CENNIK | Można już składać zamówienia: nowy Opel Astra 2022 od 82 900 zł w Polsce. Pierwsze egzemplarze będą gotowe do odbioru wiosną 2022r.!
Opel Astra szóstej generacji – całkowicie nowy model, wyróżniający się śmiałą i przejrzystą stylistyką, a także innowacyjnym wyposażeniem technologicznym – otwiera nową erę. Na polskim rynku wersja pięciodrzwiowa z licznymi funkcjami podwyższającymi komfort i bezpieczeństwo w standardzie oferowana jest w konkurencyjnej cenie podstawowej już od 82 900 zł (wszystkie ceny są sugerowanymi cenami detalicznym z VAT w Polsce). Standardowe wyposażenie każdej wersji obejmuje liczne i najnowocześniejsze systemy wspomagające kierowcę, takie jak system ostrzegania przed najechaniem na pojazd poprzedzający z funkcją hamowania awaryjnego, wykrywanie pieszych, ostrzeżenie przed niekontrolowanym opuszczeniem pasa ruchu, rozpoznawanie znaków ograniczenia prędkości czy wykrywanie senności kierowcy. Wersję podstawową napędza żwawy trzycylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1,2 litra z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa (81 kW/110 KM) łączony z sześciobiegową przekładnią manualną (zużycie paliwa wg WLTP: 5,5–5,4 l/100 km, 126–123 g/km CO2).
Klienci preferujący jazdę z napędem elektrycznym również znajdą dla siebie odpowiednią nową Astrę już na samym początku jej obecności na rynku. Po raz pierwszy Astra jest dostępna w wersji zelektryfikowanej. Ceny Astry Hybrid zaczynają się od konkurencyjnego poziomu 152 900 zł. Samochód oferuje solidny zapas mocy przy maksymalnej efektywności: układ hybrydowy zapewnia łączną moc 133 kW/180 KM i aż 360 Nm maksymalnego momentu obrotowego (zużycie paliwa w cyklu mieszanym wg WLTP: 1,1–1,0 l/100 km; emisja CO2: 26–22 g/km). W trybie elektrycznym nowa Astra Hybrid może przejechać do 61 km (WLTP) bez emisji spalin.Wkrótce do oferty dołączy także równie szykowne kombi Opel Astra Sports Tourer 2022.
„Nowy Opel Astra to fantastyczny, pełen emocji samochód! Uwagę przykuwa śmiała i przejrzysta stylistyka z przednim panelem Vizor. Ponadto w naszym nowym kompaktowym modelu oferujemy szczególnie niskie zużycie paliwa, innowacyjne technologie oraz szeroki wybór zespołów napędowych z jednostkami benzynowymi i wysokoprężnymi oraz układem hybrydowym plug-in. Od samego początku klienci mogą zamawiać odpowiednią dla siebie wersję napędu, w zależności od preferencji i profilu użytkowania samochodu.” — mówi Adam Męciński, dyrektor marki Opel w Polsce.
Nowy Opel Astra jest deklaracją założeń stylistycznych producenta: jeszcze dynamiczniejsza sylwetka, ścięte, muskularne powierzchnie pozbawione zbędnych ozdób oraz nowe oblicze marki, czyli Opel Vizor. Nowy model został opracowany z troską o najdrobniejsze detale. Wraz z nową Astrą do klasy kompaktowej wchodzą też technologie, innowacje i systemy wspomagające kierowcę, które dotychczas klienci znali tylko z pojazdów reprezentujących wyższe segmenty. Jednym z przykładów jest najnowsza wersja adaptacyjnych, nieoślepiających reflektorów pikselowych Intelli-Lux LED®. System przeniesiony wprost z flagowych Opli Insignia i Grandland składa się ze 168 elementów LED i nie ma odpowiedników w klasie kompaktowej ani średniej.
-
-
Skok w czasie nastąpił także we wnętrzu Astry nowej generacji. Dzięki całkowicie cyfrowemu Pure Panelowi wskaźniki analogowe odchodzą do historii. Zastępuje je nowy interfejs człowiek-maszyna (HMI) o świeżej, nowoczesnej grafice, oferujący klientom klarowne, bardziej intuicyjne doświadczenie. Poszczególnymi funkcjami steruje się poprzez mocno panoramiczny ekran dotykowy, zupełnie jak w smartfonie. Nieliczne fizyczne przełączniki służą do regulacji ważnych ustawień, w tym klimatyzacji. Pod względem intuicyjności i łatwości obsługi nowa Astra przewyższa wszystkie dotychczasowe modele Opla.
Typowy dla marki jest również wyjątkowy komfort siedzenia w nowym kompakcie. Skonstruowane przez firmę Opel przednie fotele z atestem niemieckiego stowarzyszenia na rzecz zdrowych pleców (Aktion Gesunder Rücken e.V.; AGR) oferują wzorcową ergonomię, zwłaszcza na dłuższych trasach. Kierowca może liczyć na wsparcie opcjonalnych najnowocześniejszych systemów, takich jak wyświetlacz projekcyjny czy Intelli-Vision zapewniający widok otoczenia pojazdu w promieniu 360 stopni.
-
-
Nowy Opel Astra 2022 hatchback w bazowej wersji kosztuje od 82 900 PLN. W cenniku znajdziemy wersje z silnikiem benzynowym (turbo), dieslem oraz 180-konną hybrydą typu Plug-in (PHEV). Odmiana Hybrid kosztuje od 152 900 PLN w odmianie Elegance, zaś w najbogatszej wersji wyposażenia Ultimate kosztuje od 152 900 złotych. Dostępne są także wersje ze skrzynią biegów manualną oraz automatyczną o 8-przełożeniach.
Nowy Opel Astra Hatchback / Ceny katalogowe | Astra | Edition | Elegance | GS Line | Ultimate |
1.2 Turbo 110 KM Start/Stop M6 | 82 900 zł | 90 900 zł | - | - | - |
1.2 Turbo 130 KM Start/Stop M6 | - | 95 900 zł | 106 900 zł | 114 900 zł | - |
1.2 Turbo 130 KM Start/Stop A8 | - | - | 114 900 zł | 122 900 zł | - |
1.5 Diesel 130 KM Start/Stop M6 | - | 103 900 zł | 114 900 zł | 122 900 zł | - |
1.5 Diesel 130 KM Start/Stop A8 | - | - | 122 900 zł | 130 900 zł | - |
1.6 Turbo Plug-in Hybrid 180 KM A8 | - | - | 152 900 zł | 160 900 zł | 173 900 zł |
DO POBRANIA:
-
-
Wybrane elementy wyposażenia standardowego:
-
Wybrane elementy wyposażenia standardowego ponad wersję Astra:
-
Wybrane elementy wyposażenia standardowego ponad wersję Edition:
-
Wybrane elementy wyposażenia standardowego ponad wersję Elegance:
-
ZOBACZ WIĘCEJ ZDJĘĆ
-
Wybrane elementy wyposażenia standardowego:
-
Wybrane elementy wyposażenia standardowego ponad wersję Elegance:
-
Wybrane elementy wyposażenia standardowego ponad wersję GS Line:
-
ZOBACZ WIĘCEJ ZDJĘĆ
___
źródło: Opel Polska.
Strony gezet.pl wykorzystują pliki cookie (tzw. ciasteczka). Korzystając z serwisu gezet.pl wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej
Zamknij