Nowoczesne i otwarte stoisko Opla na targach IAA odzwierciedla wizerunek marki. Firma ze 120‑letnią tradycją wkracza w motoryzacyjną przyszłość.
Nowy Opel Corsa i Corsa-e, Opel Grandland X z napędem hybrydowym plug-in oraz nowy Opel Astra będą miały swoje światowe premiery na tegorocznych targach IAA we Frankfurcie. Kolejnym wyjątkowym debiutantem jest Corsa‑e Rally — pierwszy elektryczny samochód rajdowy dla klientów prywatnych na świecie. Producent z Rüsselsheim zaprasza na swoje wyjątkowe stoisko „OPELHAUS 120” na targach we Frankfurcie. Nazwa stoiska zdradza, czego goście mogą oczekiwać od Opla: głęboko zakorzenionej w tradycji niemieckiej marki ze „120‑letnią historią produkcji samochodów”, a jednocześnie otwartości na nowe rozwiązania. Stoisko wyraźnie nawiązuje do stylistyki Bauhausu wzbogaconej o emocjonalne i nowoczesne akcenty Opla. Jego motywem przewodnim jest hasło: „Opel stawia na elektryczność!”. Prezentując modele Corsa‑e i Grandland X Hybrid4, Opel sprawia, że przyszłość motoryzacji staje się teraźniejszością.
-
-
Będzie to można zauważyć już pierwszego dnia prasowego na targach IAA, ponieważ tym razem nie przewidziano klasycznej inauguracyjnej konferencji prasowej. Zamiast tego dyrektor generalny firmy Opel, Michael Lohscheller, o godz. 9:05 w bardzo szczególny sposób otworzy stoisko marki (nr D31 w Hali 11.0).
„Z przyjemnością zapraszamy wszystkich gości do „OPELHAUS 120” na targach IAA” — mówi Michael Lohscheller. „Chcemy ich przekonać jak tradycyjna niemiecka marka Opel kształtuje przyszłość motoryzacji. Opel stawia na elektryczność!: teraz realizujemy to hasło, wprowadzając modele Corsa‑e i Grandland X Hybrid4”.
Samochody marki Opel wyróżniają się odważnym, minimalistycznym i przemawiającym do emocji wzornictwem, precyzją dopracowania najdrobniejszych detali oraz dostępnością dla każdego. Goście stoiska „OPELHAUS 120” z pewnością sami to zauważą i odczują. Liczba 120 odnosi się oczywiście do „120 lat produkcji samochodów w firmie Opel”. Stoisko jest utrzymane w wyjątkowym i odważnym stylu, charakteryzującym się czystością formy i rezygnacją ze zbędnych dekoracji. Jak ujął to Walter Gropius, założyciel słynnej uczelni artystycznej Bauhaus: „mniej znaczy więcej”. Koncepcja ta jest obecna także w produktach marki Opel. Przejrzystość struktury i zrównoważone proporcje są też charakterystycznymi cechami stoiska OPELHAUS. Liczące prawie 1000 metrów kwadratowych stoisko ma układ modułowy — składa się kwadratów o wymiarach 2 x 2 metry, a ustawiony w jego tylnej części główny budynek ma 6 metrów wysokości i jest podświetloną na biało ażurową strukturą. Materiały użyte do budowy stoiska będą wykorzystane ponownie na kolejnych targach motoryzacyjnych w celu zapewnienia spójności wizerunku marki.
Na stoisku można będzie zobaczyć 12 pojazdów, w tym nowego Opla Corsę, Grandlanda X Hybrid4, nową Astrę w wersji pięciodrzwiowej i Sports Tourer, Zafirę Life, Combo Life oraz Insignię. Przejrzysty układ ekspozycji zapewni łatwy dostęp do każdego prezentowanego samochodu.
Jednak Opel nie byłby sobą, gdyby do tradycyjnych cech nie dodał elementów ważnych dla współczesnego człowieka. Atrakcją stoiska OPELHAUS będzie „e‑Path” („e‑ścieżka”) podświetlona w ciepłym żółtym kolorze Opla, która spektakularnie przełamuje zasadniczo liniową strukturę ekspozycji. Zgodnie z motywem „Opel stawia na elektryczność!” te pulsujące żółte tony ocieplają stoisko i sprawiają, że emanuje ono światłem i elektrycznością. W połowie „e‑ścieżki”, na okrągłym podium, ustanowiono nowego Opla Corsę-e — samochód elektryczny dla każdego. Elektryczna ścieżka łączy się następnie z tylną ścianą i biegnie w górę ukośnej rampy, na której stoją legendarny Opel Elektro‑GT i Corsa‑e Rally. Cała instalacja stanowi pomost między przeszłymi i przyszłymi rozwiązaniami w elektrycznej mobilności. Obok elektrycznej ścieżki drugim elementem przełamującym uporządkowaną strukturę stoiska jest duże, cyfrowe i podświetlone logo Opla na lewej ściance. W ten sposób marka pragnie zwrócić uwagę na swój wyjątkowy dynamizm i otwartość na nowe, ciekawe pomysły oraz zaprasza wszystkich w podróż w przyszłość mobilności.
-
-
Goście stoiska mogą zapoznać się z historią marki Opel od początku produkcji samochodów po najnowsze modele z napędem elektrycznym. Będzie to przyjemne, zróżnicowane i mocno zaskakujące doświadczenie... Obok sklepu Opla z zupełnie nowym asortymentem ustawiono ścianki informacyjne poświęcone kolejnym najważniejszym etapom rozwoju firmy Opel jako producenta samochodów. Za pomocą tabletów i rozszerzonej rzeczywistości goście będą mogli „prześwietlić” Corsę‑e oraz Grandlanda X Hybrid4 i zajrzeć pod maski silników obu modeli. Jeżeli ktoś chciałby dowiedzieć się, jak zbudowany jest zespół napędowy samochodu elektrycznego, wystarczy, że skieruje obiektyw tabletu na prezentowany pojazd, a zobaczy go z zupełnie nowej perspektywy... Odwiedzający będą mogli również uwiecznić swoją wizytę na targach IAA, fotografując się przy dużej, żółtej, interaktywnej i elektrycznej literze „E” pośrodku stoiska Opla. Przewidziano także miejsca na odpoczynek, dyskusje oraz rozmowy ze specjalistami z firmy Opel w typowej dla tej marki nowoczesnej, kosmopolitycznej i przystępnej atmosferze.
____
źródło: Opel Polska
Strony gezet.pl wykorzystują pliki cookie (tzw. ciasteczka). Korzystając z serwisu gezet.pl wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej
Zamknij