NIE MA JAK NIRO... KAMPANIA MODELU KIA NIRO Z ROBERTEM DE NIRO

NIE MA JAK NIRO... KAMPANIA MODELU KIA NIRO Z ROBERTEM DE NIRO

20 SIERPIEŃ 2019 12:00

VIDEO  W ubiegłym tygodniu wystartowała kampania promująca nowy model Kia Niro z udziałem aktora Roberta De Niro.

Nowa Kia Niro jest dostępna w wersji hybrydowej, hybrydowej plug-in oraz w pełni elektrycznej. Trzy rodzaje napędów do wyboru zapewniają Niro imponująco duży zasięg i dynamiczne prowadzenie a idealnie zestrojone zawieszenie gwarantuje dynamiczną i przyjemną jazdę. Nabywcy Niro docenią również jego przestronne wnętrze, obszerny bagażnik, dużą siłę uciągu, szereg inteligentnych technologii oraz nowe systemy asystujące, które zwiększają bezpieczeństwo.

Kampania promująca ten model pod hasłem „Nie ma jak Niro…” będzie obejmować emisję spotów w kanałach online wideo: YouTube oraz portale VoD. W ramach zaplanowanych działań wykorzystany będzie również display z użyciem formatów rich media, mobile oraz działania SEM. Kampania potrwa do końca października.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Za lokalizację spotu i kreację online odpowiada agencja Interactive Partners.

-

-

___
źródło: Kia Motors Poland

Zapisz się do newslettera

Szanujemy Twoje dane.

Wszelkie informacje dotyczące praw przysługujących osobom fizycznym, w tym prawa dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych (prawa do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, a także inne informacje wymagane prawem zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.

Twoja zgoda na otrzymywanie Newslettera: