hondy Jazz nowej generacji rozpocznie się na rynku europejskim w połowie 2020 roku.

-

NOWY MINIMALISTYCZNY, KLAROWNY PROJEKT

W nowej generacji hatchbacka segmentu B od razu rozpoznamy ewolucję jednobryłowej sylwetki modelu Jazz. Uproszczona, klarowna filozofia projektowania, która będzie miała wpływ na przyszłe modele Hondy, jest zgodna z kluczowymi koncepcjami funkcjonalności i estetyki po raz pierwszy zaprezentowanymi w Hondzie e. 

Dzięki nowym technologiom strukturalnym, słupek A jest o połowę węższy niż w poprzednim modelu, co poszerza zakres widoczności do przodu. Zwężenie słupka A było możliwe dzięki poprawionej sztywności skrętnej i zastosowaniu nowych technologii strukturalnych, które kierują naprężenia podczas zderzenia w stronę przedniego reflektora i słupków drzwi. 

-

-

Naturalne, wyraźne linie biegną poziomo, wzdłuż boków samochodu, podkreślając świeżość i prostotę formy. Ostrzejsze, bardziej pionowe linie „barków” zwracają uwagę na tylne błotniki i nadkola, podkreślając szerszą postawę samochodu i dając wrażenie zwiększonej stabilności. Projekt tyłu, z nowym, eleganckim, poziomym układem świateł i dyskretnym spojlerem dachowym, nawiązuje do klarownej stylizacji przedniej części nadwozia.

-

FANTASTYCZNE OSIĄGI NAPĘDU HYBRYDOWEGO E:HEV

Po raz pierwszy w Europie Jazz będzie dostępny wyłącznie z dwusilnikowym hybrydowym układem napędowym, który zapewnia wyjątkową kombinację dobrych osiągów i imponującej oszczędności paliwa. Układ ten został niedawno na nowo opracowany specjalnie dla Jazza i zapewnia płynność, precyzję oraz odczucie bezpośredniej kontroli nad samochodem. 

Intuicyjny system informacyjno-rozrywkowy z bezproblemową łącznością w samochodzie i hotspotem Wi-Fi, gwarantują pasażerom stały kontakt ze światem. Nowy ekran dotykowy LED wykorzystuje styl graficzny znany ze smartfonów, z przesuwnymi ikonami umożliwiającymi przeglądanie ostatnio używanych aplikacji i list mediów. Oprócz licznych aplikacji, pokładowy system multimedialny zapewnia bezprzewodową integrację smartfona przy użyciu Apple Car Play lub Android Auto.

-

NOWA HONDA JAZZ 2020 - WNĘTRZE

Wnętrza nowego Jazza oferuje pasażerom bardzo dobrą jakość wykończenia, wysoki poziom komfortu i niespotykaną w segmencie B przestronność. Nowocześnie zaprojektowane wnętrze, z przejrzystą, przyjazną dla użytkownika deską rozdzielczą, nawiązuje do klarownych linii nadwozia. Szeroki podłokietnik konsoli środkowej, który znalazł się w modelu Jazz, jest zwykle elementem wyposażenia wnętrz samochodów wyższych segmentów. 

-

-

Nowe, szersze przednie fotele, z podparciami stabilizującymi ciało, korzystają z elastycznej struktury maty, która zastąpiła poprzedni układ sprężyn. Rozwiązanie to skuteczniej zapobiega zmęczeniu podczas długich podróży. Udoskonalono również konstrukcję tylnej kanapy – grubsze poduszki tylnych siedzisk zapewniają większy komfort.  Cieńszy profil słupka A poszerza pole widzenia, a przez obszerną szybę przednią i przednie szyby boczne do wnętrza dociera mnóstwo naturalnego światła, co zwiększa poczucie przestronności kabiny.

-

NIEZRÓWNANA POJEMNOŚĆ I POMYSŁOWE SYSTEMY ORGANIZACJI PRZESTRZENI

Dzięki pomysłowemu rozplanowaniu elementów hybrydowego układu napędowego w podwoziu i w komorze silnika, Jazz nowej generacji zachowuje wiodącą w klasie przestronność wnętrza, która była znakiem rozpoznawczym jego poprzedników. Kluczem do uzyskania ogromnej przestrzeni pasażerskiej było – nietypowe w tej klasie samochodów – umieszczenie zbiornika paliwa w centralnej części podłogi, pod przednimi siedzeniami. Dzięki temu Jazz zachowuje wyjątkowo funkcjonalny system składania tylnych siedzeń Magic Seats, który daje możliwość podnoszenia i opuszczania siedzeń w wielu konfiguracjach i elastycznego kształtowania przestrzeni ładunkowej.

-

HONDA JAZZ 2020 - BEZPIECZEŃSTWO

Honda zwiększyła atrakcyjność świetnie wyposażonego Jazza poprzez najbardziej zaawansowany w tej klasie pakiet systemów bezpieczeństwa oraz układów wspomagających kierowcę.  Zakres funkcjonalności pakietu Honda Sensing poszerzył się dzięki zastosowaniu nowej kamery szerokokątnej o wyższej rozdzielczości, która zastąpiła montowany wcześniej zestaw kamery i radaru. Poprawiło to kontrolę otoczenia pojazdu, w tym rozpoznawanie poboczy bez krawężników i oznakowania drogi.

Udoskonalony został system hamowania w ruchu miejskim, minimalizujący skutki ewentualnej kolizji (CMBS), który skuteczniej wykrywa pieszych i rowerzystów w warunkach nocnych, gdy nie ma oświetlenia ulicznego i jest w stanie automatycznie uruchomić hamulce, kiedy wykryje pojazdy przecinające kierunek poruszania się Jazza lub skręcające na tor kolizyjny. Dzięki przedniej szerokokątnej kamerze, inteligentny tempomat adaptacyjny (ACC) może teraz pracować przy niewielkich prędkościach, w ulicznym korku, a system utrzymania na pasie ruchu (LKAS) funkcjonuje zarówno na drogach miejskich, jak i pozamiejskich oraz na drogach wielopasmowych, przez co gwarantuje bezpieczeństwo w znacznie większej liczbie scenariuszy drogowych.

___

źródło: Honda Polska

Zapisz się do newslettera

Szanujemy Twoje dane.

Wszelkie informacje dotyczące praw przysługujących osobom fizycznym, w tym prawa dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych (prawa do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, a także inne informacje wymagane prawem zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.

Twoja zgoda na otrzymywanie Newslettera: