OPELHAUS 120 NA TARGACH IAA 2019 WE FRANKFURCIE

OPELHAUS 120 NA TARGACH IAA 2019 WE FRANKFURCIE

29 SIERPIEŃ 2019 11:00

Nowoczesne i otwarte stoisko Opla na targach IAA odzwierciedla wizerunek marki. Firma ze 120‑letnią tradycją wkracza w motoryzacyjną przyszłość.

Nowy Opel Corsa i Corsa-e, Opel Grandland X z napędem hybrydowym plug-in oraz nowy Opel Astra będą miały swoje światowe premiery na tegorocznych targach IAA we Frankfurcie. Kolejnym wyjątkowym debiutantem jest Corsa‑e Rally — pierwszy elektryczny samochód rajdowy dla klientów prywatnych na świecie. Producent z Rüsselsheim zaprasza na swoje wyjątkowe stoisko „OPELHAUS 120” na targach we Frankfurcie. Nazwa stoiska zdradza, czego goście mogą oczekiwać od Opla: głęboko zakorzenionej w tradycji niemieckiej marki ze „120‑letnią historią produkcji samochodów”, a jednocześnie otwartości na nowe rozwiązania. Stoisko wyraźnie nawiązuje do stylistyki Bauhausu wzbogaconej o emocjonalne i nowoczesne akcenty Opla. Jego motywem przewodnim jest hasło: „Opel stawia na elektryczność!”. Prezentując modele Corsa‑e i Grandland X Hybrid4, Opel sprawia, że przyszłość motoryzacji staje się teraźniejszością.

-

-

Będzie to można zauważyć już pierwszego dnia prasowego na targach IAA, ponieważ tym razem nie przewidziano klasycznej inauguracyjnej konferencji prasowej. Zamiast tego dyrektor generalny firmy Opel, Michael Lohscheller, o godz. 9:05 w bardzo szczególny sposób otworzy stoisko marki (nr D31 w Hali 11.0).

„Z przyjemnością zapraszamy wszystkich gości do „OPELHAUS 120” na targach IAA” — mówi Michael Lohscheller. „Chcemy ich przekonać jak tradycyjna niemiecka marka Opel kształtuje przyszłość motoryzacji. Opel stawia na elektryczność!: teraz realizujemy to hasło, wprowadzając modele Corsa‑e i Grandland X Hybrid4”.


OPLEHOUSE 120 JAKO TRADYCYJNA NIEMIECKA MARKA

Samochody marki Opel wyróżniają się odważnym, minimalistycznym i przemawiającym do emocji wzornictwem, precyzją dopracowania najdrobniejszych detali oraz dostępnością dla każdego. Goście stoiska „OPELHAUS 120” z pewnością sami to zauważą i odczują. Liczba 120 odnosi się oczywiście do „120 lat produkcji samochodów w firmie Opel”. Stoisko jest utrzymane w wyjątkowym i odważnym stylu, charakteryzującym się czystością formy i rezygnacją ze zbędnych dekoracji. Jak ujął to Walter Gropius, założyciel słynnej uczelni artystycznej Bauhaus: „mniej znaczy więcej”. Koncepcja ta jest obecna także w produktach marki Opel. Przejrzystość struktury i zrównoważone proporcje są też charakterystycznymi cechami stoiska OPELHAUS. Liczące prawie 1000 metrów kwadratowych stoisko ma układ modułowy — składa się kwadratów o wymiarach 2 x 2 metry, a ustawiony w jego tylnej części główny budynek ma 6 metrów wysokości i jest podświetloną na biało ażurową strukturą. Materiały użyte do budowy stoiska będą wykorzystane ponownie na kolejnych targach motoryzacyjnych w celu zapewnienia spójności wizerunku marki.
Na stoisku można będzie zobaczyć 12 pojazdów, w tym nowego Opla Corsę, Grandlanda X Hybrid4, nową Astrę w wersji pięciodrzwiowej i Sports Tourer, Zafirę Life, Combo Life oraz Insignię. Przejrzysty układ ekspozycji zapewni łatwy dostęp do każdego prezentowanego samochodu.

e - Path: OPEL STAWIA NA ELEKTRYCZNOŚĆ

Jednak Opel nie byłby sobą, gdyby do tradycyjnych cech nie dodał elementów ważnych dla współczesnego człowieka. Atrakcją stoiska OPELHAUS będzie „e‑Path” („e‑ścieżka”) podświetlona w ciepłym żółtym kolorze Opla, która spektakularnie przełamuje zasadniczo liniową strukturę ekspozycji. Zgodnie z motywem „Opel stawia na elektryczność!” te pulsujące żółte tony ocieplają stoisko i sprawiają, że emanuje ono światłem i elektrycznością. W połowie „e‑ścieżki”, na okrągłym podium, ustanowiono nowego Opla Corsę-e — samochód elektryczny dla każdego. Elektryczna ścieżka łączy się następnie z tylną ścianą i biegnie w górę ukośnej rampy, na której stoją legendarny Opel Elektro‑GT i Corsa‑e Rally. Cała instalacja stanowi pomost między przeszłymi i przyszłymi rozwiązaniami w elektrycznej mobilności. Obok elektrycznej ścieżki drugim elementem przełamującym uporządkowaną strukturę stoiska jest duże, cyfrowe i podświetlone logo Opla na lewej ściance. W ten sposób marka pragnie zwrócić uwagę na swój wyjątkowy dynamizm i otwartość na nowe, ciekawe pomysły oraz zaprasza wszystkich w podróż w przyszłość mobilności.

-

-

OPEL DLA KAŻDEGO: OTWARTY, FASCYNUJĄCY I DOSTĘPNY

Goście stoiska mogą zapoznać się z historią marki Opel od początku produkcji samochodów po najnowsze modele z napędem elektrycznym. Będzie to przyjemne, zróżnicowane i mocno zaskakujące doświadczenie... Obok sklepu Opla z zupełnie nowym asortymentem ustawiono ścianki informacyjne poświęcone kolejnym najważniejszym etapom rozwoju firmy Opel jako producenta samochodów. Za pomocą tabletów i rozszerzonej rzeczywistości goście będą mogli „prześwietlić” Corsę‑e oraz Grandlanda X Hybrid4 i zajrzeć pod maski silników obu modeli. Jeżeli ktoś chciałby dowiedzieć się, jak zbudowany jest zespół napędowy samochodu elektrycznego, wystarczy, że skieruje obiektyw tabletu na prezentowany pojazd, a zobaczy go z zupełnie nowej perspektywy... Odwiedzający będą mogli również uwiecznić swoją wizytę na targach IAA, fotografując się przy dużej, żółtej, interaktywnej i elektrycznej literze „E” pośrodku stoiska Opla. Przewidziano także miejsca na odpoczynek, dyskusje oraz rozmowy ze specjalistami z firmy Opel w typowej dla tej marki nowoczesnej, kosmopolitycznej i przystępnej atmosferze.

INFORMACJE O OPELHAUS 120 NA TARGACH IAA 2019

  • Całkowita powierzchnia stoiska: 987 metrów kwadratowych
       
  • Wysokość tylnej ściany: 6 metrów (maksymalna dopuszczalna wysokość stoiska)
       
  • Atrakcje: „e-Path” z modelami Opel Corsa‑e, Elektro-GT i Corsa‑e Rally
       
  • Czas planowania: 11 miesięcy
       
  • Czas budowy: 17 dni
       
  • Ekspozycja: 11 pojazdów w dni prasowe, 12 pojazdów w dni dla publiczności oraz 2 pojazdy na podwyższeniu i pakiet akumulatorów do Corsy‑e

____

źródło: Opel Polska

Zapisz się do newslettera

Szanujemy Twoje dane.

Wszelkie informacje dotyczące praw przysługujących osobom fizycznym, w tym prawa dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych (prawa do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, a także inne informacje wymagane prawem zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.

Twoja zgoda na otrzymywanie Newslettera: