JEEP W „JURASSIC WORLD: DOMINION”

JEEP W „JURASSIC WORLD: DOMINION”

01 CZERWIEC 2022 18:00

JEEP | Marka Jeep® współpracuje z Universal Pictures nad globalną kampanią marketingową filmu „Jurassic World: Dominion”, który pojawi się w kinach tego lata.

Marka Jeep®Universal Pictures ponownie nawiązały współpracę, tym razem z okazji premiery kinowej nowego filmu wytwórni Studio Universal Pictures i Amblin Entertainment „Jurassic World Dominion”, epickiego zakończenia produkcji opowiadającej o dinozaurach, która już od prawie trzech dekad zachwyca fanów i zarobiła już ponad 5 miliardów dolarów na całym świecie.

Globalna kampania marki Jeep będzie prowadzona na rynkach całego świata, w tym w Ameryce Północnej, Europie, na Bliskim Wschodzie oraz w regionie Azji i Pacyfiku. Kampania marketingowa w Stanach Zjednoczonych obejmuje 30-sekundowy spot telewizyjny, materiały na kanałach społecznościowych marki Jeep, w tym dłuższą, 1-minutową wersję spotu telewizyjnego oraz efektowne sceny zza kulis, pokazujące proces powstawania filmu reklamowego, a także wydarzenia, podczas których członkowie społeczności Jeep Wave będą mogli zarejestrować się, aby obejrzeć nowy film w wybranych miastach Stanów Zjednoczonych.

-

-

„Prawie 30 lat temu kinomani z zapartym tchem oglądali, jak w pierwszej części serii „Jurassic Park”, dr Ian Malcom, siedząc na tylnym siedzeniu Jeepa Wranglera z 1992 roku, uciekał przed dinozaurami, które zbiegły ze swoich wybiegów”, powiedział Olivier Francois, globalny dyrektor marketingu koncernu Stellantis. „Złożyliśmy hołd tej kultowej scenie w spocie reklamowym marki Jeep przygotowanym z okazji „Big Game 2018”, w którym pojawił się nowy Jeep Wrangler, w ramach kolejnego etapu naszej fantastycznej współpracy z Universal Pictures. Obecnie, w 2022 roku, jesteśmy nadal świadkami ewolucji marki Jeep na całym świecie dzięki elektrycznym modelom typu plug-in, m.in. Jeepowi Wranglerowi 4xe i Grand Cherokee 4xe, które dosłownie mają naładowane akumulatory, aby przeżyć niezapomniane przygody, tym razem w towarzystwie czworonożnego pasażera z innej ery, podróżującego na przednim siedzeniu”.

„Marka Jeep znacznie rozwinęła się w ciągu ostatnich trzydziestu lat, jakie upłynęły od momentu, gdy Jeep Wrangler po raz pierwszy pojawił się w filmie „Jurassic Park”, powiedział Christian Meunier, dyrektor generalny marki Jeep. „Weszliśmy do nowych segmentów SUV-ów, zwiększyliśmy naszą globalną produkcję, a dzięki wprowadzeniu na rynek naszej zelektryfikowanej gamy modeli 4xe obejmującej Wranglera 4xe, marka Jeep tworzy najbardziej wszechstronne terenowo i zrównoważone samochody 4x4 na świecie, zaspokajając potrzeby naszej rosnącej globalnej społeczności Jeepa”.

„Seria filmów „Jurassic” znana jest z epickiego rozmachu i porywającej akcji, a „Jurassic World Dominion” zabiera widzów do świata przygód, jakich nie przeżyli dotąd bohaterowie wcześniejszych części serii”, powiedział David K. O'Connor, prezes ds. franczyzy, zarządzania marką i globalnej współpracy partnerskiej Universal Pictures. „Marka Jeep już od czasu pierwszego filmu w 1993 roku zabiera naszych widzów na niewyobrażalne przygody zarówno na ekranie, jak i poza nim, a my jesteśmy zachwyceni, że możemy podążać razem z nimi tą drogą, teraz, jak i za każdym razem”.

Marka Jeep i franczyza Jurassic mają wspólną historię. W 2018 roku, zanim nastąpiła premiera filmu „Jurassic World: Upadłe królestwo”, marka Jeep wyemitowała podczas „Big Game” 60-sekundowy spot, który był hołdem dla kultowej sceny z filmu „Jurassic Park” z udziałem Jeepa Wranglera. W filmie „Jurassic World: Dominion” można zobaczyć Jeepa Wranglera, Jeepa Gladiatora oraz Grand Wagoneera. Reżyserem filmu jest Mimi Cave, a za produkcję odpowiedzialna jest firma Reverie Content. Kampania marki Jeep została stworzona we współpracy z agencją reklamową Highdive z Chicago.

„Jurassic World Dominion” wejdzie na ekrany kin 10 czerwca.

___
źródło: Jeep Polska.

Zapisz się do newslettera

Szanujemy Twoje dane.

Wszelkie informacje dotyczące praw przysługujących osobom fizycznym, w tym prawa dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych (prawa do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, a także inne informacje wymagane prawem zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.

Twoja zgoda na otrzymywanie Newslettera: