JEEP GRA DALEJ Z JUVENTUSEM

JEEP GRA DALEJ Z JUVENTUSEM

19 MAJ 2022 18:00

JEEP | Jeep® i Juventus razem na boisku w sezonie 2022-2023: ikoniczne elementy i odnowiony styl koszulek piłkarzy symbolizują przyszłość.

Współpraca pomiędzy Jeepem® i Juventusem nadal trwa. To zwycięskie partnerstwo, które narodziło się w sezonie 2012-2013 w oparciu o wspólne wartości, jak autentyczność i pasja, i które doprowadziło do zdobycia siedemnastu tytułów mistrzowskich, Pucharu Włoch i Superpucharu Włoch oraz pozwoliło zapisać niezapomniane karty w historii włoskiej piłki nożnej. Zresztą, kiedy mowa o Jeepie i Juventusie, nie sposób nie myśleć o wspaniałej historii obu marek, która je wyróżnia i napędza ich popularność na całym świecie.

Piłkarze drużyny Juventusu, przy okazji rozgrywanego w miniony poniedziałek ostatniego meczu rozgrywek Serie A, założyli nowe koszulki na sezon 2022-2023, które po raz pierwszy zostały zaprezentowane publiczności w sobotę 14 maja przez piłkarki Juventus Women, świeżo upieczone mistrzynie Włoch. Nowe koszulki stanowią nową interpretację historycznych czarno-białych pionowych pasów, z grafiką składającą się z małych trójkątów, tej samej figury geometrycznej będącej integralną częścią architektonicznej konstrukcji stadionu.

-

-

Na piersiach zawodników widnieje logo Jeepa. Ikoniczny czarny napis przedstawia błyskawice: to sposób na podkreślenie drogi marki w kierunku elektryfikacji i jej ewolucji w kierunku zrównoważonej mobilności. Marka Jeep przyspiesza ten proces: po premierze rynkowej modeli RenegadeCompass 4xe w 2020 roku, w czerwcu 2021 roku pojawił się Wrangler 4xe, a niebawem na rynku pojawi się Grand Cherokee 4xe.

W kwietniu, na rynku włoskim aktualna gama stanowiła jeden na pięć samochodów niskoemisyjnych: Jeep jest liderem na rynku samochodów niskoemisyjnych („Low Emission Vehicle”) obejmujących samochody elektryczne o napędzie akumulatorowym oraz hybrydy plug-In. Z kolei w Polsce, co piąty model marki Jeep, który trafił do klientów w tym roku, to samochód niskoemisyjny LEV.

Równolegle z sukcesem modeli 4xe, kontynuowana jest strategia marki w zakresie coraz bardziej zrównoważonej mobilności poprzez wprowadzenie nowych hybrydowych wersji Jeepa Compassa i Renegade'a e-Hybrid, które dołączają do oferty 4xe Plug-In Hybrid. Wraz z wprowadzeniem nowych modeli e-Hybrid, marka Jeep ponownie otwiera przed swoimi klientami możliwość wejścia do gamy zelektryfikowanych pojazdów i robi kolejny krok w procesie elektryfikacji. W dniu 1 marca br., Carlos Tavares, dyrektor generalny Stellantis, pokazał zdjęcia pierwszego w 100% elektrycznego Jeepa. Ten nowy, w pełni elektryczny SUV Jeepa zostanie wprowadzony na rynek na początku przyszłego roku, rozszerzając tym samym ofertę marki i będzie stanowił kolejny krok w kierunku „Wolności bez emisji”, idei leżącej u podstaw filozofii Jeepa.

___
źródło: Jeep Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Zapisz się do newslettera

Szanujemy Twoje dane.

Wszelkie informacje dotyczące praw przysługujących osobom fizycznym, w tym prawa dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych (prawa do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, a także inne informacje wymagane prawem zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.

Twoja zgoda na otrzymywanie Newslettera: