PROGRAM TRANSIT24 - SERWIS POJAZDÓW DOSTAWCZYCH FORD

PROGRAM TRANSIT24 - SERWIS POJAZDÓW DOSTAWCZYCH FORD

05 STYCZEŃ 2018 17:30

Serwis Ford dba, aby Twój biznes kręcił się bez przerwy. Zobacz udogodnienia, z jakich możesz korzystać w ramach Programu Transit24!

PROGRAM TRANSIT 24 - SERWIS POJAZDÓW DOSTAWCZYCH FORD

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych obecnych i przyszłych klientów, Ford utworzył europejską sieć wyspecjalizowanych Serwisów Pojazdów Dostawczych. Zapewniają one wysoki poziom usług, opiekę i doradztwo klientom użytkujących pojazdy dostawcze. Serwisy Forda to odpowiedź na wszelkie zagadnienia związane z transportem. To rozwiązania przygotowane przez fachowców dla fachowców. Program Ford Transit 24 Zaproponowany przez Forda to spójne standardy i procesy obsługi posprzedażnej, mające na celu minimalizowanie czasu wyłączenia z eksploatacji pojazdów dostawczych, pomoc w optymalizacji kosztów eksploatacji i zapewnienia mobilności i ważnych udogodnień użytkowników i klientom pojazdów serwisowanych w dedykowanych Serwisach Pojazdów Dostawczych i Centrach Transita.

Standardy programu Transit24 zapewniają wysoki priorytet obsługi, zawierają rozwiązania dla napraw pilnych, serwis „od ręki” w nagłych przypadkach, bezpłatny Assistance12, elastyczny czas pracy serwisów, rozszerzone godziny otwarcia warsztatu oraz zastępcze pojazdy dostawcze Transit.

-

KORZYŚCI PROGRAMU TRANSIT 24

Minimalizowanie czasu obsługi

  • Naprawy pojazdów unieruchomionych na drodze w ciągu 24 godzin. Jeżeli nie jest to możliwe z powodu np. braku części, oferowanie pojazdu zastępczego i dokończenie naprawy po otrzymaniu części.
  • Umówienie standardowej wizyty w serwisie do trzech dni.
  • Gwarancja mobilności: oferowanie alternatywnych środków transportu, kiedy pojazd jest naprawiany.
  • Usługa recepcji bezpośredniej/ e-check umożliwiająca szybką diagnostykę pojazdu w obecności klienta.
  • Ford Assistance 12
  • Obowiązkowe badania techniczne pojazdów

Optymalizowanie kosztów utrzymania pojazdu

  • Programy ochrony pogwarancyjnej: opcjonalne pakiety dopasowane do sposobu użytkowania pojazdu
  • Przeglądy międzyokresowe stanu technicznego i bezpieczeństwa pojazdu
  • Usługa mycia pojazdów
  • Bezpłatne Wi–Fi dostępne w salonie i serwisie dealera
  • Dostawcze pojazdy zastępcze
  • Elastyczny czas pracy serwisu i przedłużone godziny otwarcia

-

STANDARDY W PROGRAMIE

  • Priorytet w przyjęciu do serwisu - dostosowanie godzin otwarcia serwisu do potrzeb klientów, wydzielenie specjalnych - wygodnych parkingów dla Transitów. Przyjęcie i oględziny pojazdu na wydzielonym stanowisku recepcyjnym. Możliwość pozostawienia pojazdu w godzinach nocnych na parkingu serwisu w celu wykonania przeglądu lub naprawy jak najwcześniej w dniu następnym.
  • Dedykowany Doradca Serwisu Pojazdów Dostawczych - przyjęcie do serwisu przez doświadczonego specjalistę, znającego dokładnie specyfikę w/w pojazdów, a także oczekiwania klienta instytucjonalnego, właściciela - użytkownika pojazdów dostawczych Ford : Transit, Connect, Van Fiesta, Tourneo Courier oraz Ranger.
  • Dostępność niezbędnych materiałów i części eksploatacyjnych w magazynie serwisu oraz możliwość sprowadzenia części do zakończenia ewentulanej naprawy w przecięgu 24h.
  • Gwarancja 24 miesiące na wszystkie usługi i części zamienne.
  • Oferowanie zapewnienia mobilności - zapewnienie mobilności klienta Serwisu Pojazdów Dostawczych w czasie pozostawienia samochodu w serwisie. Umożliwia to ponad 150 pojazdów Transit przygotowanych specjalnie dla użytkowników Pojazdów Dostawczych. Przejrzysta oferta rozwiązań mobilności jest publikowana w siedzibie dealera i proponowana podczas umawiania wizyty.
  • Aktywna komunikacja z użytkownikami/właścicielami pojazdów dostawczych obejmująca regularne badanie stopnia zadowolenia po każdej wizycie w serwisie oraz systematyczne kontaktowanie się przedstawicieli dealera z administratorami parków pojazdów dostawczych w celu poznania ich oczekiwań i następnie proponowanie odpowiednich rozwiązań serwisowych.
  • Wyposażenie techniczne serwisów pojazdów dostawczych to dysponowanie kilkoma dobrze wyposażonymi stanowiskami do obsługi pojazdów o udźwigu powyżej 5000 kg oraz pełnym zestawem narzędzi serwisowych. Stanowisko recepcji przejazdowej w serwisie jest przystosowane do obsługi pojazdów z wysokimi zabudowami. Serwisy dysponują myjniami przystosowanymi do mycia pojazdów dostawczych.
  • Assistance 24h – holowanie unieruchomionych pojazdów dostawczych do serwisu, a także w ramach możliwości dealera, oferowanie pojazdu zastępczego do przewiezienia ładunku unieruchomionego pojazdu klienta, do miejsca docelowego, jeżeli jest to konieczne.
  • Proces obsługi i komunikacji opisany jest praktycznymi procedurami wynikającymi z najlepszych doświadczeń Forda zorientowanych na klientów i użytkowników pojazdów dostawczych. Nowoczesna organizacja Serwisów Pojazdów Dostawczych Ford pozwala w pełni na skupieniu się na bezpośredniej obsłudze naszych klientów.

-

źródło: Ford Polska