ZNAMY CENY NOWEGO FORDA ECOSPORT 2018

ZNAMY CENY NOWEGO FORDA ECOSPORT 2018

17 STYCZEŃ 2018 11:10

NOWOŚĆ | Kompaktowy SUV Ford EcoSport otrzyma w 2018 roku nowy silnik, inteligentny napęd na wszystkie koła, nowocześniejsze technologie oraz lepiej wykonane wnętrze. Dostępny będzie także w wersji ST-Line!

NOWOCZESNY, KOMPAKTOWY FORD ECOSPORT 2018

Najnowszy kompaktowy model sportowo-rekreacyjny (SUV) Ford EcoSport charakteryzuje się nie tylko bardziej stylową linią nadwozia i bardziej zaawansowanymi rozwiązaniami technicznymi i użytkowymi, ale jest także pojazdem dużo wszechstronniejszym, dysponującym lepszymi własnościami jezdnymi.

Nowe wcielenie Forda EcoSport po raz pierwszy otrzymuje inteligentny napęd na wszystkie koła, zapewniający lepsze własności trakcyjne i większe możliwości radzenia sobie w terenie. Źródłem napędu jest nowoczesny silnik diesla EcoBlue o pojemności 1,5 litra, dysponujący mocą 125 KM i spełniający najnowsze normy pod względem emisji CO2.

Nowy model jest też po raz pierwszy oferowany w inspirowanej rozwiązaniami Ford Performance, usportowionej wersji EcoSport ST Line. Wśród innych zaawansowanych rozwiązań wspomagających kierowcę są: system komunikacji i rozrywki SYNC 3, tempomat z programowanym ogranicznikiem prędkości oraz kamera pokazująca obraz za pojazdem, ułatwiająca cofanie i parkowanie.

Nowy model dysponuje lepszą dynamiką, zaś linia nadwozia łączy wrażenie solidności z elegancją. W ofercie przygotowano 12 wyrazistych kolorów lakieru oraz dodatkowe możliwości personalizacji wyglądu samochodu dzięki kontrastującym kolorom wykończenia dachu, w których lakierowane są: słupki drzwiowe, górne obramowania bocznych szyb, tylny spojler oraz lusterka boczne. Nowe, bardziej luksusowe wnętrze, zaprojektowane z myślą o potrzebach użytkowników, zapewnia jeszcze wyższy komfort podróżowania, o czym świadczy ruchomy centralny wyświetlacz o przekątnej 8 cali, ogrzewane koło kierownicy oraz szereg pomysłowych schowków, włącznie z przestrzenią uzyskaną dzięki regulowanej wysokości podłogi w części bagażowej.

-

NOWY FORD ECOSPORT 2018 - CENA W POLSCE

Nowy Ford EcoSport 2018 dostępny jest w Polsce w cenie od 66 080 PLN w wersji Trend z podstawowym silnikiem benzynowym 1.0 EcoBoost (100KM). Najbogatsza wersja z silnikiem Diesla nowej generacji EcoBlue dostępna jest w cenie 102 080 PLN. Pełny cennik znajduje się poniżej.

Cennik:

Silnik Skrzynia biegów Napęd Trend Navi Edition Titanium ST-Line ST-Line Black
1.0 EcoBoost 100 KM M6 FWD 66 080 - - - -
1.0 EcoBoost 125 KM M6 FWD 67 280 74 180 82 880 87 680 87 680
1.0 EcoBoost 125 KM A6 FWD - 85 380 90 080 94 880 94 880
1.0 EcoBoost 140 KM M6 FWD - - 85 280 90 080 90 080
1.5 TDCi 100 KM M6 FWD - 81 380 86 080 90 880 90 880
1.5 EcoBlue125 KM M6 AWD - 92 580 97 280 102 080 102 080

Oznaczenia skrzyń biegów i silników:
M6 - manualna 6-biegowa
A6 - automatyczna, 6-biegowa, hydrokinetyczna
ASS - system Auto-Start-Stop
TDCi - silnik wysokoprężny
EcoBlue - silnik wysokoprężny
EcoBoost - silnik benzynowy turbodoładowany
Uwaga: Wszystkie silniki spełniają normę emisji spalin Euro 6. Wszystkie silniki wysokoprężne wyposażone są w filtr cząstek stałych DPF.

-

FORD ECOSPORT 2018 - NOWE SILNIKI I NAPĘD AWD

Od połowy 2018 roku nowy Ford EcoSport będzie miał jeszcze więcej do zaoferowania pod względem komfortu i zachowania optymalnych możliwości prowadzenia, gdyż model będzie dostępny z inteligentnym napędem na wszystkie koła (Intelligent AWD). Rozwiązanie to będzie oferowane wraz z wysokoprężnym silnikiem Ford EcoBlue o pojemności 1,5 litra oraz 6-stopniową mechaniczną skrzynią biegów. W tej wersji Ford EcoSport będzie dysponował mocą 125 KM i maksymalnym momentem obrotowym 300 Nm, zaś spodziewane zużycie paliwa wyniesie 4,8 l/100 km przy emisji 125 g/km CO2 na poziomie 125 g/km.**
 
Inteligentny napęd na wszystkie koła ocenia przyczepność kół do nawierzchni i odpowiednio do tego koryguje podział momentu napędowego na koła przedniej i tylnej osi, nawet do uzyskania proporcji 50/50. Korekty odbywają się błyskawicznie, w czasie krótszym niż 20 milisekund, a więc szybciej niż mgnienie oka. Układ płynnie i w sposób niezauważalny dla kierowcy dzieli napęd przekazywany na wszystkie cztery koła, zapewniając dużo pewniejsze trzymanie się drogi, szczególnie przy śliskiej nawierzchni.

W zupełnie nowym silniku wysokoprężnym Ford EcoBlue, o pojemności 1,5 litra, zastosowano wiele rozwiązań umożliwiających poprawę osiągów przy jeszcze bardziej zmniejszonym zużyciu paliwa i obniżonej emisji CO2. Ta czterocylindrowa jednostka napędowa charakteryzuje się wysoką kulturą pracy oraz szeregiem innowacji, wśród których warto wymienić:

• Niskociśnieniowy układ recyrkulacji spalin, połączony z chłodzeniem cieczą powietrza doładowującego, co zapewnia wyższą efektywność spalania oraz niższą zawartość związków szkodliwych w spalinach.

• Zintegrowany kolektor dolotowy, gwarantujący lepszy dopływ powietrza do silnika i lepszą wymianę gazową.

• Turbosprężarka o niskiej bezwładności, zapewniająca szybsze i precyzyjniej kontrolowane zmiany ciśnienia doładowania. Do jej produkcji zastosowano materiały używane dotąd w produkcji silników rakietowych, opracowane z myślą o pracy w warunkach bardzo wysokich temperatur.

• Wysokociśnieniowy układ wtryskowy, który zapewnia większą szybkość reakcji, pracuje ciszej i bardziej precyzyjnie odmierza dawki paliwa.

1,5-litrowy silnik Diesla EcoBlue, rozwijający moc 125 KM, w połączeniu z przednim napędem i zupełnie nową 6-stopniową ręczną skrzynią biegów zapewni jeszcze wyższą oszczędność spalanego paliwa i niższe wskaźniki emisji CO2. Wersje z tym silnikiem pojawią się w sprzedaży od połowy 2018 roku. Natomiast już od chwili premiery dostępna będzie jednostka wysokoprężna Ford TDCi o pojemności 1,5 litra i mocy 100 KM, współpracująca z zupełnie nową 6-stopniową ręczną skrzynią biegów, przekazującą napęd na przednie koła. W tej wersji nowy model spalać będzie 4,1 l/100 km przy emisji CO2 w granicach 107 g/km.

Ofertę silników uzupełniają także dwie jednostki benzynowe o pojemności 1,0 litra, z wielokrotnie nagradzanej serii EcoBoost, dostępne w wersjach o mocy 140 KM i 125 KM, legitymujące się zużyciem paliwa na poziomie 5,2 l/100 km i emitujące CO2 w granicach 119 g/km. Od połowy 2018 roku, model ze 100-konnym silnikiem EcoBoost 1.0 będzie dostępny z 6-stopniową ręczną skrzynią biegów.*

Natomiast od samego początku model z 1,0-litrowym silnikiem EcoBoost o mocy 125 KM może być wyposażony w sześciobiegową przekładnię automatyczną, z wygodnym wybieraniem przełożeń za pomocą łopatek na kolumnie kierownicy. W tej wersji Ford EcoSport ma spalać 5,8 litrów paliwa na 100 km, przy emisji CO2 wynoszącej 134 g/km.*

Pod względem własności jezdnych nowy Ford EcoSport jest jeszcze pełniej dostosowany do oczekiwań europejskich użytkowników. Zadbano o to wyposażając nowy model w sprężyny zawieszenia i amortyzatory o zoptymalizowanej charakterystyce, dodatkowe elementy wspomagające tłumienie w zawieszeniu, belkę skrętną tylnego zawieszenia, a także opracowując odpowiednią charakterystykę pracy przekładni kierowniczej, ustawienia układu ESP stabilizującego tor jazdy, czy profile pracy układu wspomagania kierownicy.

-

STYLISTYKA FORDA ECOSPORT

W swoim najnowszym wcieleniu Ford EcoSport wyróżnia się śmiało wystylizowaną, dynamiczną linią nadwozia, typową dla nowych SUV-ów Forda i nawiązującą do linii średniego Forda Kuga i większego Forda Edge.

Z przodu samochodu przeważają czyste, wyraziste linie, przede wszystkim dzięki charakterystycznie ukształtowanej masce silnika z centralnym wybrzuszeniem. Ciekawym elementem są dysze podgrzewanych spryskiwaczy reflektorów ukryte pod obrzeżem maski silnika. Dominującym elementem z przodu jest duża krata wlotu powietrza w charakterystycznym kształcie trapezu oraz nie mniej charakterystyczne wielokątne klosze reflektorów, obecnie dostępne także lampami ksenonowymi (HID) oraz dodatkowo ze stylowymi światłami LED do jazdy dziennej. Równie charakterystyczny kształt mają obudowy świateł przeciwmgielnych, zaś w designie obu przednich narożników nadwozia można dopatrzyć się inspiracji kształtem pasków podtrzymujących plecak, co ma sugerować śmiały charakter, uwielbiający przygodę.

Podobnie tylny zderzak i tylne światła Forda EcoSport otrzymały zmieniony kształt, dzięki czemu prezentują się jeszcze bardziej okazale. Nabywca ma do wyboru 12 wyrazistych kolorów lakieru, w tym popularne odcienie Lightning Blue, Ruby Red oraz niezwykle żywy, metaliczny pomarańczowy odcień Tiger Eye. Dodatkowe możliwości personalizacji wyglądu nadwozia nowego SUV-a uzyskano dzięki dopełniającym, kontrastującym kolorom wykończenia dachu.

17- lub 18-calowe obręcze kół z lekkich stopów świetnie podkreślają sylwetkę w sposób wyrażający solidność i sportowy charakter, Obręcze są oferowane w kilku wersjach lśniącego lub matowego wykończenia, w tym: Magnetic Low Gloss, Shadow Silver, Flash Grey oraz High Gloss Black. Nabywcy nadal mogą wybrać również opcję z kołem zapasowym zamontowanym w charakterystyczny sposób, na drzwiach tyłu nadwozia.

-

FORD ECOSPORT - BARDZIEJ KOMFORTOWE WNĘTRZE

Wnętrze Forda EcoSport charakteryzuje się teraz bardziej wyrafinowanym wykończeniem, szerszym zastosowaniem miękkich w dotyku materiałów oraz przełącznikami, które są łatwiejsze w użyciu. Nowa centralna konsola ma kształt uwzględniający wymogi ergonomii, przełączniki z mniejszą liczbą przycisków są bardziej przyjazne w użyciu. Nowy kształt foteli zapewnia wyższy komfort osobom podróżujących z przodu i z tyłu. Pokrycia z elementami skóry dodają wrażenia luksusu. Pasażerowie mogą także dostosować klimat wnętrza do swojego nastroju, odpowiednio regulując oświetlenie wnętrza i wybierając w danej chwili jedną z siedmiu dostępnych barw światła.

We wnętrzu znajduje się sporo pomysłowych schowków i kieszeni. Jednym z ciekawych pomysłów jest podłoga przestrzeni bagażowej, którą można podnieść, aby uzyskać sporej wielkości schowek ukryty przed oczami niepowołanych, bądź też obniżyć, aby pojemność bagażnika powiększyć do 334 litrów. W konstrukcji podłogi bagażnika zastosowano specjalną strukturę „plastra miodu”, dzięki której użyty materiał jest bardziej wytrzymały niż profil stalowy o tej samej wadze, i dzięki której podłoga wytrzymuje obciążenie ponad 300 kg. Nowy wzór centralnej konsoli obejmuje także wbudowany, składany i przesuwany podłokietnik po stronie pasażera, wraz ze schowkiem, który może służyć jako miejsce na tablet lub przekąski. Aby uzyskać więcej przestrzeni, odtwarzacz CD został przeniesiony na nowe miejsce, nad zamykanym schowkiem w desce rozdzielczej.

-

FORD ECOSPORT ST-LINE

Gama dostępnych wersji wyposażeniowych modelu EcoSport po raz pierwszy wzbogaci się o nową, usportowioną wersję EcoSport ST-Line, która dołączy do modeli Edge ST-Line, Fiesta ST-Line, Focus ST-Line, Kuga ST-Line, Mondeo ST-Line oraz S-MAX ST-Line. Cechą wspólna wszystkich tych samochodów jest śmiała stylistyka i sportowe własności jezdne, uzyskane między innymi dzięki wysokiej mocy ekonomicznych silników benzynowych EcoBoost i wysokoprężnych TDCi.

Stylistyka wersji EcoSport ST-Line jest inspirowana pojazdami przygotowanymi przez dział Ford Performance. W tym wykonaniu nadwozie wyróżnia się specjalnie zaprojektowanymi zderzakami i spojlerami progowymi, oraz lakierowanymi na czarno relingami dachowymi i obramowaniami reflektorów. Efekt uzupełniają standardowo montowane 17-calowe obręcze aluminiowe Dark Tarnish, specjalne lakierowanie dachu i obudów lusterek bocznych oraz oznaczenia „ST-Line”. We wnętrzu znajdziemy oryginalną kierownicę ST-Line, wykończoną skórą, z płaską piastą, oryginalne fotele częściowo wykończone skórą z aplikacjami z materiału Miko®-Dinamica – ekologicznego zamszu produkowanego z poliestru poddanego recyklingowi – i obszyciami w kolorze czerwonym, skórzane wykończenie uchwytu dźwigni hamulca postojowego i gałki dźwigni zmiany biegów, nakładki progowe z logo „ST-Line” oraz sportowe pedały wykonane ze stali nierdzewnej.

-

NOWOCZESNE SYSTEMY W WYPOSAŻENIU FORDA ECOSPORT

Jak przystało na SUV-a, kierowca nowego Forda EcoSport siedzi dość wysoko i ma świetną widoczność we wszystkich kierunkach. Łatwość i przyjemność prowadzenia daje staranie opracowany układ jezdny, a zadanie kierującemu ułatwiają liczne systemy wykorzystujące najnowsze zdobycze techniki.

Rozbudowany system komunikacji i rozrywki SYNC 3 jest kompatybilny z systemami Apple CarPlay oraz Android Auto™. Interfejs systemu SYNC 3 jest dostępny na ruchomym 8-calowym kolorowym wyświetlaczu z ekranem dotykowym, który działa zarówno na rozsuwanie i zbliżanie dwóch palców, jak i zwykłe przesunięcie palcem. System SYNC 3 może też współpracować z kolorowym wyświetlaczem dotykowym o przekątnej 6,5 cala. Z kolei kolorowy ekran 4,2 calowy jest dostępny wraz z łączem Bluetooth i dwoma gniazdami USB.

Nowy system nagłośnienia B&O PLAY jest niczym małe studio dźwiękowe; obejmuje bowiem aż dziesięć głośników, włącznie z subwooferem zamontowanym w bagażniku oraz głośnikiem średnich tonów umieszczonym na środku tablicy rozdzielczej. Parametry systemu zostały skalibrowane ściśle pod kątem wymagań, jakie stwarza nowy Ford EcoSport. Systemem steruje moduł cyfrowego przetwarzania dźwięku DSP (Digital Signal Processing), współpracujący z wzmacniaczem i zapewniający precyzyjna korektę oraz miksowanie dźwięku, włącznie z odtwarzaniem efektu przestrzennego.

Ford EcoSport po raz pierwszy jest dostępny z tempomat z programowanym ogranicznikiem prędkości, który dostosowuje prędkość do obowiązujących ograniczeń oraz z kamerą pokazującą obraz za pojazdem, ułatwiająca cofanie i parkowanie i zwiększająca bezpieczeństwo tych manewrów.  

Automatycznie włączane reflektory i wycieraczki z czujnikiem deszczu to dwa elementy, które przyczyniają się do zmniejszenia stresu związanego z prowadzeniem, gdyż umożliwiają kierowcy lepiej skoncentrować się na tym, co się dzieje przed samochodem. Z kolei podgrzewana kierownica i elektroniczna automatyczna regulacja temperatury we wnętrzu (EATC) jeszcze bardziej zwiększają komfort podróżowania. Wygodę prowadzenia zwiększa 4,2-calowy cyfrowy wyświetlacz pokazujący najważniejsze przyrządy kontrolne i dający szybki dostęp do informacji niezbędnych kierowcy podczas jazdy. Elektrycznie regulowane lusterka boczne są dodatkowo podgrzewane, ułatwiając szybkie ruszanie w drogę w czasie możnych poranków.

Kolejnymi rozwiązaniami wspierającymi kierowcę jest system ostrzegania, kontrolujący martwe pole widzenia kierowcy (Blind Spot Information System), który ostrzega przed obecnością innych pojazdów zbliżających się z boku, oraz standardowo montowany system kontroli przechyłów bocznych (Roll Stability Control), który koryguje moment obrotowy silnika i wykorzystuje hamulce, ułatwiając kierowcy zachowanie panowania nad pojazdem.

Udoskonalone systemy bezpieczeństwa biernego obejmują teraz poduszki czołowe kierowcy i pasażera, poduszkę chroniącą okolice kolan kierowcy; nowe poduszki boczne skuteczniej chroniące górne okolice klatki piersiowej i mające stanowić ochronę osób przed bezpośrednimi skutkami uderzenia. Podobna role spełniają nowe kurtyny powietrzne, mające zapewnić maksimum ochrony w razie uderzenia w bok pojazdu. Nowy Ford EcoSport jest też lepiej chroniony przed włamaniem niż modele poprzednich generacji, przede wszystkim dzięki seryjnie montowanemu alarmowi chroniącemu szyby, drzwi oraz pokrywy silnika i bagażnika.

-

FORD ECOSPORT 2018 - DANE TECHNICZNE, SILNIKI

SILNIKI BENZYNOWE - CHARAKTERYSTYKA

 

 

EcoBoost - 1,0 litra

(125 KM) 6-biegowa manualna

EcoBoost - 1,0 litra

(125 KM) 6-biegowa

automatyczna

EcoBoost - 1,0 litra

(140 KM) 6-biegowa manualna

Typ

 

Rzędowy, 3-cylindrowy, turbo, z wtryskiem benzyny i zmiennymi fazami rozrządu Ti-VCT, umieszczony poprzecznie

Rzędowy, 3-cylindrowy, turbo, z wtryskiem benzyny i zmiennymi fazami rozrządu Ti-VCT, umieszczony poprzecznie

Rzędowy, 3-cylindrowy, turbo, z wtryskiem benzyny i zmiennymi fazami rozrządu Ti-VCT, umieszczony poprzecznie

Pojemność skokowa

cm3

998

998

998

Średnica cylindra

mm

71,9

71,9

71,9

Skok tłoka

mm

82,0

82,0

82,0

Stopień sprężania

 

10,0:1

10,0:1

10,0:1

Moc maksymalna

KM (kW)

125 (92)

125 (92)

140 (103)

 

przy obr/min

6000

6000

6000

Maks. moment obrotowy

Nm

170

170

180

 

przy obr/min

1400-4500

1400-4500

1500-5000

Rozrząd

 

DOHC
4 zawory na cylinder, podwójne niezależne sterowanie fazami rozrządu

DOHC
4 zawory na cylinder, podwójne niezależne sterowanie fazami rozrządu

DOHC
4 zawory na cylinder, podwójne niezależne sterowanie fazami rozrządu

Liczba cylindrów

 

3, układ rzędowy

3, układ rzędowy

3, układ rzędowy

Głowica cylindrów

 

Odlew ze stopu aluminium

Odlew ze stopu aluminium

Odlew ze stopu aluminium

Blok cylindrów

 

Żeliwny

Żeliwny

Żeliwny

Napęd wałków rozrządu

 

Niskotarciowy pasek w kąpieli olejowej, dynamiczny napinacz

Niskotarciowy pasek w kąpieli olejowej, dynamiczny napinacz

Niskotarciowy pasek w kąpieli olejowej, dynamiczny napinacz

Wał korbowy

 

Żeliwny, odlewany, 6 przeciwciężarów, 4 łożyska główne

Żeliwny, odlewany, 6 przeciwciężarów, 4 łożyska główne

Żeliwny, odlewany, 6 przeciwciężarów, 4 łożyska główne

Sterowanie pracą silnika

 

Bosch MED17 z magistralą danych CAN-Bus i indywidualną kontrolą spalania stukowego w każdym cylindrze. Oprogramowanie FGEC

Bosch MED17 z magistralą danych CAN-Bus i indywidualną kontrolą spalania stukowego w każdym cylindrze. Oprogramowanie FGEC

Bosch MED17 z magistralą danych CAN-Bus i indywidualną kontrolą spalania stukowego w każdym cylindrze. Oprogramowanie FGEC

Wtrysk paliwa

 

Wtrysk bezpośredni pod wysokim ciśnieniem, wtryskiwacze z 6 dyszami

Wtrysk bezpośredni pod wysokim ciśnieniem, wtryskiwacze z 6 dyszami

Wtrysk bezpośredni pod wysokim ciśnieniem, wtryskiwacze z 6 dyszami

Norma czystości spalin

 

Euro 6

Euro 6

Euro 6

Turbosprężarka

 

Continental, o niskiej bezwładności

Continental, o niskiej bezwładności

Continental, o niskiej bezwładności

Układ smarowania

 

Elektronicznie sterowana pompa olejowa o zmiennym wydatku, zapewniająca niższe zużycie paliwa

Elektronicznie sterowana pompa olejowa o zmiennym wydatku, zapewniająca niższe zużycie paliwa

Elektronicznie sterowana pompa olejowa o zmiennym wydatku, zapewniająca niższe zużycie paliwa

Pojemność układu smarowania, wraz z filtrem

(litry)

 

4,6

 

4,6

 

4,6

Układ chłodzenia

 

Układ chłodzenia dzielony, z 2 termostatami

Układ chłodzenia dzielony, z 2 termostatami

Układ chłodzenia dzielony, z 2 termostatami

Pojemność układu chłodzenia wraz z nagrzewnicą 

(litry)

 

5,5

 

5,5

 

5,5

Skrzynia biegów

 

6-biegowa manualna

6-biegowa automatyczna, przemiennik momentu obrotowego

6-biegowa manualna

Przełożenia na poszczególnych biegach

 

 

 

 

 

 

6 bieg 0,634

5 bieg 0,757

4 bieg 0,943

3 bieg 1,276

2 bieg 1,958

1 bieg 3,417

Bieg wsteczny 3,833

Przełożenie przekładni głównej 4,588

B/d

6 bieg 0,634

5 bieg 0,757

4 bieg 0,943

3 bieg 1,276

2 bieg 1,958

1 bieg 3,417

Bieg wsteczny 3,833

Przełożenie przekładni głównej 4,588

SILNIKI DIESLA - CHARAKTERYSTYKA

 

 

TDCi 1,5 litra

(100 KM) 6-biegowa manualna

Typ

 

Rzędowy, 4-cylindrowy, turbo, umieszczony poprzecznie

Pojemność skokowa

cm3

1499

Średnica cylindra

mm

73,5

Skok tłoka

mm

88,3

Stopień sprężania

 

16,0:1

Moc maksymalna

KM (kW)

100

 

przy obr/min

3750

Maks. moment obrotowy

Nm

215

 

przy obr/min

1750-3000

Rozrząd

 

SOHC

2 zawory na cylinder

Liczba cylindrów

 

4, układ rzędowy

Głowica cylindrów

 

Odlew ze stopu aluminium

Blok cylindrów

 

Odlew ze stopu aluminium

Napęd wałka rozrządu

 

Pasek zębaty

Wał korbowy

 

Żeliwny, odlewany, 8 przeciwciężarów, 5 łożysk głównych

Sterowanie pracą silnika

 

Bosch FDEC

Wtrysk paliwa

 

Wtrysk bezpośredni, wysokociśnieniowy, common-rail, wtryskiwacze Nano Cac z 8 dyszami

Norma czystości spalin

 

Euro 6

Turbosprężarka

 

O stałej geometrii łopatek turbiny

Układ smarowania

 

Ciśnieniowy z pełnoprzepływowym filtrem oleju

Pojemność układu smarowania

(litry)

3,8 wraz z filtrem

Układ chłodzenia

 

Pompa wody z termostatem, układ zaworowo- upustowy, z układem sterowania termicznego

Pojemność układu chłodzenia 

(litry)

6,5 wraz z nagrzewnicą

Skrzynia biegów

 

6-biegowa manualna

Przełożenia na poszczególnych biegach

 

 

 

 

6 bieg 0,622

5 bieg 0,738

4 bieg 0,919

3 bieg 1,258

2 bieg 2,048

1 bieg 3,727

Bieg wsteczny 3,818

Przełożenie przekładni głównej 3,61

-

źródło: Ford Polska

Zapisz się do newslettera

Szanujemy Twoje dane.

Wszelkie informacje dotyczące praw przysługujących osobom fizycznym, w tym prawa dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych (prawa do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, a także inne informacje wymagane prawem zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.

Twoja zgoda na otrzymywanie Newslettera: