OPINIE KLIENTÓW

Wczoraj to był mój trzeci kontakt z serwisem Fiata w Szczecinie. Pierwszy raz, gdy dwa lata temu trafiłem na Pana Marka Łuczyńskiego, byłem pozytywnie zaskoczony - profesjonalista, potrafi życzliwie doradzić i przy tym nie traktuje klienta jak ignoranta. Następna wizyta i kontakt z inną osobą były dokładnie przeciwnym doświadczeniem, więc myślałem, że tamto to był jakiś sen. Ale wczoraj znów miałem szczęście i trafiłem na Pana Marka. Wszystkim życzę takiej obsługi. Dziękuję bardzo !

Autor: Jacek

17 PAŹDZIERNIK 2017

Kupno hyundai Tuscon- szybko, najlepsza cena , sprawna obsługa. Polecam tym którzy szanują swój czas i pieniądze.

Autor: wojtek

10 PAŹDZIERNIK 2017

Byłem w salonie fiata w szczecinie i muszę powiedzieć że spotkałem się tam z najgorszą obsługą z jaką miałem do czynienia w salonach samochodowych. Kupiłem cztery nowe samochody w życiu więc mam doświadczenie. W nowym salonie Gezet byłem dwukrotnie ale panowie nie mieli tam czasu dla klienta .Pan poinformował mnie że w Fiacie trzeba umawiać się na jazdę testową. Proponuję aby panowie z tego salonu poszli do konkurencji i zobaczyli jak powinna wyglądać obsługa (polecam Ford,Skoda Hyundai

Autor: Marcin

07 PAŹDZIERNIK 2017

We wrześniu zakupiłam pięknego Fiata 500X jestem bardzo zadowolona, samochód rewelacyjny nie tylko stylistycznie ale też pod względem prowadzenia, jestem bardzo zadowolona. Serdeczne podziękowania dla Pana Rafała Wiśniewskiego z salonu w Zielonej Górze który przygotował ofertę sprzedaży za zaangażowanie i profesjonalną obsługę. Joanna

Autor: Joanna

02 PAŹDZIERNIK 2017

Bardzo zadowolony Klient ! Polecam z czystym sumieniem - super serwis, sprawni sprzedawcy - zawsze na czas i z uśmiechem :) Pozdrowienia dla całej załogi Ford Gezet z Gorzowa :)

Autor: Krzysztof

27 WRZESIEŃ 2017

Salon i serwis Forda w Gorzowie Wielkopolskim może służyć za wzór innym tego typu jednostkom. Po pierwsze kompetencje wszystkich Pracowników nie budzą zastrzeżeń, po drugie atmosfera jest niezwykle przyjazna a klienci traktowani w sposób zindywidualizowany, po trzecie można uzyskać dodatkowe informacji na tematy motoryzacyjne, co w przypadku laików technicznych jest bezcenne. Wybrałem ten serwis pomimo tego, że mieszkam w Zielonej Górze. Zwraca uwagę również pełna przejrzystość finansowa usług.

Autor: Grzegorz Gabryś

21 WRZESIEŃ 2017

19.08.2017r. serwis Fiata w Szczecinie dokonał przeglądu gwarancyjnego mojego FIAT 500. Pieknie, szybko, profesjonalnie. Obsługa miła i rzetelna. brawo. Pozdrawiam serdecznie, mieszkanka Kołobrzegu

Autor: Teresa Bleczyc

25 SIERPIEŃ 2017

Dziękuję za szybką i profesjonalną obsługę mojego auta. W szczególności dziękuję Panu Dariuszowi Janionowi. Szczerze polecam ten serwis. Pozdrawiam E. Kucharska

Autor: Elżbieta

12 SIERPIEŃ 2017

Obsługa klienta profesjonalna bardzo szybka realizacja zamówienia polecam ten salon

Autor: Andrzej

03 SIERPIEŃ 2017

Serdecznie polecam. Obsługa profesjonalna. Brawo.

Autor: Piotr

20 LIPIEC 2017

Jestem Klientem salonu Hyundai w Zielonej Górze od kilku lat, obsługa i serwis na najwyższym poziomie, pracownicy posiadają bardzo duże kompetencje i fachowość w tym co robią. Osobę, którą chciałbym szczególnie wyróżnić i polecam to Pan Dariusz Janion, zawsze dobrze doradzi i pomoże w każdej sytuacji.

Autor: Dariusz

16 LIPIEC 2017

Polecam salon Mitsubishi Zielona Góra. Profesjonalna obsługa, miła atmosfera, doradca wyjaśnił wszystko krok po kroku, od finansowania po dokładne omówienie obsługi samochodu. Asx spisuje się świetnie. To był dobry wybór. Polecam wszystkim zainteresowanym.

Autor: Aniela J.

07 LIPIEC 2017

Chciałbym złożyć najserdeczniejsze wyrazy podziękowania całemu zespołowi Serwisu Ford Gorzów za pomoc i zaangażowanie w rozwiązaniu pozytywnie problemów "STline"(PrinsGaz). Dziękuję szczególnie panu Arkadiuszowi Mielczarek za wnikliwe i profesjonalne podejście do sprawy jak i również Dziekuję panu Rafałowi Sudak i kolegom z działu serwisu Ford za wyczerpujące wyjaśnienia na moje pytania i przyjazne faktury :-) , które pozwalają mysleć o dalszej współpracy. Polecam

Autor: Wojciech Szudej

06 LIPIEC 2017

W maju kupilam pięknego Fiata 500. Obsługa w salonie bardzo profesjonalna. Pan Bartosz Rudkowski który mi pomagał w wyborze auta i wyposażenia spisał sie na medal bo jak widać auto kupione. Wiedza i podejście do klienta to jego zalety. Polecam zarówno salon jak i obsługę w salonie.

Autor: Rozetta

05 LIPIEC 2017

Jestem klientem gorzowskiej Hondy już od 2008 roku, kiedy to kupiłem w salonie Gezet Hondę Civic. Jak dotąd byłem zawsze fachowo i uprzejmie obsługiwany. Polecam z pełną odpowiedzialnością gorzowski salon hondy wszystkim. Nawet mój brat (emerytowany mechanik) przyjeżdża ze Szprotawy (170 km) bo uważa że nie ma lepszego salonu i lepszej obsługi, (jak to on mówi ) w promieniu 500 km. :)

Autor: Burykot

22 CZERWIEC 2017

Jestem klientem super firmy Fiat Gezet od wielu lat.....Trafiłem pod opiekę Pana Bartosza Rudkowskiego, którego cechuje pełen profesjonalizm, rzetelność i kompetencja. Sposób w jaki zajmuje się klientem świadczy o tym, że jest nie tylko świetnym i sumiennym pracownikiem, ale również rewelacyjnym sprzedawcą, z doświadczeniem, odpowiednim podejściem do tematu i bogatym zasobem wiedzy. Jednym słowem - odpowiednia osoba na odpowiednim miejscu. Pan Bartosz dobrze sprzedaje, dlatego ja kupuję !!!

Autor: Tomek

22 CZERWIEC 2017

Kiedy w 2013 r. rozważałem zakup forda trafiłem do niedawno otwartego salonu Grupy Gezet w Gorzowie Wlkp. Była to bardzo dobra decyzja. Pan Maksym Jasinowski od chwili mojego wejścia doskonale wiedział jakiego auta potrzebuję i zaproponował bezkonkurencyjną ofertę. Profesjonalnie i dokładnie przeprowadził przez cały proces zakupu auta. Wiem również, że znajomi, których skierowałem do Pana Maksyma stali się również szczęśliwymi posiadaczami forda. Ja osobiście przekonałem się, że przy zakupie nowego auta czynnikiem determinującym jest nie tylko marka samochodu , a kompetentni ludzie, którzy udzielają pomocy i wsparcia także po wyjeździe z salonu. Gorąco polecam.

Autor: Bartek

14 CZERWIEC 2017

Od 4 lat jestem klientem salonu oraz serwisu Forda w Gorzowie Wielkopolskim, od pierwszego wejścia do salonu "pod opieką" pana Maksyma Jasinowskiego. Od samego początku było rzeczowo, sprawnie i zorganizowane w taki sposób, żeby mojego udziału i fatygi w całym procesie zakupu samochodu było jak najmniej. Rady dotyczące doboru wyposażenia dodatkowego po czasie okazały się bardzo trafne. Poza tym solidny serwis i świetna kawa z ekspresu. Obecnie jeżdżę drugim samochodem kupionym w tym salonie, trzeci na pewno też będzie pochodził stąd. Z wywiadu od znajomych wiem, że kontakt z klientem na podobnym poziomie w innych salonach po prostu nie występuje.

Autor: Hubert

05 CZERWIEC 2017

Dziękuję panu Dariuszowi Reszkisowi a także panu Piotrowi Borusowi ze Szczecina za sprawne, szybkie i rzetelne załatwienie transakcji kupna przeze mnie Hondy HRV. Do Hondy Szczecin trafiłem poprzez internet. Mimo odległości (jestem z Białegostoku) nie było żadnego problemu z umową kredytową, szybką transakcją i odbiorem auta. Każdemu polecam tę firmę oraz samochód Honda HRV. Jan Kułakowski

Autor: Jan Kułakowski

03 CZERWIEC 2017

Do salonu Forda trafiłam przez przypadek w niedzielne popołudnie. Choć wcześniej nie myślałam o zakupie forda to po kilku dniach jeżdziłam nową Kugą . Doradca tak profesjonalnie i kompleksowo przedstawił ofertę, że nie miałam żadnych wątpliwości przy podejmowaniu decyzji. Wszystkie formalności załatwił praktycznie sam. Moja druga wizyta w salonie to odbiór pojazdu. jestem zadowolona ze współpracy z Panem Jasinowskim, jak również z zakupionego pojazdu. Polecam salon Forda w grupie Gezet Gorzów

Autor: Beata

31 MAJ 2017

Pan Maksym Jasinowski to odpowiedni człowiek na tym stanowisku.Wszystkie formalności związane z kupnem samochodu załatwił bez konieczności mojego przyjazdu.Zdaje sobie sprawę że to pewnie standard w wielu firmach ale jakość tych usług bywa różna.W moim przypadku mogę tylko podziękować Panu Maksymowi za rzetelne i transparentne przeprowadzenie całego procesu kupna nowego samochodu.Z Forda Fokusa również jestem zadowolony

Autor: Dariusz

26 MAJ 2017

Jestem zachwycona wizytą w serwisie KIA w Zielonej Górze. Miła, życzliwa obsługa. Byłam z 3-letnim dzieckiem, "zaopiekowanie się klientem" na wysokim poziomie -woda, kawa, kolorowanki dla malucha...Serwis przyjazny dzieciom :) Doradca pełen profesjonalizm, kompetentny, a przy wydaniu- samochód super zabezpieczony, folia ochronna na kierownicę i fotel. Wysoko cenię dbanie o mienie klienta. Będę polecać.

Autor: Anna

26 MAJ 2017

Pół roku temu kupiłem Mitsubishi ASX. Jestem bardzo zadowolony z eksploatacji. Jazda tym samochodem jest przyjemnością. Auto doskonale prowadzi się na wszelakich drogach - zaczynając od wertepów a kończąc na autostradach. Korzystanie ze wszystkich przełączników, drążka zmiany biegów - czuję jak by to wszystko było skonstruowane dla mnie. Komfort jazdy, (to nie tylko moja opinia ale również pasażerów) jest doskonały. Korzystając z przestrzeni bagażowej przewoziłem materiały o dużym gabarycie nie napotykając na żadne trudności z załadunkiem i wyładunkiem. Obsługa w salonie znajdującym się w Zielonej Górze wykazuje się dużą znajomością tematów technicznych i wysoką kulturą sprzedaży. Będąc w salonie nie czułem się nawet przez chwilę intruzem. Ujęła mnie serdeczność i miła obsługa.

Autor: Wiesław

25 MAJ 2017

Niestety moja opinia jest bardzo negatywna. Moja przygoda z firmą GEZET rozpoczęła się w 2013 roku. Początkowo było wszystko w najlepszym porządku, zresztą obsługa serwisowa w Zielonej Górze jest na 5+. Problemy zaczęły się, gdy po pół roku od naprawy pracownik firmy przypomniał sobie,ze powinnam zapłacić za usługę VAT. Brak oficjalnej korespondencji,tylko telefon i maile z nieotwierającymi się załącznikami,a następnie straszenie sądem. Mimo napisanego wówczas przeze mnie pisma z prośbą owyjasnienie sprawy do dzisiaj,a minęły już 2 lata firma milczy. Zamówiłam w tym roku Hiundaya ix20 premium,przyszło auto niezgodne z moim zamówieniem,bo pracownik nie wiedział nie może zamówić tapicerki zgodnej z moim życzeniem, teraz nie mogę się doprosić zwrotu zaliczki. Sytuacja żenująca, firma nadal milczy.......mimo moich telefonów i maili,a pracownik,który zamawiał mi auto profilaktycznie nie odbiera telefonu...

Autor: Ewa Zaleska

21 MAJ 2017