PIĘĆ NOWYCH MODELI MOTOCYKLI HONDA NA ROK 2019

PIĘĆ NOWYCH MODELI MOTOCYKLI HONDA NA ROK 2019

14 LISTOPAD 2018 13:40

NOWOŚĆ! | Honda dodaje energii gamie średnich motocykli, dzięki 5 modelom zaprezentowanym na targach EICMA 2018.

NOWE MOTOCYKLE HONDA NA SEZON 2019

Honda przedstawiła swoją pełną europejską ofertę motocykli na rok 2019 na wystawie EICMA w Mediolanie, wprowadzając w niej dwa modele na tyle zmienione, że nadano im nowe oznaczenia oraz trzy głęboko zmodernizowane modele, które dodają nowej energii gamie motocykli średniej pojemności, stanowiących dla Hondy ważną część niezwykle szerokiego i zróżnicowanego portfolio produktów.

Bogatą ofertę uzupełni także odświeżona gama kolorystyczna dotychczasowych modeli, a także zapowiedź nowych motocykli w klasie 125ccm zaprezentowanych w postaci projektów koncepcyjnych.

-

NOWA HONDA CB650R 2019

Po wprowadzeniu tria bezowiewkowych modeli CB1000R, CB300R i CB125R do gamy modelowej 2018, w roku 2019 Honda uzupełnia ofertę unikalnych motocykli o wyglądzie  „Neo Sports Café” o jednoślad średniej pojemności. Język stylistyczny tych motocykli jest nowoczesny i minimalistyczny. Łączy inspiracje café racer z bardzo zwartą, trapezoidalną formą, co czyni ich wygląd wyjątkowo atrakcyjnym. Czterocylindrowy rzędowy silnik jest w pełni wyeksponowany, a wyróżnikiem motocykla jest okrągły reflektor i charakterystycznie wyrzeźbiony zbiornik paliwa, łączący swoim kształtem całą rodzinę ”Neo Sports Café”.

-

-

Wyglądowi klasy premium towarzyszą również specyfikacje klasy premium: 41-milimetrowy widelec Showa SFF, radialnie montowane czterotłoczkowe zaciski przedniego hamulca, system kontroli momentu obrotowego (HSTC), sprzęgło antyhoppingowe i ultranowoczesny zestaw wskaźników. Rezultatem jest budzący pożądanie bezowiewkowy motocykl średniej pojemności z unikalnym połączeniem wyglądu, osiągów i bogatej specyfikacji.

-

-

NOWA HONDA CBR650R 2019

Kolejny model w ofercie Hondy z nową nazwą, to sportowy motocykl średniej pojemności CBR650R. Motocykl może pochwalić się nową stylistyką wyraźnie inspirowaną CBR1000RR Fireblade, z ostrymi, agresywnymi liniami i wydłużonymi bocznymi owiewkami oraz wyjątkowo krótką tylną sekcją i wąskim podwójnym reflektorem LED. CBR650R jest o 6 kg lżejszy od CBR650F (którego zastępuje w gamie) i oferuje sportową pozycję kierowcy, uzyskaną dzięki przesunięciu kierownicy o 30 mm do przodu oraz podniesieniu i cofnięciu podnóżków.

-

-

Typowy dla Hondy czterocylindrowy silnik zyskał 1000 dodatkowych maksymalnych obrotów i zapewnia o 5% wyższą moc maksymalną wynoszącą teraz 95,2 KM (70 kW) przy 12 000 obr/min. Zmiany w silniku wraz z wyraźnie ostrzejszym wyglądem i dopracowanym podwoziem w pełni uzasadniają oznaczenie „R” w nazwie nowego modelu. Prosta procedura zmiany mocy z ograniczeniem do 35 kW będzie dostępna zarówno dla CB650R, jak i CBR650R.

-

-

HONDA CB500F, HONDA CBR500R ORAZ CB500X 2019

Rzędowy, dwucylindrowy silnik Hondy o pojemności 500 cm3 znalazł się w ponad 75 000 motocykli sprzedanych w Europie od czasu jego premiery w 2013 roku. Silnik ten po raz pierwszy pojawił się w przyjaznych dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2 motocyklach CB500F, CBR500R i CB500X, a w modelach roku 2019 jednostka napędowa ma większą moc i moment obrotowy w zakresie od trzech do siedmiu tysięcy obrotów na minutę, napędzając to samo trio motocykli średniej klasy, które właśnie otrzymało nowy pakiet modernizacji poprawiających ich parametry techniczne oraz szereg dodatków w specyfikacjach, a także silniejszą tożsamość, wyrażającą aspiracje do radosnej jazdy, sportowych wrażeń i zachęcającą do motocyklowej przygody.

-

-

Wszystkie trzy modele mają teraz nowe zawieszenie tylne, sprzęgło antyhoppingowe, pełne oświetlenie LED, zmodernizowane zestawy wskaźników LCD z wyświetlaniem załączonego biegu i sugestią zmiany biegu na wyższy oraz nowe tłumiki wydechu z podwójnymi końcówkami, co zapewnia bogatsze brzmienie silnika.

-

-

Honda CB500F 2019 zyskała ostrzejszą nową stylizację z bardziej pochyloną owiewką przednią i bocznymi osłonami, które idealnie łączą się ze zbiornikiem paliwa. CBR500R również został przemodelowany. Jest węższy i ostrzejszy, z silną inspiracją stylem Fireblade i z bardziej sportową pozycją do jazdy.

-

-

Kompaktowy poszukiwacz przygód Honda CB500X 2019 ma o wiele mocniejszy "współczynnik X" dzięki użyciu nowego 19-calowego przedniego koła, większym skokom zawieszenia z przodu i z tyłu, szczuplejszemu siedzeniu, większemu kątowi skrętu i solidniejszej, bardziej wytrzymałej owiewce, która dodatkowo poprawia ochronę przed wiatrem.

-

-

Platformy silnikowe 500 cm3 i 650 cm3 stanowią 35% sprzedaży dużych motocykli Hondy w Europie. Pięć nowych i zmodernizowanych motocykli średniej pojemności w programie na rok 2019 oferuje ekscytujące osiągi, dobrane z myślą o motocyklistach znajdujących się na różnych poziomach wtajemniczenia, a jednocześnie motocykle te stanowią zachętę do potencjalnej przesiadki na flagowe modele Hondy, gwarantujące jeszcze więcej radości, ducha przygody i sportowych wrażeń.

-

-

Na targach EICMA Honda zaprezentowała również szereg innych aktualizacji swoich motocykli.

-

HONDA CBR1000RR FIREBLADE ORAZ FIREBLADE SP 2019

Po pełnej zmianie modelowej z 2017 roku, „Next Stage Total Control” Fireblade został ulepszony na rok 2019, otrzymując zmiany w pakiecie elektroniki, mające na celu optymalizację osiągów w warunkach toru wyścigowego. Motocykl wyposażono w zmodyfikowane systemy HSTC i ABS, a szybkość przyrostu mocy w trybie kontroli mocy na poziomie 1 zwiększono w oparciu o doświadczenia z programu HRC MotoGP. Systemy kontroli momentu obrotowego (HSTC) i kontroli unoszenia przedniego koła są teraz rozdzielone, z nowym wskaźnikiem "W" w zespole wskaźników.

W malowaniu Grand Prix Red wprowadzono grubszy biały pasek, by uzyskać nieco bardziej "trójbarwny" efekt, natomiast wersja Matt Ballistic Black Metallic jest teraz całkowicie czarna, z wyjątkiem czerwonego logo CBR. Więcej na temat nowego Fireblade 2019 piszemy tutaj.

-

-

HONDA X-ADV 2019

Od momentu pojawienia się w 2017 roku i udoskonalenia w 2018 roku poprzez dodanie wielopoziomowej kontroli momentu obrotowego HSTC i przełącznika "G", pozwalającego wybrać sposób zmiany biegów przekładni dwusprzęgłowej przydatniejszy do jazdy w terenie, w 2019 roku „motocyklowy SUV" Hondy otrzyma nowe kolory, w tym efektowny zielony „kamuflaż”.

HONDA GL1800 GOLD WING 2019

Niekwestionowany synonim jednośladowego komfortu, luksusu i jakości od ponad 40 lat, Gold Wing został gruntownie przekonstruowany na rok 2018, dzięki czemu stał się ostrzejszy, lżejszy i bardziej zwarty, jednocześnie zachowując reputację flagowego reprezentanta zaawansowanej techniki, wspieraną wieloma nowymi funkcjami, takimi jak pierwsze motocyklowe zastosowanie Apple CarPlay.

W roku 2019, zarówno GL1800 Gold Wing, jak i wersja z manualną przekładnią Gold Wing „Tour” będą dostępne w nowym, nastrojowym kolorze Dark Black Metallic. Najbardziej zaawansowany Gold Wing „Tour” z dwusprzęgłową przekładnią będzie dostępny w nowej kolorystyce Pearl Hawkseye Blue.

-

Honda na EICMA 2018

-

źródło: Honda Polska / Grupa Gezet

Zapisz się do newslettera

Szanujemy Twoje dane.

Wszelkie informacje dotyczące praw przysługujących osobom fizycznym, w tym prawa dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych (prawa do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, a także inne informacje wymagane prawem zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.

Twoja zgoda na otrzymywanie Newslettera: