NOWY FORD KUGA PHEV JUŻ OD 889 PLN NETTO/MIESIĘCZNIE

NOWY FORD KUGA PHEV JUŻ OD 889 PLN NETTO/MIESIĘCZNIE

08 CZERWIEC 2021 09:10

PROMOCJA | Ford Kuga w odmianie hybrydowej plug-in teraz dostępny w programie Ford Wynajem w nowej, niskiej racie miesięcznej.

Szeroka i elastyczna oferta Forda Kuga pozwala każdemu klientowi dobrać konfigurację do własnych potrzeb. Wersje wyposażenia mogą odzwierciedlać komfort w odmianie Titanium X, luksus w Vignale lub sportowe emocje w ST-Line, zaś szeroka gama jednostek napędowych dopasowuje się do wymagań transportowych każdego klienta. Teraz 225-konna wersja hybrydowa typu plug-in oferowana jest w programie Ford Wynajem Super Easy w atrakcyjnej opłacie miesięcznej 889 PLN netto/mies.

-

Ford Kuga 2.5 Plug-In Hybrid 225 KM w cenie 1.5 EcoBoost 150 KM?

Tak, to możliwe! Najnowsza oferta programu Ford Wynajem Super Easy przewiduje atrakcyjną, niską ratę miesięczną w kwocie 889 PLN netto miesięcznie (w przypadku wpłaty własnej na poziomie 18,5%). Klient wybierając program Ford Wynajem Super Easy zyskuje m.in. stałe finansowanie, kompleksowy serwis (w tym przeglądy, naprawy gwarancyjne oraz pogwarancyjne w ASO marki Ford), jak również abonament RTV, monitoring szkód oraz możliwość modyfikacji kontraktu w trakcie jego trwania. Oferta dotyczy okresu wynajmu na okres 3 lat z limitem 15 tysięcy kilometrów rocznie. Po okresie wynajmu klient zwraca pojazd i może wybrać sobie kolejny nowy samochód lub skorzystać z prawa pierwokupu i wykupić auto.

– Tworząc atrakcyjną ofertę finansowania modelu Kuga PHEV chcieliśmy przede wszystkim zachęcić potencjalnych klientów do sprawdzenia, jak wiele zalet niesie ze sobą korzystanie z samochodu hybrydowego typu plug-in – powiedział Piotr Pawlak, prezes i dyrektor generalny Ford Polska. – Doskonale wiemy, że wielu kierowców jest niezdecydowanych z uwagi na wyższe koszty wiążące się z zakupem lub wynajmem tego typu pojazdów lub ogólnie nieprzekonanych do zalet samochodów zelektryfikowanych. Jesteśmy pewni, że nasza atrakcyjna oferta finansowania pojazdu będzie iskrą, która rozpali popularność hybryd plug-in w Polsce.

-

-

Hybryda ładowana z gniazdka PHEV: Świetna dynamika i nawet 56 km jazdy bezemisyjnej

Ford Kuga w odmianie hybrydowej Plug-in to idealne auto dla tych, którzy chcą częściej korzystać z napędu elektrycznego, ale nie chcą ograniczać zasięgu auta i uzależniać go od infrastruktury publicznych ładowarek. To świetna alternatywa dla samochodu elektrycznego, który miałby pokonywać dziennie krótkie dystanse, ale podczas weekendowych wyjazdów z całą rodziną nie zdałby egzaminu. Kuga w wersji hybrydowej Plug-in łączy w sobie te dwa światy i daje użytkownikowi nieograniczone możliwości.

Napęd hybrydowy typu Plug-in docenią przede wszystkim ci użytkownicy, którzy pokonują codziennie kilkadziesiąt kilometrów do pracy, po zakupy, by odwieźć dzieci do szkoły bądź przedszkola. Posiadacze własnych garażów z punktem ładowania np. typu Wallbox, którzy dodatkowo mają instalację fotowoltaiczną na dachu, mogą korzystać z auta przy powyższym założeniu niemal za darmo. Regularne doładowywanie pojazdu pozwoli w pełni docenić jego największe zalety – nawet 56 kilometrów zasięgu na w pełni naładowanych akumulatorach (pojemność – 14,4 kWh).

Po rozładowaniu akumulatorów auto przechodzi w tryb jazdy hybrydowej i do napędu wykorzystuje silnik spalinowy. Nie ma więc obawy o zasięg, dostępność stacji ładowania itp. Hybryda Plug-In pozwala z jednej strony jeździć oszczędnie, bezemisyjnie i bezszelestnie, z drugiej zaś bezproblemowo planować dalsze wycieczki.

-

Dynamika, oszczędność i możliwość wyboru

Do napędu hybrydowej Kugi służy połączenie 2,5-litrowego silnika spalinowego, który pracuje w oszczędnym trybie Atkinsona z silnikiem elektrycznym, zapewniając łącznie moc systemową 225 KM oraz niezwykle niskie zużycie paliwa (1,4 l/100km w cyklu WLTP) i emisję CO2 wynoszącą zaledwie 32 g CO2/km (w cyklu WLTP). Kolejną zaletą napędu hybrydowego Plug-in jest możliwość wyboru preferowanego trybu jazdy. Kierowca sam może zdecydować kiedy i jak korzystać z zasilania elektrycznego, dokonując wyboru jednego z trybów jazdy: silnik elektryczny (EV Teraz), silnik benzynowy (EV Później), połączyć pracę obydwu (EV Auto) lub użyć silnika spalinowego do naładowania akumulatora podczas jazdy (Ładowanie).

Niezaprzeczalną zaletą hybryd Plug-in jest również płynna i dynamiczna jazda w mieście. Samochód poruszając się z niewielką prędkością np. w miejskim korku, zazwyczaj korzysta tylko z napędu elektrycznego. Ma to wiele zalet m.in. zminimalizowane zużycie paliwa, cicha praca oraz płynne i dynamiczne ruszanie z miejsca. Napęd hybrydowy Plug-in to również świetna dynamika. Ford Kuga w tej wersji dysponuje mocą systemową 225 KM, co pozwala na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w czasie 9,2 sekundy oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 225 km/h.

-

___
źródło: Ford Polska. Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Zastrzegamy sobie prawo do jej zmiany bez uprzedzenia, bez podania przyczyny. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

Zapisz się do newslettera

Szanujemy Twoje dane.

Wszelkie informacje dotyczące praw przysługujących osobom fizycznym, w tym prawa dostępu do danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia danych (prawa do bycia zapomnianym), ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, sprzeciwu oraz prawa do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu, a także inne informacje wymagane prawem zawarte są w Klauzuli Informacyjnej.

Twoja zgoda na otrzymywanie Newslettera: