Rok po wprowadzeniu na rynek, globalna sprzedaż modelu Mitsubishi Eclipse Cross osiągnęła poziom 80 000 sztuk.
Mitsubishi Eclipse Cross, który zadebiutował na rynku europejskim, japońskim i amerykańskim na początku 2018 r., stał się światowym hitem dzięki połączeniu funkcjonalności SUV-a i stylowego wyglądu samochodów typu coupé.
Łączna światowa wielkość sprzedaży do 31 grudnia 2018r
Eclipse Cross to pierwszy model firmy Mitsubishi Motors w segmencie Coupe SUV, który zdobywa serca klientów swoim niezwykłym stylem – badania opinii wśród klientów potwierdzają, że najważniejszym powodem zakupu jest design.
„Eclipse Cross oferuje coś naprawdę odmiennego w sektorze kompaktowych SUV-ów” – powiedział Yuichiro Hayashi, główny specjalista ds. produktów. – „Stylistyka coupe jest tu połączona z funkcjonalnością charakterystyczną dla SUV-ów Mitsubishi oraz z wyjątkowymi doznaniami z jazdy, dzięki czemu powstał samochód, który jest stylowy, wytrzymały i świetny w prowadzeniu. Jego globalny sukces jest dowodem na to, że taka koncepcja cieszy się uznaniem klientów na całym świecie.”
Oprócz sukcesu sprzedażowego, Mitsubishi Eclipse Cross zdobył tytuł „RJC Car of the Year 2019” przyznawany przez japońską konferencję naukowców i dziennikarzy motoryzacyjnych (RJC). Prestiżowa nagroda RJC jest przyznawana przez ekspertów RJC, a zwycięzca jest wybierany spośród wszystkich japońskich modeli wprowadzonych na rynek krajowy. Jury doceniło elegancki wygląd modelu Eclipse Cross, doskonałe właściwości jezdne poza utwardzonymi drogami i łatwość prowadzenia.
-
-
źródło: Mitsubish Polska
Strony gezet.pl wykorzystują pliki cookie (tzw. ciasteczka). Korzystając z serwisu gezet.pl wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej
Zamknij