ABARTH ZAPRASZA DO WSPÓLNEGO PROJEKTOWANIA DZIĘKI ABARTH PERFORMANCE CREATOR

ABARTH ZAPRASZA DO WSPÓLNEGO PROJEKTOWANIA DZIĘKI ABARTH PERFORMANCE CREATOR

28 LUTY 2022 13:00

ABARTH | To pierwsza interakcja między marką, tworzącą przyszłe produkty, a jej społecznością. Pierwszy rozdział poświęcony jest nowemu brzmieniu AVAS Abartha oraz dźwiękom, które podkreślają fazy włączania i wyłączania.

Społeczność „Skorpiona” zawsze była jednym z fundamentów Abartha. Jest to rosnąca społeczność, licząca ponad 160 000 Abarthisti na całym świecie, która z dumą okazuje swoje przywiązanie do marki, jej historii i założyciela, a jednocześnie wyznaje jej wartości: styl i osiągi. To wielka rodzina, która uczestniczy w każdym wydarzeniu związanym z marką Abarth i uważnie śledzi powstawanie przyszłych modeli. Doprowadziło to do podjęcia decyzji o bezpośrednim zapytaniu fanów o opinię na temat tego, jakie powinny być przyszłe samochody.

„Nasza przełomowa i wyjątkowa strategia polega na coraz większym angażowaniu społeczności „Skorpiona” do wspólnego „projektowania” przyszłości marki” - wyjaśnia Olivier Francois, dyrektor generalny marek FIAT i Abarth i globalny dyrektor marketingu Stellantis. „Postanowiliśmy zacząć od dźwięku AVAS, ponieważ chcemy przekształcić konwencjonalny dźwięk wymagany przez prawo w sygnaturę Abartha!
Chcemy wiedzieć, jakie powinny być samochody, jak powinny brzmieć i jakie wrażenia z jazdy powinny zapewniać. Dlatego na naszym kanale w mediach społecznościowych stworzyliśmy „Kreator osiągów”, interaktywne narzędzie, które może dać naszym licznym fanom szansę współtworzenia naszej przyszłości w dążeniu do realizacji naszych wspólnych wartości - stylu i osiągów - tych, które zawsze wyróżniały nas na rynku samochodów sportowych.

AVAS (Acoustic Vehicle Alert System) to akustyczne ostrzeżenie dla pieszych, które sygnalizuje, ze względów bezpieczeństwa, przejazd pojazdu z napędem elektrycznym z prędkością poniżej 20 km/h. Dla Abartha nawet ten szczegół, tak ważny, to nie po prostu zwykłe wykonanie techniczne, to kreatywne narzędzie do wyrażenia swojego charakterystycznego stylu. I jak zawsze, podejście marki jest przełomowe, do tego stopnia, że pyta ona swoich fanów o zdanie. W ten sposób zimny, homologacyjny i normatywny przymus zostaje przekształcony w dźwięk rozpoznawalny przez fanów „Skorpiona”.

Na „starcie” znajdują się trzy elektryzujące „ryki” Abartha, charakterystyczny element, który sięga daleko w przeszłość historii marki. W istocie, na międzynarodowej scenie motoryzacyjnej, dźwięk „Skorpiona” jest jego niepowtarzalnym znakiem rozpoznawczym, który wprowadza sportową duszę marki na codzienne drogi. Pierwszy dźwięk nosi tytuł „NEXT TRACK” i czerpie inspirację z połączenia osiągów i innowacji Formuły E, towarzysząc najlepszemu przyspieszeniu od 0 do 100 km/h przy zerowej emisji spalin. Nazwa drugiego dźwięku, „CYBER FUN”, przemawia do młodszych fanów i przywołuje cyfrowe wrażenia, wywodzące się bezpośrednio ze świata gier wideo, obiecując osiągi i zabawę, jeszcze zanim usłyszymy jego „ryk” w głośnikach. Wreszcie trzeci proponowany dźwięk, buntowniczy i przypominający muzykę rockową, nosi nazwę „ROCK'N ROAR”. Dźwięk ten, podkreślony przez odważne rockowe gitary, odzwierciedla najbardziej transgresyjną i niekonwencjonalną duszę, właściwą dla gatunku muzycznego i samochodów marki, a jednocześnie natychmiast przekazuje użytkownikowi te doznania, których można doświadczyć na pokładzie każdego Abartha. Jest to zatem obietnica czystych emocji, która narodziła się u zarania marki, podtrzymywana dziś poprzez wartości: styl i osiągi, a która zostanie potwierdzona w mobilności przyszłości sygnowanej logiem Abarth.

-

-

Akcja rozpoczęła się 25 lutego od wstępnej ankiety online- na oficjalnych kanałach Abarth na Facebooku, Instagramie i TikTok - która zainspiruje nowe brzmienie Abarth AVAS;

___
źródło: Abarth Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Zapisz się do newslettera

Szanujemy Twoje dane.

Wszelkie informacje dotyczące praw przysługujących osobom fizycznym, w tym prawa dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych (prawa do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, a także inne informacje wymagane prawem zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.

Twoja zgoda na otrzymywanie Newslettera: