NOWA ALFA ROMEO TONALE 2022 - PRZETESTUJ W SALONIE

NOWA ALFA ROMEO TONALE 2022 - PRZETESTUJ W SALONIE

08 CZERWIEC 2022 09:00

NOWOŚĆ! | Od soboty 11 czerwca, w naszych salonach można będzie poznać i przetestować nową Alfę Romeo Tonale.

Tonale to pierwszy zelektryfikowany C-SUV marki Alfa Romeo, który został zaprojektowany, aby zapewnić dynamiczną jazdę i charakterystyczną dla Alfy Romeo zwinność, oferując jednocześnie autentyczne wrażenia z hybrydowej jazdy. Najnowocześniejsze technologie i oprogramowanie sprawiają, że jest to najlepiej skomunikowana Alfa Romeo w historii, z całkowicie nowym systemem informacyjno-rozrywkowym, który został zaprojektowany tak, aby zapewnić aktualizacje „Over The Air" i integrację z Amazon Alexa. Tonale można już teraz zamawiać w konfiguracji hybrydowej z 4-cylindrowym silnikiem o pojemności 1,5 litra i mocy 130 KM w wersji Super i Sprint . Silnik 160 KM jest dostępny w wersjach Ti i Veloce. Dla obu poziomów mocy, silnik jest zestawiony z nową 7-stopniową, automatyczną skrzynią biegów podwójnym sprzęgłem z wbudowanym 48 - woltowym silnikiem elektrycznym „P2” o mocy 15 kW i momencie obrotowym 55 Nm (135 Nm dzięki przełożeniu 2,5:1). Silnik elektryczny może napędzać koła nawet wtedy, gdy silnik spalinowy jest wyłączony. Te same silniki można również zamówić w premierowej wersji „Edizione Speciale”: wersji przeznaczonej dla pierwszych klientów, niezwykle bogato wyposażonej w najnowsze technologie i systemy łączności, charakteryzującej się typowym dla Alfy Romeo sportowym charakterem. Alfa Romeo Tonale oferuje niezwykle bogate wyposażenie, które jest w stanie zaspokoić najbardziej wymagających klientów.

Oferta handlowa jest jasna i przejrzysta, opracowana z myślą o zapewnieniu odpowiednich usług klientowi i nawiązaniu z nim trwałych relacji. Oferta wynajmu Leasys - Smart renting z miesięczną ratą już od 1850 zł netto* oraz rozszerzona do 5 lat gwarancja pozwalają cieszyć się jazdą bez obciążeń i stresu związanego z kosztami utrzymania. Dla klientów zainteresowanych kredytem lub leasingiem, FCA Bank i FCA Leasing przygotowały specjalne produkty z obniżonym oprocentowaniem, stałą stopą procentową gwarantującą niezmienną wysokość raty kredytu nawet przy zmieniających się stopach procentowych oraz ratą balonową, umożliwiające sfinansowanie zakupu nowej Alfy Romeo Tonale i wymianę samochodu na nowy już po 2 latach. Każdy z klientów będzie miał możliwość dopasowania ofert finansowych do swoich potrzeb. Wszystkie czynności od złożenia wniosku o finansowanie po podpisanie umowy kredytu lub leasingu można wykonać zupełnie zdalnie, a papierowa wersja dokumentacji została zastąpiona wersją elektroniczną. Wszystkie oferty finansowe połączone są z rozszerzoną do 5 lat gwarancją producenta.

-

-

“Live Unpredictably”: nowa kamapnia reklamowa Tonale

Emocje zawsze były w centrum uwagi marki Alfa Romeo, a stworzona przez Havas Milan globalna kampania reklamowa Tonale jest tego doskonałym przykładem. Koncepcja kreatywna opiera się na tym, że nowa Tonale Hybrid jest najbardziej połączoną Alfą Romeo w historii: w świecie, w którym technologia oparta na zaawansowanych algorytmach zna i kieruje naszymi wyborami, czyniąc je przewidywalnymi, nowa Alfa Romeo Tonale pokazuje, że to właśnie emocje nadal mogą nami kierować. W spocie reklamowym codzienną rutynę przerywa głos algorytmu, którego zadaniem jest przewidywanie, sugerowanie i kierowanie wszystkimi naszymi wyborami. A jednak dzieje się coś nieprzewidywalnego: Alfa Romeo Tonale przerywa ten ustalony schemat. Algorytm wcale nie zna nas tak dobrze, aby móc interpretować nasze emocje: technologia zamienia się w pasję, a dzięki naszym własnym wyborom życie nadal jest fantastycznie nieprzewidywalne: Hasło kampanii brzmi właśnie: "Live Unpredictably".

-

-

Spot promujący Alfę Romeo Tonale to kolejny krok na drodze nowej strategii przyjętej przez markę, charakteryzującej się nowym podejściem do komunikacji, jeśli chodzi o storytelling , obraz i ton głosu, które wyróżniają się i są natychmiast rozpoznawalne. Wybrany utwór będący hołdem dla włoskiej kultury, jednej z kluczowych wartości marki jest również charakterystycznym elementem tej podróży. Ścieżka dźwiękowa to fascynująca współczesna aranżacja jednej z najpiękniejszych włoskich piosenek, "Amandoti", stworzona specjalnie dla marki. Kampania została przygotowana w oparciu o podejście 360 stopni, od telewizji po prasę, od billboardów po świat cyfrowy.

-

___
źródło: Alfa Romeo Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Zapisz się do newslettera

Szanujemy Twoje dane.

Wszelkie informacje dotyczące praw przysługujących osobom fizycznym, w tym prawa dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych (prawa do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, a także inne informacje wymagane prawem zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.

Twoja zgoda na otrzymywanie Newslettera: