NIEZAWODNOŚĆ MITSUBISHI OCENIONA W RANKINGU J.D.POWER 2019

NIEZAWODNOŚĆ MITSUBISHI OCENIONA W RANKINGU J.D.POWER 2019

23 MAJ 2019 10:40

Mitsubishi Motors jest liderem rankingu zadowolenia klientów, a według 12 854 badanych, pojazdy z gamy marki zostały w Niemczech ocenione jako najrzadziej sprawiające problemy, utrzymując opinię najbardziej niezawodnych.

Właściciele Mitsubishi są grupą najbardziej zadowolonych klientów ze wszystkich marek, co znalazło potwierdzenie prestiżowej nagrodzie J.D. Power Award 2019. Jako jeden z najbardziej renomowanych instytutów badania rynku, J.D. Power podsumował oceny niemieckich właścicieli samochodów w rankingu „Badania niezawodności pojazdów w Niemczech 2019” (Germany Vehicle Dependability Study). Wynik przeprowadzanych badań jest jednoznaczny: Mitsubishi Motors jest liderem rankingu zadowolenia klientów, a według 12 854 badanych, pojazdy z gamy marki zostały w Niemczech ocenione jako najrzadziej sprawiające problemy, utrzymując opinię najbardziej niezawodnych.

Światowej sławy specjaliści J.D. Power przeprowadzają badania VDS w Niemczech od 2015 r. Od tego czasu Mitsubishi Motors po raz drugi jest zwycięzcą w ogólnej klasyfikacji wszystkich marek. Obszerna, merytoryczna analiza satysfakcji klienta z roku 2019 opiera się na szczegółowych badaniach online aż 12 854 kierowców, których pojazdy zostały po raz pierwszy zarejestrowane w okresie od listopada 2015 r. do stycznia 2018 r. Mitsubishi zdobyło pierwsze miejsce w ogólnym rankingu badań J.D. Power 2019 w Niemczech - co oznacza, że wszystkie modele były najbardziej niezawodne w ostatnich 12 miesiącach (auta w wieku 1-3 lat). Najwyżej oceniana marka „premium” została sklasyfikowana na 11. miejscu. W obecnym badaniu Mitsubishi oceniono jako jedną z najlepszych marek w historii badań, zdecydowanie najlepiej oceniona została jako marka wolumenowa - zyskując wyraźną przewagą nad najwyżej ocenianą marką premium.

„Jesteśmy niezwykle podekscytowani zwycięstwem w J.D. Power Awards. Znakomite wyniki potwierdzają nasze zaangażowanie w zapewnianie klientom Mitsubishi największego zadowolenia. Nagroda J.D. Power Award 2019 jest dla nas potężną motywacją do stałego, priorytetowego traktowania potrzeb naszych klientów.” - mówi dr Kolja Rebstock, dyrektor zarządzający Mitsubishi Motors Germany. „Ta wyjątkowa informacja zwrotna wskazuje, że Mitsubishi Motors jest na dobrej drodze - mamy bardzo udaną gamę niezawodnych modeli oraz wzorową obsługę klienta, którą możemy zaoferować tylko dzięki naszym dealerom. Pozytywnym uzupełnieniem tego obrazu jest fakt, że dzięki Outlanderowi Plug-in Hybrid staliśmy się ostatnio w Niemczech liderem na rynku przyjaznych dla środowiska modeli hybrydowych ładowanych z gniazdka.”

Badanie w liczbach:
- ok. 12500 klientów (wszystkich marek) zostało zapytanych przez J.D. Power o ich doświadczenia z ostatnich 12 miesięcy z samochodami w wieku 1-3 lat.
- Wynik został określony wskaźnikiem PP100 (usterki na 100 samochodów) - im niższy wskaźnik, tym lepszy wynik.
- Mitsubishi Motors, ze wskaźnikiem PP100 = 87, zajęło pierwsze miejsce.
- „Problem” definiuje się jako każdą sytuację kłopotliwą, którą może sprawić klientowi samochód - od mniejszych, takich, jak potrzeba pomocy w korzystaniu z systemu radiowego, aż po usterki związane z silnikiem. Średni wynik dla wszystkich marek wynosi 115.

-

___
źródło: Mitsubishi Polska

Zapisz się do newslettera

Szanujemy Twoje dane.

Wszelkie informacje dotyczące praw przysługujących osobom fizycznym, w tym prawa dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych (prawa do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, a także inne informacje wymagane prawem zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.

Twoja zgoda na otrzymywanie Newslettera: