ALFA ROMEO GIULIA I STELVIO „ESTREMA” 2022

ALFA ROMEO GIULIA I STELVIO „ESTREMA” 2022

29 MARZEC 2022 12:00

ALFA ROMEO | Seria specjalna „ESTREMA”, zaprezentowana w Hinwil w siedzibie zespołu Alfa Romeo F1 Team ORLEN, stanowi kontynuację intensywnej współpracy z prestiżowym partnerem mającej na celu maksymalne wykorzystanie know-how Formuły 1 i rozwój nowych rozwiązań strategicznych.

Alfa Romeo prezentuje serię specjalną Giulia i Stelvio „ESTREMA” w Hinwil, w siedzibie zespołu Alfa Romeo F1 Team Orlen. Pierwsza globalna seria specjalna „ESTREMA” będąca ucieleśnieniem najwyższych osiągnięć w zakresie rozwiązań technicznych i dynamiki, stylu i sportowego charakteru oferuje elementy wyposażenia, które plasują ją na szczycie gamy. Jej oficjalny debiut miał miejsce w siedzibie Alfa Romeo F1 Team w szwajcarskim Hinwil, gdzie z dala od świateł reflektorów, Alfa Romeo i Sauber nieprzerwanie prowadzą współpracę opierającą się na wymianie know-how w nieustannym poszukiwaniu jak najlepszych osiągów oraz innowacyjnych zrównoważonych technologii - kluczowych obszarów dla nowej ery marki.

-

-

Nowa Alfa Romeo Giulia i Stelvio „ESTREMA” MY22 to kolejny krok w sportowym DNA marki. „ESTREMA”, pierwsza seria specjalna sprzedawana na całym świecie, to doskonałe połączenie wyrafinowanych rozwiązań technicznych i unikalnej przyjemności z jazdy.

ALFA ROMEO GIULIA I STELVIO „ESTREMA” 2022 - CENA W POLSCE

Sprzedaż modeli Giulia i Stelvio „ESTREMA” rozpocznie się po 9 kwietnia. Cena modeli nie jest jeszcze znana. Klienci poznają ją wkrótce.

-

-

Nowa strategia gamy Alfy Romeo opiera się teraz na prostocie: główne wersje wyposażenia - SuperTi - mają jasno określone specyfikacje zaspakajające potrzeby najbardziej wymagających klientów oraz dwie wersje z czarnymi i ciemnymi elementami wykończenia - SprintVeloce - podkreślające sportowy charakter marki. „ESTREMA” pozycjonuje się na szczycie gamy, stanowiąc ukłon w stronę super sportowej wersji Quadrifoglio.

Model jest przeznaczony dla klientów - określanych często mianem „purystów motoryzacji” – cały czas poszukujących emocji związanych z jazdą i tworzy z nimi idealną „symbiozę”. To klient koneser, który mniejszą wagę przywiązuje do muskularnej sylwetki pojazdu, ale zwraca uwagę na rozwiązania techniczne zapewniające równowagę i wyjątkową dynamikę jazdy.

-

-

Nowe aktywne zawieszenie jest oferowane w standardzie: dzięki możliwości dostosowania się do warunków i stylu jazdy, zwiększa komfort podróżowania, bez uszczerbku dla przyjemności jazdy oferowanej przez sportowy samochód. System sterowania „Alfa Active Suspension” kontroluje zawieszenie i amortyzatory, stale współpracując z CDC (Chassis Domain Control) i DNA, kalibrując swoje działania w zależności od wybranego trybu.
W standardzie również, w modelu „ESTREMA” występuje mechaniczny samoblokujący mechanizm różnicowy, który gwarantuje wysoką stabilność i kontrolę w każdych warunkach przyczepności, a także rozdziela moment obrotowy i napęd również podczas wychodzenia z zakrętów oraz przy dużych prędkościach i przyspieszeniach.

-

-

Zarówno patrząc z zewnątrz, jak i po wejściu do środka, na pierwszy plan wysuwa się sportowy charakter samochodu, co jest zasługą między innymi szerokiego zastosowania włókna węglowego. Na zewnątrz z włókna węglowego wykonane są obudowy lusterek oraz „trilobo” z przodu maski. W ciemnych odcieniach utrzymany jest specjalny emblemat „ESTREMA” na zderzaku, obręcze kół - 19- calowe w modelu Giulia i 21-calowe w modelu Stelvio - oraz zaciski hamulcowe. Ten sam silny, sportowy charakter można zaobserwować we wnętrzu, gdzie zastosowano elementy wykończeniowe z włókna węglowego i siedzenia z Alcantary® - unikalnego materiału łączącego w sobie estetykę i funkcjonalność. Kontrastujące czerwone przeszycia i skórzane wstawki podkreślają ekskluzywność i sportowy wygląd deski rozdzielczej, foteli i kierownicy.

Nowa Alfa Romeo Giulia i Stelvio „ESTREMA” 2022 są wyposażone w silniki 2.0 Turbo Benzyna o mocy 280 KM lub 2.2 Turbo Diesel o mocy 210 KM, oba zestawione z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów i napędem na wszystkie koła Q4. Całość uzupełnia system audio z 14 głośnikami firmy Harman Kardon.

-

-

Odnowienie partnerstwa pomiędzy Alfą Romeo i Sauber Motorsport w lipcu 2021 roku jest wyrazem chęci obu stron do wspólnego doskonalenia się. Ta strategiczna synergia ma na celu stworzenie ekscytującej przyszłości dla zespołu i marki poprzez precyzyjny, długoterminowy plan. Zresztą F1 jest doskonałym laboratorium zmian, pionierem strategii hybrydowej, liderem w zarządzaniu big data i sztuczną inteligencją oraz w rozwoju oprogramowania nowej generacji - są to kluczowe obszary dla marki takiej jak Alfa Romeo, dla której doskonałość technologiczna jest priorytetem.

Siedziba zespołu F1 Alfy Romeo jest wylęgarnią nowych technologii, a nowa Giulia i Stelvio „ESTREMA” nie mogły nigdzie indziej zostać zaprezentowane, jak tylko tutaj, gdzie wartości obu marek, takie jak techniczne dopracowanie i poszukiwanie symbiozy pomiędzy człowiekiem a samochodem, splatają się ze sobą, by osiągnąć jeden wspólny cel: maksymalne osiągi.

-

-

W siedzibie firmy w Hinwil teraźniejszość, której odważnym wyrazem jest seria specjalna „ESTREMA”, spotyka się z wizją przyszłości, tworząc strategiczne aktywa i ciągle dzieląc się techniczną wiedzą.

___
źródło: Alfa Romeo Polska. Niniejsza informacja jest aktualna w dniu publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Zapisz się do newslettera

Szanujemy Twoje dane.

Wszelkie informacje dotyczące praw przysługujących osobom fizycznym, w tym prawa dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych (prawa do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, a także inne informacje wymagane prawem zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.

Twoja zgoda na otrzymywanie Newslettera: